Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Š 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste en slechtste drugs combinaties.

Beste en slechtste drugs combinaties.

72 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste combinatie:
meeste tripmiddelen met ketamine/2FDCK
Ketamine/2FDCK met 3mmc
Slechtste combinatie:
Meeste uppers met downers (zoals speed met alcohol). Vind het vooral zonde van de drugs aangezien de effecten elkaar maskeren en ook nog eens best gevaarlijk.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor alle combinaties die ik heb geprobeerd.... heel eenvoudig... wiet en alcohol🤮... de slechtste.
Beste kan ik niet zeggen, er zijn veel goede combo's zoals tripmiddelen en lachgas. MDMA en LSD of ketamine. Speed en sex,... .
Allen net wat anders en niet vergelijkbaar
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
mandragora zei:
Voor alle combinaties die ik heb geprobeerd.... heel eenvoudig... wiet en alcohol🤮... de slechtste.
Beste kan ik niet zeggen, er zijn veel goede combo's zoals tripmiddelen en lachgas. MDMA en LSD of ketamine. Speed en sex,... .
Allen net wat anders en niet vergelijkbaar
Klik om te vergroten...
Wiet en alcohol gedoseerd combineren kan heel goed werken maar ligt wel aan hoe je het doet. Als je eerst een jointje rookt en daarna paar biertjes drinken en dat afwisselt met af en toe een pofje herbs kun je op een soort sweet spot terecht komen.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Wiet en alcohol gedoseerd combineren kan heel goed werken maar ligt wel aan hoe je het doet. Als je eerst een jointje rookt en daarna paar biertjes drinken en dat afwisselt met af en toe een pofje herbs kun je op een soort sweet spot terecht komen.
Klik om te vergroten...
Klopt zeker wat je zegt, heb dat namelijk nog al gehoord van anderen. Ik heb vroeger steeds de fout gemaakt eerst te drinken in de kroeg en nadien mee aan de joints te beginnen. Wat steeds resulteerde in m'n hoofd niet meer omhoog krijgen, draaien en kotsmisselijk.
Het opnieuw 'andersom' gaan proberen doe ik ook niet meer. Ben in het algemeen niet meer zo van de alcohol, 1tje voor de smaak wel, maar echt dronken worden... zijn imo betere middelen geschikt voor.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben twee keer out gegaan na het gebruik van alcohol en weed.....het kwam aan als de trap van een galopperende kameel met peper in zijn of haar reet....maar aangezien ik beide drugs niet meer neem, ga ik ook niet meer out van die spullekes.
M
MennoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik lijk wel gek maar zit nu in een milde truffeltrip,
Heb dus de mogelijkheid geheel toevallig om crystal meth te gebruiken... ik kan op internet nergens iets over die combinatie vinden en aan de ene kant lijkt het me niet slim maarja ik ben echt super nieuwsgierig dus in name of science ga ik het gewoon proberen
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#7
TheRealKoekert zei:
Lachgas duurt misschien 1 minuut? Zit je dan die hele dag ballonen te lurken? Vind lachgas echt zo nutteloos omdat het zo extreem kort duurt. En erg gezond is het ook niet volgens mij. (Niet dat dat mij ervan weerhoudt, Drugs zijn sowieso niet gezond)
Klik om te vergroten...
Volgens mij gaat het er hier niet om wat jij vindt van combinaties van anderen. Jouw mening is duidelijk, prima.

@Tijdloos (en ik ook) vinden af en toe een ballon bij psychedelica (en bij mij ook met uppers) een hele fijne en intense toevoeging aan de beleving.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeehond zei:
Volgens mij gaat het er hier niet om wat jij vindt van combinaties van anderen. Jouw mening is duidelijk, prima.

@Tijdloos (en ik ook) vinden af en toe een ballon bij psychedelica (en bij mij ook met uppers) een hele fijne en intense toevoeging aan de beleving.
Klik om te vergroten...
Precies, het gaat dan om misschien 25 ballonnen in een maand maximaal..

Soms per 2 maanden met psychedelica is het zo'n giga intense ervaring.

Lachgas zonder iets anders vind ik en @Zeehond volgens mij niks aan.

