#1
Mijn reactie daar was niet ongevraagd. Maar ik zal verder geen topics meer starten en gewoon meekijken
Daar heb ik ook vaak last van als ik naar confetti staar.ontwetentheid.
Niet heeeeeelemaal eens⌠als ik bedenk wat voor vragen over dex/methyl ik de afgelopen weken voorbij heb zien komen. Maar indd, er een apart topic over openen is minder nodig want vgm zijn de vragen erover al beantwoord ahahaha.Vind het wel humor een topic maken wat een apotheker ook standaard uitlegt. Gok dat 99% van alle DF'ers wel weten wat het betekent als er MVA op je medicijnen doosje staat. Nutteloze informatie op misschien paar tiener na die hier als gast wat lezen :đ
Vast goed bedoeld maar wie weet dit nou niet?
Anyway geen retard pep gebruiken hĂŠ? Shit mijn O-PCE is ook met vertraagde afgifte (mva) Is levensgevaarlijk volgens jou đ¤Ş
Ja okay maar lang niet iedereen die het gebruikt krijgt het voorgeschrevenDat wel maar is de taak van de apotheek om de mensen goed te informeren.
Peace
Dat wel maar is de taak van de apotheek om de mensen goed te informeren.Niet heeeeeelemaal eens⌠als ik bedenk wat voor vragen over dex/methyl ik de afgelopen weken voorbij heb zien komen. Maar indd, er een apart topic over openen is minder nodig want vgm zijn de vragen erover al beantwoord ahahaha.
Plus eigen verantwoordelijkheid om de bijsluiter te (laten) lezen.Dat wel maar is de taak van de apotheek om de mensen goed te informeren.
Peace
Mensen die niet eens kijken wat ze nemen zijn tja toch wat roekeloos. Ken er niet veel bijna iedereen die ik ken doet wel een 'zelfstudie' je wilt toch weten wat het doet wat je neemt.Ja okay maar lang niet iedereen die het gebruikt krijgt het voorgeschreven
Haha naja ik ken er oneindig veel. De mensen die op dit forum een account aanmaken zijn wel echt bovengemiddeld geĂŻnteresseerd in drugs⌠dan is er nog wel een deel dat googlet en hier of op psychonaut ofzo terechtkomen, maar het gros âdoetâ gewoon drugs.Mensen die niet eens kijken wat ze nemen zijn tja toch wat roekeloos. Ken er niet veel bijna iedereen die ik ken doet wel een 'zelfstudie' je wilt toch weten wat het doet wat je neemt.
Maar granted er zijn altijd uitzonderingen bij.
Doe je huiswerk zou mijn boodschap zijn tegen hen die van alles nemen zonder op te zoeken waar het voor dient.
Inderdaad. Ik heb goed gelachen in ieder geval.Vind het wel humor een topic maken wat een apotheker ook standaard uitlegt.
In sommige gevallen, maar op het doosje gaan ze je niet uitleggen hoe je het lekker recreatief kan gebruiken. Wat echt erg is zijn de mensen die gebruik maken van die ontwetentheid. Maakt me echt pissed van die mafklappers die dit als een soort show zien, doet me een beetje denken aan de middelbare schooltijd waarbij een paar mensen de onzekere jongen op het te dunnen ijs lieten staan. Wanneer hij er doorheenzakte wegrennen en sadistische voldoening eruit halen, walchelijk.mensen die niet lezen op een doosje voordat ze iets hun mik in gooien zijn zelf misschien ook een beetje âretardâ đ
over wie heb je het dan? hoop niet mensen op dit forum, ik vindt noujuist dat we over het algemeen erg behulpzaam zijn laatste tijdWat echt erg is zijn de mensen die gebruik maken van die ontwetentheid.
Bi elk topic doe ik dat en benader ik de persoon ook in PB, maar het is overal, voornamelijk bij GHB en RC topicsover wie heb je het dan? hoop niet mensen op dit forum, ik vindt noujuist dat we over het algemeen erg behulpzaam zijn laatste tijd
je kan iemand beter uitleggen wat veiliger is om te doen dan alleen zeggen âniet doen dit is gevaarlijk en domâ
als iemand met zo een vraag hier komt betekent het vaak dat diegene het toch wilt gaan doenâŚ
Verwijder maar, ik zal ook wel mijn account hiervoor riskeren, maar in plaats van achter de klokkenluiders te gaan, zoek aub het gene waavoor de klok geluid moet worden. Ik heb vanacht niet geslapen om proberen mensen van potentiele dodelijke doseringen te voorkomen.Dit is je 6e topic in 15 uur. Dat is op geen enkele manier de bedoeling. Ik ga zo een aantal topics van je sluiten. Gebruik voordat je een topic opent de zoekfunctie en denk even na voordat je een topic opent. Als je zo door blijft gaan valt het vanzelf onder spamgedrag en moeten we maatregelen nemen.
Lol mod gaat me post verwijderen omdat dit dus spam is, mensen dodelijke adviezen geven moett wel kunnnen daarintegenover wie heb je het dan? hoop niet mensen op dit forum, ik vindt noujuist dat we over het algemeen erg behulpzaam zijn laatste tijd
je kan iemand beter uitleggen wat veiliger is om te doen dan alleen zeggen âniet doen dit is gevaarlijk en domâ
als iemand met zo een vraag hier komt betekent het vaak dat diegene het toch wilt gaan doenâŚ
stuur me een pb waarin je laat zien waar dodelijk advies gegeven wordtLol mod gaat me post verwijderen omdat dit dus spam is, mensen dodelijke adviezen geven moett wel kunnnen daarintegen
Volgens mij heb je de hele nacht niet geslapen omdat je drugs in je mik had gestopt, waardoor je continu de behoefte hebt berichten te plaatsen, te laten zien hoeveel je wel niet weet etc.Verwijder maar, ik zal ook wel mijn account hiervoor riskeren, maar in plaats van achter de klokkenluiders te gaan, zoek aub het gene waavoor de klok geluid moet worden. Ik heb vanacht niet geslapen om proberen mensen van potentiele dodelijke doseringen te voorkomen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."