Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste keuze voor muziek.

Beste keuze voor muziek.

47 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Carcass op LSD, het lijkt me wel wat.

:smirk:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
New Dawn zei:
Zeker ook LSD inderdaad!

Ik heb meerdere malen op festivals een extreem indrukwekkende LSD muziekbelevenis gehad die ik nooit meer zal kunnen vergeten... Wat me vooral bijstaat is Megalopsy op een zonovergoten Psy-fi middag onder invloed van 200ug 1P-LSD, dat heeft een diepe indruk achtergelaten, van veraf hoorde ik de krankzinnige mix van "hi-tech psy" geluiden en beats die me aantrokken als een mot naar een lamp, daar heerlijk liggen chillen en lopen wandelen over het grasveld met het overweldigende decor en de muren van speakers die het geluid van werkelijk alle kanten op me af leken te blazen... Krijg nog steeds kippenvel als ik er aan terugdenk.

Thuis geprobeerd om deze muziekbelevenis te herbeleven, maar helaas, die waanzin lijkt alleen puur op zo'n moment te kunnen bestaan...

Het moet er ongeveer zo aan toegegaan zijn:

Klik om te vergroten...

Prachtig die beelden van al die mensen die daar knetterhard lopen te spacen. 😂

Ik heb zelf één specifiek enorm bijzondere LSD-ervaring met muziek gehad waarbij ik een heel rustig, mooi nummer (naam even kwijt) in 3D visueel zag ‘ontstaan’ als een landschap, waar ik vervolgens doorheen kon lopen en ook zelf veranderingen in kon aanbrengen. Niet uit te leggen natuurlijk, maar kippenvelopwekkend. Ik heb wel vaker synesthesie-achtige ervaringen gehad op LSD maar die beleving was zo hemels dat niks dat tot dusver heeft kunnen overtreffen, drugs-en-muziek-wise.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Ik heb zelf één specifiek enorm bijzondere LSD-ervaring met muziek gehad waarbij ik een heel rustig, mooi nummer (naam even kwijt) in 3D visueel zag ‘ontstaan’ als een landschap, waar ik vervolgens doorheen kon lopen en ook zelf veranderingen in kon aanbrengen. Niet uit te leggen natuurlijk, maar kippenvelopwekkend. Ik heb wel vaker synesthesie-achtige ervaringen gehad op LSD maar die beleving was zo hemels dat niks dat tot dusver heeft kunnen overtreffen, drugs-en-muziek-wise.
Klik om te vergroten...
Ik heb dat niet op die visuele manier meegemaakt, maar ik kan op LSD wel vaak auditief door muziek heen navigeren. Alle lagen van de muziek worden ineens heel erg duidelijk van elkaar te onderscheiden en ik kan daar op een 3D ruimtelijke manier doorheen bewegen of misschien beter gezegd: bepaalde onderdelen dichter bij mezelf brengen om in super detail te bekijken/beluisteren.

Ik zie overigens ook vaak de muziek, maar niet zoals vaak omschreven met synesthesie, met kleuren. Ik zie de geluidsgolven en horen en voelen (niet emotie, maar de letterlijke sensaties van geluidsgolven door mijn lichaam) gaat ook door elkaar heen. Er is geen verschil meer tussen horen en voelen. De muziek hoor ik met mijn hele lichaam.

Kan niet wachten op mijn lsd trip met een vriend over een paar weekjes! Hoop dat hij muziek ook op zo'n bijzondere manier gaat ervaren! Hoop dat 'ie mijn geliefde Tipper ook kan waarderen dan. Hij vond die muziek nuchter eens too much, wat ik me goed kan voorstellen, dat heb ik nuchter ook weleens. Maar het is echt gemaakt voor trippen. (ook niet raar, het genre is Trip-hop) Als je het echt toelaat zijn zijn albums trips op zichzelf. Kan nuchter ook, maar LSD helpt. :grimacing:
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Ik zie overigens ook vaak de muziek, maar niet zoals vaak omschreven met synesthesie, met kleuren. Ik zie de geluidsgolven en horen en voelen (niet emotie, maar de letterlijke sensaties van geluidsgolven door mijn lichaam) gaat ook door elkaar heen. Er is geen verschil meer tussen horen en voelen. De muziek hoor ik met mijn hele lichaam.