Peace
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tripkonijntje zei:
Lachgas zou ik echt afblijven, dat veroorzaakt cervicale myelopathie. Aantasting van de zenuwbanen in je nek. De isolerende laag rond je zenuwen verdwijnt dan en daarmee ook de functie. En in het ruggenmerg van je nek zitten nogal wat vitale functies, zoals ademhaling. Ik heb al genoeg jongelui binnen zien komen op de spoedeisende hulp, met verlammingsverschijnselen, die niet meer overgaan… Een gewaarschuwd mens?
Klik om te vergroten...
Een waarschuwing dus, je zit op een drugsforum hè. We kunnen beter stoppen met drugs toch?

Iemand die eens per maand 10 ballonnen gebruikt is heel wat anders dan iemand die dagelijks uren aan een tank lurkt.

Zoals met alle drugs zijn er mensen die er wel verstandig mee om gaan en mensen die er niet verstandig mee om gaan.
Op dit forum kun je veel informatie vinden, juist ook over ‘verantwoord’ gebruik.

Ik houd van deze oordeelvrije plek waar iedereen zijn of haar verhaal kan doen.
Laten we dat vooral koesteren ❤️
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeehond zei:
Volgens mij gaat het er hier niet om wat jij vindt van combinaties van anderen. Jouw mening is duidelijk, prima.

@Tijdloos (en ik ook) vinden af en toe een ballon bij psychedelica (en bij mij ook met uppers) een hele fijne en intense toevoeging aan de beleving.
Klik om te vergroten...

Ook #teamlachgasbijpsychedelica hier! Vind het niet MEGA SUPER bijzonder maar wel leuk om de boel (na de piek) een beetje mee op te spicen/verdiepen. Je komt er weer even wat dieper in. Paar ballonnetjes per trip, meer niet. Is echt niet zo ongezond als je het beperkt.

Na M/6-APB vind ik een ballonnetje ook leuk. Ik voel me dan heerlijk spacend dom, haha.
T
TripkonijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeehond zei:
Een waarschuwing dus, je zit op een drugsforum hè. We kunnen beter stoppen met drugs toch?

Iemand die eens per maand 10 ballonnen gebruikt is heel wat anders dan iemand die dagelijks uren aan een tank lurkt.

Zoals met alle drugs zijn er mensen die er wel verstandig mee om gaan en mensen die er niet verstandig mee om gaan.
Op dit forum kun je veel informatie vinden, juist ook over ‘verantwoord’ gebruik.

Ik houd van deze oordeelvrije plek waar iedereen zijn of haar verhaal kan doen.
Laten we dat vooral koesteren ❤️
Klik om te vergroten...
Eens, laten we vooral koesteren dat we hier ons verhaal kunnen doen, maar laten we dan ook niet wegkijken van de feiten, toch? Er zijn zoveel minder schadelijke middelen beschikbaar, waarom zou je dit risico willen lopen?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tripkonijntje zei:
Er zijn zoveel minder schadelijke middelen beschikbaar, waarom zou je dit risico willen lopen?
Klik om te vergroten...
Niet mee eens.
Ik kies hier bewust voor en dat bepaal ik zelf. Ik gebruik het zo verstandig mogelijk.
Daarmee beperk ik het risico.
Je zegt nu weer iets over een risico en waarom ik dat wil lopen… Laat me!
En je opmerking over minder schadelijke middelen is een open deur, zeker met drugs. Vrijwel alle drugs zijn ongezond.

Als jij het bij je truffels wilt houden vind ik dat helemaal prima en fijn dat je hier van geniet.
Maar oordeel niet over anderen.
T
TripkonijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeehond zei:
Niet mee eens.
Ik kies hier bewust voor en dat bepaal ik zelf. Ik gebruik het zo verstandig mogelijk.
Daarmee beperk ik het risico.
Je zegt nu weer iets over een risico en waarom ik dat wil lopen… Laat me!
En je opmerking over minder schadelijke middelen is een open deur, zeker met drugs.
Klik om te vergroten...
Dat is jouw keuze, dat kun je alleen maar zelf bepalen en dat vind ik helemaal prima hoor. Maar ik zie de ermstige negatieve gevolgen in de praktijk en daar ben ik van geschrokken, dat beĂŻnvloed mijn mening en die mag ik hier delen, toch? Ik besef tegelijkertijd dat dit mijn beperkte blik op de realiteit is, een vorm van bias over dit onderwerp, dat wil ik ook niet ontkennen.
Vrijheid, blijheid 💜
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tijdloos zei:
Vind het alleen icm met psychedelica een booster naar het universum. Maar puur alleen lachgas snap ik ook niet echt.
Klik om te vergroten...

