#1
Helder verhaal, bedankt @HappyMind !
Nu ik moeilijk aan echte 4fa kan komen, ga ik ook experimenteren met andere rc’s.Voor een oud en nieuw feest heb ik 4FMA gehaald. Nou vind ik de 4FMA heerlijk voor een feest, maar wellicht nog niet vooraf bij de borrel met vrienden.
Daar wilde ik het alleen houden op alchohol, wellicht in combi met coke?
Heeft iemand ervaringen met het combineren van alchohol en coke (van te voren) met de 4fma?
Of anders: 4fma combineren (eerder mee beginnen) met een beetje xtc bijnemen als het op het feest nodig is?
Dus 3 stimulerende middelen en ook nog g erbij? Dat is echt gevaarlijk en zeer ongezond.Nu ik moeilijk aan echte 4fa kan komen, ga ik ook experimenteren met andere rc’s.
maar iig pakte ik op een feest:
1 4fa pil 160-180 mg
Op zijn tijd ff lekker een gtje
Wanneer de 4f afzwakt lekker puntjes 4mmc pakken
Op de after meestal lekker door met miauw, coke en veel g hahaha
Hmm dit heb ik nog nooit gehoord en het gaat al jaaaaaaren goed😳 heerlijk zelfsDus 3 stimulerende middelen en ook nog g erbij? Dat is echt gevaarlijk en zeer ongezond.
Omdat het al jaren goed gaat betekent dat niet dat het geen risico heeft.Hmm dit heb ik nog nooit gehoord en het gaat al jaaaaaaren goed😳 heerlijk zelfs
Elke drugs nemen heeft een risico. Ik geloof je wel daar niet van, maar ghb zie ik toch als een downer of is dat ook een stimulant😅 Daarnaast loop ik niet die miauw packie meteen tegelijk leeg te harken, wacht gerust tot ik de piek van 4f heb bereikt. sorry ben niet zo scheikundig aangelegd als de sommige hier 😅Omdat het al jaren goed gaat betekent dat niet dat het geen risico heeft.
Stimulerende middelen combineren is onnodig en zorgt voor extra neurotoxische schade, hevigere kater en onvoorspelbare effecten. Daarnaast is de kans op bijwerkingen vrij hoog.
Precies en juist daarom zou je extra voorzichtig moeten zijn.Elke drugs nemen heeft een risico.
Ik ook. Maar je schrijft dat je eerst 4-fa neemt, en op de after miauw en coke erbij. Dat zijn er 3+g. Oftewel een vrij zieke cocktail van 3 uppers en 1 downer. Wanneer je het precies neemt maakt niet veel veel uit, het zit allemaal nog in je systeem.maar ghb zie ik toch als een downer of is dat ook een stimulant😅
Daarnaast weet je niet wat voor schade deze combinaties aanrichten op lange termijn.Hmm dit heb ik nog nooit gehoord en het gaat al jaaaaaaren goed😳 heerlijk zelfs
Je maakt me nu wel een beetje bang maat 🤣 Voor zover uit mijn eigen ervaring, ken ik mijn eigen lichaam en voel ik aan wanneer en wat ik het beste op dat moment kan doseren.Precies en juist daarom zou je extra voorzichtig moeten zijn.
Ik ook. Maar je schrijft dat je eerst 4-fa neemt, en op de after miauw en coke erbij. Dat zijn er 3+g. Oftewel een vrij zieke cocktail van 3 uppers en 1 downer. Wanneer je het precies neemt maakt niet veel veel uit, het zit allemaal nog in je systeem.
Tja dat weten we allemaal niet he🤷♂️ lig erg bedankt voor je bezorgdheid.Daarnaast weet je niet wat voor schade deze combinaties aanrichten op lange termijn.
Het is geen goed idee inderdaad, maar @Nihilist88 schrijft ook dat hij zijn eigen goede raad in de wind heeft geslagen.Nee maar het is geen hogere wiskunde om voor gebruik te constateren dat 6-apb en 4-fma mixen geen goed idee.
Was gewoon omdat ik mijn eerdere goede raad, zelf in de wind heb geslagen en dit uiteindelijk domme handeling vond van mijzelf.Ja sorry amice maar je bent hier al zo'n 80.000 keer voor gewaarschuwd, het forum staat vol met: geen stims en al helemaal geen rc stims combineren. Ga dan niet doen alsof je nu het wiel hebt uitgevonden en kan stellen dat het inderdaad zo is.
I rest my case.Was gewoon omdat ik mijn eerdere goede raad, zelf in de wind heb geslagen en dit uiteindelijk domme handeling vond van mijzelf.
Niks van, dat ik ergens blijk wil geven, het wiel te hebben uitgevonden fzo...
Buitenproportioneel reageren is sommigen hun eigenschap, so be it😉
Voila en dat was ook net mijn punt/doel, hoe jij het schrijft.Het is geen goed idee inderdaad, maar @Nihilist88 schrijft ook dat hij zijn eigen goede raad in de wind heeft geslagen.
Ik vind het positief dat hij toch deze nare ervaring hier heeft gedeeld. Toch weer een leermoment voor hemzelf en anderen.
Goedzo jongen, blijf er op door zagen. Weer aan de stims zeker?Tuurlijk was dit oerdomme zet v mezelf, om net deze 2 te combineren, snap niet wat me toen bezielde, aangezien beide apart potent en top zijn, elk de sterkste in zn klasse en ook nog is beide serotonine-slurpers.
Uw reactie 'verrassend ja', was gewoon zo nutteloos, omdat ik juist mn fout toegaf.
En dan verdergaan in die 'aanval-modus'.
Moest ik hier nu liggen opscheppen en die combo promoten, dan kan ik in zulke reactie inkomen. Maar kan da plaatsen, weet van wie het komt e, blijkt ook uit overige comments😉
XTC en 4-FMA werken allebei op je serotonine en dit is een zeer ongezonde combinatie. Je serotonine is ook een keertje op en dan zullen de negatieve effecten nog meer een rol gaan spelen. Google maar eens op het serotoninesyndroom.Of anders: 4fma combineren (eerder mee beginnen) met een beetje xtc bijnemen als het op het feest nodig is?
Graag gedaan! Veel plezier alvast zaterdagHelder verhaal, bedankt @HappyMind !
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."