Kan niet wachten op mijn lsd trip met een vriend over een paar weekjes! Hoop dat hij muziek ook op zo'n bijzondere manier gaat ervaren! Hoop dat 'ie mijn geliefde Tipper ook kan waarderen dan. Hij vond die muziek nuchter eens too much, wat ik me goed kan voorstellen, dat heb ik nuchter ook weleens. Maar het is echt gemaakt voor trippen. (ook niet raar, het genre is Trip-hop) Als je het echt toelaat zijn zijn albums trips op zichzelf. Kan nuchter ook, maar LSD helpt. :grimacing:
Klik om te vergroten...

Aha, zoals op de cover art van "Tipper - Forward escape" ongeveer? :grin:

Tipper - Forward escape.jpg

Bedankt voor de Tip(per) deze ga ik aanslingeren bij mijn eerstvolgende O-PCE reisje..!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
New Dawn zei:
Aha, zoals op de cover art van "Tipper - Forward escape" ongeveer? :grin:

Bekijk bijlage 55793

Bedankt voor de Tip(per) deze ga ik aanslingeren bij mijn eerstvolgende O-PCE reisje..!
Klik om te vergroten...
Nou dat beeldt wel aardig uit wat er dan in me omgaat ja!

Hij heeft zoveel goede albums. Persoonlijk raadt ik Jettison Mind Hatch aan. Forward Escape is ook fantastisch.

Ben benieuwd wat je er op O-PCE van gaat vinden! Heb geen ervaring met dat middel. Ook goed voor muziek luisteren dus?
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Ben benieuwd wat je er op O-PCE van gaat vinden! Heb geen ervaring met dat middel. Ook goed voor muziek luisteren dus?
Klik om te vergroten...

Zeker, hier mijn (mogelijk manische / te positieve) mening:

O-PCE lijkt mijn limitless te zijn... Ik "behandel mezelf" momenteel 1x per week op vrijdag met 10 tot 16mg.
Tijdens de werking voel ik mij euforisch, muziek wordt een landschap, gedachtes razen, sta helemaal open.

Deze nachten zijn een ervaring, muziek is fantastisch, een Huberman podcast luisteren is hyper-fascinerend.
Ik gebruik het functioneel, als zelfontplooiingsmiddel, mijn verleden verwerken en de toekomst manifesteren.

Het meeste plezier heb ik aan de nasleep:
  • Een aantal dagen een anti depressief effect, zoals bij een ketamine behandeling.
  • Een aantal dagen een hypomanisch effect met verhoogde positiviteit en creativiteit.
Let goed op: De grens tussen "normaal" en "manisch" wordt extreem vaag!

Doe je het te vaak? Dan heb je niet door dat je de realiteit uit het oog verliest.
Het ergste: Je vindt dat helemaal niet erg want je bent absoluut in de wolken!

Ik gebruik het vooral liggend in bed, als ik loop heb ik de muren nodig en is de kans groot dat ik misselijk word.
Het middel schijnt helaas niet bij iedereen hetzelfde uit te pakken, lees je in op Reddit als je er interesse in hebt!

Lijstje van effecten die ik gemerkt heb, geleend van PsychonautWiki:
  • Internal hallucination (settings, sceneries, and landscapes; perspective hallucinations and scenarios and plots)
  • Physical euphoria
  • Anxiety suppression
  • Cognitive euphoria
  • Conceptual thinking
  • Creativity enhancement
  • Disinhibition
  • Mania
  • Immersion enhancement
  • Increased music appreciation <<<<
  • Introspection
  • Motor control loss
  • Stimulation
  • Nausea
Bekijk ook de overige effecten! Ik heb ze nog niet meegemaakt maar anderen zullen daar wellicht wel tegenaan lopen.

Toevoeging: Waarschijnlijk zul je die nacht niet genoeg slapen, begin op tijd en zorg dat je de dag erna niet vroeg op hoeft...
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
HappyMind zei:
Met 5-MeO-MiPT kan je beter stapelen dan de dosis in één keer innemen. Dan kan je de fysieke overstimulatie aardig voorkomen en kan je ook stapsgewijs kijken/aanvoelen hoe diep je wil trippen.

