Thx 4 de info allebei, lsd ga k zeker proberen was wel al nieuwschierig maar nu nog meer haha. Begin idd zelf denk gwn met 1 en kijk daarna verder of k de volgende keer beter meer kan pakken. Kep met uppers over t algemeen vaak erg hoge tolerantie maar psychedelics heb k nog niet veel ervaring mee buiten 2cb en 5meodmt. 2cb is mn tolerantie denk beetje boven gemiddeld maar lang niet zi groot als met uppers en 5meodmt kreeg k alleen maar hartkloppingen en gebeurde er verder ni zo veel dus qua lsd begin k denk gwn normaal en zie wel hoe t loopt
Ik zou als beginner 100 ug (microgram) nemen of zelfs nog wat minder.
Maar stel, die 100 ug is dan niet genoeg, ga dan niet denken: de volgende keer gooi ik er 2 zegels van elk 100 ug in. Ga dan voor 125 of zo. Precies doseren lukt toch niet, maar probeer dan een kwart zegeltje erbij, niet een hele zegel. Dit is, omdat een 200 ug lsd trip iets heel anders is (of misschien beter gezegd: kan zijn) dan een 100 ug trip.
Er zijn er altijd sommige bij die heel erg ongevoelig zijn voor een stof, dus er dan bijvoorbeeld zoals hierboven 8 zegels in gooien. Dit kan misschien het beeld geven dat 1 "zegeltje" erbij dan niet veel is, maar als jij er wel normaal gevoelig of zelfs extra gevoelig voor bent, staat je mogelijk een 8+ uur lange hele nare ervaring te wachten, als je in de weerstand schiet.
Wees hier echt voorzichtig mee. Dit is heel wat anders dan stims.
O ja en:
Bijnemen met lsd is zonde. Je lichaam ontwikkelt namelijk bij inname meteen tolerantie. Dus altijd direct mikken op de juiste dosering. Is dit de eerste keer niet goed, ga dan niet bij zitten nemen na een uur of wat, maar ga gewoon de volgende keer voor een (iets) hogere dosering. Je bent je tolerantie na een week wel kwijt. Persoonlijk hou ik zelf minimaal 2 weken aan tussen trips, maar dat doe ik ook om de eerste trip geestelijk verwerkt te hebben.