#1
Volgens mij is het niet veiliger als je tolerantie hebt. Je kunt altijd slecht gaan.
Risico's blijven er altijd. Met een hoge tolerantie heb je meer nodig voor hetzelfde effect maar de bijwerkingen kunnen wel eerder optreden. Als 2 personen dezelfde dosis nemen en een verschillende tolerantie hebben zal degene met hogere tolerantie minder effect hebben in theorie.d8 hieraan door een aantal antwoorden in andere topics en wilde ff vragen in hoeverre je tolerantie je beschermt tegen de gevaarlijke effecten van een drug
ff een hypothetisch voorbeeld. p1 neemt iets van 40mg en p2 neemt iets van 20mg, beide personen nemen hetzelfde en hebben evenveel ervaring en zijn even lang/zwaar. maar de tolerantie van p1 is hoger dan p2, in zoverre dat p1 en p2 exact hetzelfde voelen. nou vroeg ik me dus af heeft p1 meer risico dan p2? zo ja hoe zit dat prc
nog ff een ander tegenovergesteld hypothetisch voorbeeld: p1 neemt iets van 50mg en p2 neemt ook iets van 50mg. beide nemen hetzelfde en hebben evenveel ervaring en zijn even lang en zwaar. alleen p1 heeft een hele lage tolerantie hiervoor en p2 een hele hoge tolerantie hiervoor. heeft p2 nu minder kans op risicos dan p1? zo ja hoe zit dat prc
als jullie dit duidelijk kunnen beantwoorden buiten deze voorbeelden om is dat natuurlijk ook prima maar deze leken me wel een duidelijk beeld te scheppen. ben wel benieuwd![]()
Volgens mij is het niet veiliger als je tolerantie hebt. Je kunt altijd slecht gaan.
Behalve , dat meer gevaarlijker is, kan een beetje ook heel fout gaan. Het is drugs. En geen banaan.
Zoals velen al zeggen, het effect van drugs hangt van zoveel dingen af. Of je vooraf hebt gegeten bijvoorbeeld en wat. Hoeveel bananen zeg maar. Maar ook het tijdstip van de dag/nacht, met wie je bent, of je moe bent, nerveus, of juist helemaal verliefd, vrolijk. Zelfs de ingrediënten van het middel kunnen verschillend zijn. Alcohol is alcohol (denk ik), maar in weed of speed of weet ik veel is de samenstelling elke keer toch net ietsje anders denk ik. Ik merk het zelfs bij Oxycodon van de apotheek. Soms is er een ander merk, dat is dan weer goedkoper voor de apotheek. Maar ik merk dan toch verschil.
Ik heb persoonlijk niet gelezen dat de vraag is: waar zitten de verschillen? Ik heb de vraag beantwoord of er meer of minder risico is.Thx 4 de antwoorden tot nu toe, alleen hebben sommigen vgm de vraag waar zitten de verschillen verward met de vraag kan drugs risicos geven, 2e vraag was k namelijk zelf ook al uit 😜
heeft p1 meer risico dan p2
heeft p2 nu minder kans op risicos dan p1?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."