Wat ik doe: om de 30 minuten 5 mg 5-MeO-MiPT nemen (volumetrisch gedoseerd). Dit doe je bijvoorbeeld drie keer, dus totaal 15 mg. En mocht je dan nóg een redose willen, dan eerst eventjes 45 minuten wachten met innemen.

Allemaal van @Proxima geleerd 😍
Klik om te vergroten...
Nee joh 20mg nasaal, instant sprookjesbos (don't)
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Hmm, het komt soms ook wel nauw met tripmiddelen hè. Heb dat ook wel gehad dat LSD niet helemaal lekker viel, juist omdat de dosering wat te laag was.
Klik om te vergroten...

Daar zeg je wat inderdaad... Ik zou met dit middel wat hoger kunnen doseren dan ik deed...

Ik had het vermoeden dat ik visuals onbewust blokkeerde doordat ik me er niet voor open stelde,
alsof ik de visuals onderdrukte doordat ik me krampachtig probeerde vast te houden aan stabiliteit.

Mindless zei:
Met "dit soort middelen" bedoel je psychedelica in het algemeen? Dat je daar zelden visuals op hebt?
Klik om te vergroten...

Ja, een trip blijft bij mij tegenwoordig vaak in een fysiek "voorportaal stadium" hangen.
Ik voel bij veel middelen dezelfde trippy bodyload: rubberig, verdoofd, verward, vreemd.

Bij mijn eerste 'normaal gedoseerde' paddo trip (~25 jaar geleden, bakje van de smartshop) kwam de houten vloer als vanzelf tot leven en stroomde deze als een modderige rivier om tafelpoten heen om uiteindelijk bij de muur onder de plint door het huis te verlaten... Twee seconden naar houtnerven kijken was voldoende om ze van plat 2D omhoog te zien komen tot een 3D wereld vol extreem realistische diepgang.

Tegenwoordig weeg ik mijn inname exact af, en ben ik daar vermoedelijk gewoon te voorzichtig mee, en moet ik me daardoor echt bewust openstellen voor visuals... Als ik met een zachte ongefocuste blik langdurig naar 1 punt staar dan wil de boel nog wel op gang komen, maar dat lukt me zonder psychedelica ook. Als ik moe ben, kan ik met dezelfde ongefocuste blik de straatstenen in beweging krijgen alsof ik lichtelijk zit te trippen.

Op 100ug 1P-LSD heb ik praktisch geen visuals, dat begint bij mij pas vanaf 200ug.
Ik heb nooit 2C-B visuals gezien (~20mg was te weinig), maar had wel de bodyload.
Hetzelfde met 2C-E, 2C-B-Fly, Mescaline / Escaline / MAL, αMT, DOC, ...

20mg 4-HO-MET / 4-HO-MiPT doet me weinig, pas vanaf 40mg komt de boel bij mij tot leven, een natte zwarte kunststof brug begroeid met met korstmosjes lijkt dan extreem overtuigend doorzichtig te zijn, alsof er planten onder een transparant stuk plexiglas groeiden.

DMT krijgt mij wel op een extreem visuele bestemming, maar dat neem ik in tot ik er genoeg van heb. (als ik durf...)

Mindless zei:
Ik zat net te kijken voor 5-MeO-MiPT en zag dat het in 15 mg tabletten komt. Dat zou dus mogelijk te weinig kunnen zijn. Maar goed, persoonlijk ben ik juist wel vaak gevoelig voor middelen.
Klik om te vergroten...

Ja, denk het ook, PsychonautWiki noemt 15mg 'common / strong', maar dat advies lijkt voor mijn systeem een beetje aan de lage kant te zijn.
Dat ze 20mg+ als heavy bestempelen is dan eigenlijk iets dat ik naast me neer moet leggen om te kijken waar voor mij de 'heavy' grens ligt.

Mindless zei:
Met LSD is het trouwens bij mij ook wel geregeld zo dat ik behoefte heb om te bewegen, omdat ik anders teveel energie opbouw. Word je van 5-MeO-MiPT dan ook energiek? Is het ergens ook vergelijkbaar qua effect of totaal anders?
Klik om te vergroten...

Het heeft inderdaad een energiek begin:

The experience can be broken up into two stages; the first half feels stimulating and entactogenic whilst the second half feels more similar to a traditional tryptamine psychedelic like psilocybin mushrooms or LSD.
Klik om te vergroten...

