#1
Sinds een jaar ongeveer ben ik begonnen met het mis/gebruiken van alcohol en downers zoals phenibut. Daarnaast slik ik ook benzo's die ik voorgeschreven krijg (zolpidem) + research benzo's. Ik merk dat ik van die zolpidem en research benzo's nauwelijks meer iets merk, ik heb steeds hogere dosissen nodig om nog iets te voelen. Ik gebruik ze ook niet dagelijks, ofja dat probeer ik, en meestal overdag dus niet voor het slapen gaan. Maar het doet nog nauwelijks wat met me in een standaard dosis, terwijl lagere dosissen alcohol en phenibut dat bijvoorbeeld wel doen en dat gebruik ik ook bijna dagelijks. Ook uppers werken nog heel sterk bij lage dosissen. Weet iemand waarom het juist bij benzo's zo hard gaat?