Phenibut i.c.m. muziek update:
Vandaag proef op de som genomen en 660 mg Phenibut HCl ingenomen als los poeder. Allereerst viel me de zuurtegraad een beetje tegen en heb ik het snel doorgeslikt met (te) hete thee. 🥵
Een volgende keer zal ik capsules voorbereiden. Dat was ik nu ook van plan, maar 660 mg was al best volumneus en daarom besloot ik het, met het horlogeglas waarop ik het had afgewogen, mijn mond in te kieperen.
Na een paar uur heb ik een lekker jazzplaatje uitgezocht van Jimmy McGriff. Muziek klinkt inderdaad erg lekker met wat phenibut. Nog niet zo lekker als na een dosis THC, maar wel lekkerder dan nuchter.
Ik was benieuwd of zelf muziek maken ook lekker gaat met phenibut. Zojuist leg ik mijn drumstokjes neer na een hele fijne sessie op het drumstel. Goed spul om muziek op te maken en ik denk dat het ook tegen plankenkoorts helpt.
Daar gebruikte ik altijd minimaal een stuk of 8 biertjes en/of whisky voor, maar dat komt de motoriek niet ten goede. Met phenibut blijft mijn motoriek in orde.
Mijn Phenibut HCl update:
Ik heb ooit een "Size 0 all-in capsule" pers gekocht om er 100 tegelijk te kunnen vullen, achteraf lijkt een "size 00" (of zelfs "size 000" ?) beter, er past maar ~400mg Phenibut / ~350mg Kratom in een "size 0", dus het is soms even slikken om aan de gewenste dosering te komen... Zelf capsules vullen is super voor deze substanties, beiden zijn nogal ranzig om naar binnen te werken en het is leuk om er mee bezig te zijn, voel ik me eindelijk een echt professionele polytoxicoloog!
Gisteravond om 20:30 (voor het eerst tijdens mijn nachtrust) 3 capsules Phenibut HCl ingenomen (~1200mg dus), mogelijk net te laat op de avond om het optimale effect te behalen?
Om 21:30 naar bed gegaan en tot 23:30 naar muziek geluisterd, was erg chill, maar ik merkte weinig audio enhancement. Van alles opgezet: Symfonische death metal, 90's hardcore, psychedelic rave, Dead can dance, U2, Jimmy McGriff (voor het eerst, uitstekende muziek, bedankt voor de tip!) en via "Klaus Wunderlich - Tico tico" bij een playlist met Hammond orgels uitgekomen. (Toch wel mijn favoriete instrument om te horen.)
Ondanks de harde wind makkelijk in slaap kunnen vallen en pas rond 10:45 uit mijn slaap gewekt door klussende buren (eerste gedachte: WTF, het is zondag! Tweede gedachte: O, het is al bijna 11:00...) Voel me nu nog een beetje "moe / stoned", de slaapkwaliteit lijkt niet optimaal geweest te zijn.
Voor mij is Phenibut vermoedelijk geschikter om op te socializen, lekker los te zijn en gevuld met zelfvertrouwen, inderdaad als vervanger van alcohol.
400mg voor een sollicitatiegesprek is mij uitstekend bevallen, besloten om er niet te gaan werken omdat het werk vrij eentonig bleek te zijn. (YMMV!!!)
Zometeen ga ik mijn basgitaar eens lekker uit elkaar trekken met de versterker op 11! 🤣
OMG, comment onder de video: "The only movie at the
IMDB with a rating that goes to 11"