... dus zou het zomaar kunnen zijn dat ik mijn energie niet kwijt kon, dat ik liggend in bed het fysieke voorportaal bereikte waar ik wat lag te spartelen tot de deur eindelijk open zou gaan, niet beseffende dat ik deze zelf had kunnen openduwen door gewoon wat meer te nemen... De volgende keer ga ik pas na de energie fase horizontaal.

v.perspectief zei:
Die donkergroene van 15 had ik ook ingeslagen. Zelfs 6 teveel van de vendor gekregen, die ook als amateuristisch word beoordeeld... Dus misschien maar even testen...
Klik om te vergroten...

Die van mij heb ik sinds juli 2021 in huis, gekocht bij een vendor waar ik tot nu toe 10+ bestellingen geplaatst heb en nog geen enkel probleem mee ervaren heb, het middel doet waarschijnlijk zijn best, maar ik heb er denk ik gewoon nog niet genoeg van binnen gekregen. Ik heb nog 45mg liggen waar ik eens halfjes van kan gaan stapelen tot ik ben waar ik wil zijn, dus ik ga ze zeker (nog eens op mezelf) testen!

Ik ben denk ik (als ik alleen trip) te voorzichtig, met mijn tripmaten erbij werp ik mezelf veel verder de diepte in.

HappyMind zei:
Met 5-MeO-MiPT kan je beter stapelen dan de dosis in één keer innemen. Dan kan je de fysieke overstimulatie aardig voorkomen en kan je ook stapsgewijs kijken/aanvoelen hoe diep je wil trippen.

Wat ik doe: om de 30 minuten 5 mg 5-MeO-MiPT nemen (volumetrisch gedoseerd). Dit doe je bijvoorbeeld drie keer, dus totaal 15 mg. En mocht je dan nóg een redose willen, dan eerst eventjes 45 minuten wachten met innemen.

Allemaal van @Proxima geleerd 😍
Klik om te vergroten...

Wat grappig, ik heb ooit op dit forum eenzelfde advies gegeven aan iemand over het opsplitsen van 4-HO-MET in meerdere doseringen, tijd dat ik dat advies eens op dit middel ga toepassen, bedankt voor de herinnering!

Door hier te typen zijn mijn 'grootste drugsproblemen' boven water gekomen:

1. Blijkbaar gebruik ik gewoon veel te weinig drugs.
2. Blijkbaar mis ik de 'groepsdrug' van mijn tripmaten.

Dit hele verhaal uittypen voelt wel een beetje als een vuja de maar ach...

Fijn dat ik dankzij dit forum besef dat ik meer drugs moet gaan gebruiken ..! :grin:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
New Dawn zei:
Fijn dat ik dankzij dit forum besef dat ik meer drugs moet gaan gebruiken ..! :grin:
Klik om te vergroten...
We got your back man :tonguewink: we're here for ya.

Toch wel met aardig wat middelen ervaring dus.

Ik ben zelf ook heel bekend met dat "voorportaal stadium" dat je noemt: Dat je de stof wel voelt werken maar dat je niet echt de trip in komt en daardoor vooral de bodyload merkt.

Soms is het dan een kwestie van hoger doseren om door die barrière te breken maar het is me ook vaak gelukt met concentratie op mijn omgeving. Of meditatie, wat je het ook wilt noemen. In ieder geval: loslaten van je normale gedachten die ofwel met verleden of toekomst bezig zijn en aandacht geven aan je zintuiglijke waarneming: dat wat nú gebeurt. Er kan dan een moment komen dat je de trip zo inglijdt.

Misschien gek om te horen, maar probeer tijdens het observeren van je omgeving eens bewust een kleine glimlach op je mond te brengen. Dit haalt het serieuze er vanaf en maakt het veel makkelijker om in die staat van vreugde en verwondering te komen. Heel simpel maar heel effectief.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lage dosis phenibut (1 gram). Is niet trippend oid, maar muziek klinkt dan gewoon heel goed!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#11
brdrstr zei:
Lage dosis phenibut (1 gram). Is niet trippend oid, maar muziek klinkt dan gewoon heel goed!
Klik om te vergroten...
Goeie toevoeging 😍 Helemaal mee eens!
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#12
brdrstr zei:
Lage dosis phenibut (1 gram). Is niet trippend oid, maar muziek klinkt dan gewoon heel goed!
Klik om te vergroten...
Ik heb nog maar één keer phenibut geprobeerd en dat was nog vóór de Russische inval van Oekraïne.