Same.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tripkonijntje zei:
Dat is jouw keuze, dat kun je alleen maar zelf bepalen en dat vind ik helemaal prima hoor. Maar ik zie de ermstige negatieve gevolgen in de praktijk en daar ben ik van geschrokken, dat beĂŻnvloed mijn mening en die mag ik hier delen, toch? Ik besef tegelijkertijd dat dit mijn beperkte blik op de realiteit is, een vorm van bias over dit onderwerp, dat wil ik ook niet ontkennen.
Vrijheid, blijheid 💜
Klik om te vergroten...

Dat mag je, maar je overdrijft wel enigszins. Lachgas is ongezond, maar vooral bij problematisch gebruik - zoals veel drugs. Ik heb niet de indruk dat Zeehond problematisch vaak of veel lachgas gebruikt, voor zover ik kan oordelen op basis wat ik hier lees. Dus dan is het alsof je iemand die sporadisch een wijntje drinkt een speech aan het geven bent over de gevaren van alcoholgebruik. Dat komt dan gewoon een beetje zeurderig over. :wink: De gevallen die jij in de praktijk ziet, zijn waarschijnlijk geen ‘enkele ballonnetjes per maand’-gevallen…?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb heel die lachgas hype nooit begrepen.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#17
Slechtste combinaties die ik gedaan heb:
- alcohol + ketamine
- alcohol + een benzodiazepine
- alcohol + tabak (voordat ik vast rookte i.i.g., ik ging dan gegarandeerd over m'n nek).
- GHB + ketamine
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lemmy zei:
Heb heel die lachgas hype nooit begrepen.
Klik om te vergroten...
Vind het alleen icm met psychedelica een booster naar het universum. Maar puur alleen lachgas snap ik ook niet echt.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeehond zei:
Volgens mij gaat het er hier niet om wat jij vindt van combinaties van anderen. Jouw mening is duidelijk, prima.

@Tijdloos (en ik ook) vinden af en toe een ballon bij psychedelica (en bij mij ook met uppers) een hele fijne en intense toevoeging aan de beleving.
Klik om te vergroten...
Je klinkt nogal gepikeerd man. Vond het gewoon vrij opmerkelijk om een drug die 10-12 uur duurt te combineren met een drug die misschien net 1 minuut duurt. Maar ik hoor/lees vaker dat het een fijne combinatie is. (Die ene minuut dan)
T
TripkonijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
Dat mag je, maar je overdrijft wel enigszins. Lachgas is ongezond, maar vooral bij problematisch gebruik - zoals veel drugs. Ik heb niet de indruk dat Zeehond problematisch vaak of veel lachgas gebruikt, voor zover ik kan oordelen op basis wat ik hier lees. Dus dan is het alsof je iemand die sporadisch een wijntje drinkt een speech aan het geven bent over de gevaren van alcoholgebruik. Dat komt dan gewoon een beetje zeurderig over. :wink: De gevallen die jij in de praktijk ziet, zijn waarschijnlijk geen ‘enkele ballonnetjes per maand’-gevallen…
Klik om te vergroten...

Ik weet van tenminste 2 gevallen, die het een keer wilde proberen en die daarna in het ziekenhuis zijn beland, die voor de rest van hun leven moeten worden beademd. Ik heb hun niet gevraagd hoeveel ze hebben gebruikt en of zij ook denken dat ik overdrijf? 😉 maar ik kan me voorstellen dat je er anders over denkt als het jou overkomt. Nou is n=2 geen echte goede meting, maar het komt dus wel voor. Voor mij voldoende reden om er vanaf te blijven. Ik denk daarnaast niet dat je lachgas met alcohol kunt vergelijken, zover ik weet krijg je van sporadisch enkele wijntjes geen demyelinisatie i.t.t. lachgas?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."