#1
Plus eigen verantwoordelijkheid om de bijsluiter te (laten) lezen.Dat wel maar is de taak van de apotheek om de mensen goed te informeren.
Peace
Plus eigen verantwoordelijkheid om de bijsluiter te (laten) lezen.Dat wel maar is de taak van de apotheek om de mensen goed te informeren.
Peace
Mensen die niet eens kijken wat ze nemen zijn tja toch wat roekeloos. Ken er niet veel bijna iedereen die ik ken doet wel een 'zelfstudie' je wilt toch weten wat het doet wat je neemt.Ja okay maar lang niet iedereen die het gebruikt krijgt het voorgeschreven
Haha naja ik ken er oneindig veel. De mensen die op dit forum een account aanmaken zijn wel echt bovengemiddeld geïnteresseerd in drugs… dan is er nog wel een deel dat googlet en hier of op psychonaut ofzo terechtkomen, maar het gros “doet” gewoon drugs.Mensen die niet eens kijken wat ze nemen zijn tja toch wat roekeloos. Ken er niet veel bijna iedereen die ik ken doet wel een 'zelfstudie' je wilt toch weten wat het doet wat je neemt.
Maar granted er zijn altijd uitzonderingen bij.
Doe je huiswerk zou mijn boodschap zijn tegen hen die van alles nemen zonder op te zoeken waar het voor dient.
Inderdaad. Ik heb goed gelachen in ieder geval.Vind het wel humor een topic maken wat een apotheker ook standaard uitlegt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."