Ik merkte er toen niet echt iets van, maar had toen ongetwijfeld ook cannabis gebruikt. Daarna heb ik het nooit meer geprobeerd.

Misschien zal ik nog eens een poging wagen nu ik een maand geen THC wil gebruiken. Ik mis nu een beetje hoe ik met THC intens van muziek kan genieten.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
brdrstr zei:
Lage dosis phenibut (1 gram). Is niet trippend oid, maar muziek klinkt dan gewoon heel goed!
Klik om te vergroten...
Zelf nooit gedaan maar had eens gehoord dat phenibut wel iets vergelijkbaar is met GHB(?) Weet je misschien of dat klopt?

If so, dan is het misschien de lichamelijke ontspanning en ook wel euforie die je makkelijker van muziek laat genieten(?)

Kan er helemaal naast zitten hoor. Had het een keer gehoord. Maar dan zou ik er een beetje een beeld van kunnen vormen.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hippie Langwaus zei:
Ik merkte er toen niet echt iets van, maar had toen ongetwijfeld ook cannabis gebruikt. Daarna heb ik het nooit meer geprobeerd.
Klik om te vergroten...
Ik zou zeggen, probeer het een aantal keer en speel ook een beetje met de dosis. Voor mij is 600mg bijv. meer dan voldoende. Anderen hebben 3 gram nodig. Verwacht ook niet teveel, phenibut werkt opzich heel subtiel. Je voelt je wat lekkerder, kleuren worden helderder, muziek klinkt supergoed , wordt spraakzamer en socialer. Vooral icm met (veel) koffie werkt het voor mij gewoon als een upper. Probeer het ook in te nemen op een lege maag, het kan met een volle maag enkele uren duren voordat het werkt.

Mindless zei:
Zelf nooit gedaan maar had eens gehoord dat phenibut wel iets vergelijkbaar is met GHB(?) Weet je misschien of dat klopt?
Klik om te vergroten...
Nee, totaal niet. Naar mijn weten werkt phenibut ook primair niet op GABA-B zoals GHB, maar op VGCC (https://en.wikipedia.org/wiki/Voltage-gated_calcium_channel), net zoals andere gabapentinoids.

En voor mij is het een groot raadsel waarom muziek zo goed klinkt op phenibut. Google maar is op "phenibut music enhancement", zijn goede discussies over te vinden.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Nooit 5-MeO-MiPT gedaan maar dat is dan wel interessant. Kun je me vertellen hoe dat verschilt van LSD qua muziek luisteren @Proxima?
Klik om te vergroten...
Met een normale dosis Moxy blijf je redelijk goed bij gedachten, het geluid is daardoor niet verwarrend zoals dat met bijvoorbeeld (teveel) LSD wel kan zijn en je kan je daardoor helemaal op de muziek focussen.

De muziek is dan alsof je een spreekwoordelijke stoffen doek over je oren weghaalt; alles in de muziek is opeens transparanter, gedetailleerder en je begrijpt de diepere lagen waarvan je voorheen niet wist dat ze bestonden.

Ik ben ook iemand die nuchter gewoon op de bank naar een volledig album kan luisteren zonder iets anders te doen, voor mij is muziek de beste entheogeen aller tijden en Moxy versterkt bij mij dat entheogene gevoel van muziek.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#16
brdrstr zei:
Nee, totaal niet. Naar mijn weten werkt phenibut ook primair niet op GABA-B zoals GHB, maar op VGCC (https://en.wikipedia.org/wiki/Voltage-gated_calcium_channel), net zoals andere gabapentinoids.
Klik om te vergroten...
Dit inderdaad, IIRC ongeveer 8 maal zo sterk op VDCC/VGCC als GABA?


brdrstr zei:
En voor mij is het een groot raadsel waarom muziek zo goed klinkt op phenibut. Google maar is op "phenibut music enhancement", zijn goede discussies over te vinden.
Klik om te vergroten...
Phenibut is inderdaad ook een goede.

Grappig genoeg heb jij ongeveer dezelfde ervaring met phenibut als ik; ook bij mij max 750mg daarvan anders voelt het al snel als teveel en ook bij mij voelt het als een lichte stimulant/nooptropic.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Proxima zei:
Met een normale dosis Moxy blijf je redelijk goed bij gedachten, het geluid is daardoor niet verwarrend zoals dat met bijvoorbeeld (teveel) LSD wel kan zijn en je kan je daardoor helemaal op de muziek focussen.

De muziek is dan alsof je een spreekwoordelijke stoffen doek over je oren weghaalt; alles in de muziek is opeens transparanter, gedetailleerder en je begrijpt de diepere lagen waarvan je voorheen niet wist dat ze bestonden.

Ik ben ook iemand die nuchter gewoon op de bank naar een volledig album kan luisteren zonder iets anders te doen, voor mij is muziek de beste entheogeen aller tijden en Moxy versterkt bij mij dat entheogene gevoel van muziek.
Klik om te vergroten...
Oké ik ben om!

Hoe je dat omschrijft van die spreekwoordelijke stoffen doek weghalen doet me eigenlijk ook wel denken aan mijn ervaring met muziek luisteren op LSD. Alles komt veel helderder en directer binnen. Maar ik ben erg benieuwd naar daadwerkelijk muziek luisteren op Moxy. En ook naar de trip zelf.

Ik neem aan dat er wel enige sprake zal zijn van kruistolerantie met andere psychedelica. Over een paar weekjes heb ik een LSD trip gepland staan, dus zal ik even uitzoeken hoe dat precies zit.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zelf van van DCK, MET, O-PCE, en LSD met muziek
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Hoe je dat omschrijft van die spreekwoordelijke stoffen doek weghalen doet me eigenlijk ook wel denken aan mijn ervaring met muziek luisteren op LSD. Alles komt veel helderder en directer binnen. Maar ik ben erg benieuwd naar daadwerkelijk muziek luisteren op Moxy. En ook naar de trip zelf.
Klik om te vergroten...
Verschil met LSD is vooral dat je met LSD erg nauw de correcte dosis moet nemen (niet te weinig om het goed te blijven voelen en niet te veel om in de verwarring wel die schoonheid te kunnen appreciëren) om van de muziek te kunnen genieten, met Moxy is dat veel voorspelbaarder en IMHO zuiverder.

Let dan overigens wel op dat je het dosseerd zoals @HappyMind het beschreef in deze post:

Beste keuze voor muziek.

Hallo, Nieuw op het forum, maar kijk hier wel al een tijd rond. Heb geprobeerd te zoeken naar welke middelen heb beste zijn om muziek op te luisteren, maar heb hier niet concreet antwoord op gevonden Ik heb zelf ondervonden 5-meo-mipt hierbij te waarderen. Heeft iemand nog een aanrader voor...
drugsforum.nl drugsforum.nl


Mindless zei:
Ik neem aan dat er wel enige sprake zal zijn van kruistolerantie met andere psychedelica. Over een paar weekjes heb ik een LSD trip gepland staan, dus zal ik even uitzoeken hoe dat precies zit.
Klik om te vergroten...
Moxy heeft zeker kruistolerantie, alleen wel veel minder dan LSD.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Proxima zei:
Verschil met LSD is vooral dat je met LSD erg nauw de correcte dosis moet nemen (niet te weinig om het goed te blijven voelen en niet te veel om in de verwarring wel die schoonheid te kunnen appreciëren) om van de muziek te kunnen genieten, met Moxy is dat veel voorspelbaarder en IMHO zuiverder.
Klik om te vergroten...
Heb inderdaad wel dat de trip op LSD soms zo sterk wordt dat gewoon lekker stil zitten muziek te luisteren moeilijk gaat.

Proxima zei:
Let dan overigens wel op dat je het dosseerd zoals @HappyMind het beschreef in deze post:
Klik om te vergroten...
Kan dat ook met tablets of moet je dan per se volumetrisch doseren? (Met freebase in water)

Als je eenmaal je dosering weet, kun je die dan niet in 1 keer innemen?

Proxima zei:
Moxy heeft zeker kruistolerantie, alleen wel veel minder dan LSD.
Klik om te vergroten...
Bedoel je niet tolerantie?

Kruistolerantie is de tolerantie die twee (of meer) stoffen met elkaar hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."