Hmm, het komt soms ook wel nauw met tripmiddelen h猫. Heb dat ook wel gehad dat LSD niet helemaal lekker viel, juist omdat de dosering wat te laag was.
Daar zeg je wat inderdaad... Ik zou met dit middel wat hoger kunnen doseren dan ik deed...
Ik had het vermoeden dat ik visuals onbewust blokkeerde doordat ik me er niet voor open stelde,
alsof ik de visuals onderdrukte doordat ik me krampachtig probeerde vast te houden aan stabiliteit.
Met "dit soort middelen" bedoel je psychedelica in het algemeen? Dat je daar zelden visuals op hebt?
Ja, een trip blijft bij mij tegenwoordig vaak in een fysiek "voorportaal stadium" hangen.
Ik voel bij veel middelen dezelfde trippy bodyload: rubberig, verdoofd, verward, vreemd.
Bij mijn eerste 'normaal gedoseerde' paddo trip (~25 jaar geleden, bakje van de smartshop) kwam de houten vloer als vanzelf tot leven en stroomde deze als een modderige rivier om tafelpoten heen om uiteindelijk bij de muur onder de plint door het huis te verlaten... Twee seconden naar houtnerven kijken was voldoende om ze van plat 2D omhoog te zien komen tot een 3D wereld vol extreem realistische diepgang.
Tegenwoordig weeg ik mijn inname exact af, en ben ik daar vermoedelijk gewoon
te voorzichtig mee, en moet ik me daardoor echt bewust openstellen voor visuals... Als ik met een zachte ongefocuste blik langdurig naar 1 punt staar dan wil de boel nog wel op gang komen, maar dat lukt me zonder psychedelica ook. Als ik moe ben, kan ik met dezelfde ongefocuste blik de straatstenen in beweging krijgen alsof ik lichtelijk zit te trippen.
Op 100ug 1P-LSD heb ik praktisch geen visuals, dat begint bij mij pas vanaf 200ug.
Ik heb nooit 2C-B visuals gezien (~20mg was te weinig), maar had wel de bodyload.
Hetzelfde met 2C-E, 2C-B-Fly, Mescaline / Escaline / MAL, 伪MT, DOC, ...
20mg 4-HO-MET / 4-HO-MiPT doet me weinig, pas vanaf 40mg komt de boel bij mij tot leven, een natte zwarte kunststof brug begroeid met met korstmosjes lijkt dan
extreem overtuigend doorzichtig te zijn, alsof er planten onder een transparant stuk plexiglas groeiden.
DMT krijgt mij
wel op een extreem visuele bestemming, maar dat neem ik in tot ik er genoeg van heb. (als ik durf...)
Ik zat net te kijken voor 5-MeO-MiPT en zag dat het in 15 mg tabletten komt. Dat zou dus mogelijk te weinig kunnen zijn. Maar goed, persoonlijk ben ik juist wel vaak gevoelig voor middelen.
Ja, denk het ook,
PsychonautWiki noemt 15mg 'common / strong', maar dat advies lijkt
voor mijn systeem een beetje aan de lage kant te zijn.
Dat ze 20mg+ als heavy bestempelen is dan eigenlijk iets dat ik naast me neer moet leggen om te kijken waar voor mij de 'heavy' grens ligt.
Met LSD is het trouwens bij mij ook wel geregeld zo dat ik behoefte heb om te bewegen, omdat ik anders teveel energie opbouw. Word je van 5-MeO-MiPT dan ook energiek? Is het ergens ook vergelijkbaar qua effect of totaal anders?
Het heeft
inderdaad een energiek begin:
The experience can be broken up into two stages; the first half feels stimulating and entactogenic whilst the second half feels more similar to a traditional tryptamine psychedelic like psilocybin mushrooms or LSD.
... dus zou het zomaar kunnen zijn dat ik mijn energie niet kwijt kon, dat ik liggend in bed het fysieke voorportaal bereikte waar ik wat lag te spartelen tot de deur eindelijk open zou gaan, niet beseffende dat ik deze zelf had kunnen openduwen door gewoon wat meer te nemen... De volgende keer ga ik pas
na de energie fase horizontaal.
Die donkergroene van 15 had ik ook ingeslagen. Zelfs 6 teveel van de vendor gekregen, die ook als amateuristisch word beoordeeld... Dus misschien maar even testen...
Die van mij heb ik sinds juli 2021 in huis, gekocht bij een vendor waar ik tot nu toe 10+ bestellingen geplaatst heb en nog geen enkel probleem mee ervaren heb, het middel doet waarschijnlijk zijn best, maar ik heb er denk ik gewoon nog niet genoeg van binnen gekregen. Ik heb nog 45mg liggen waar ik eens halfjes van kan gaan stapelen tot ik ben waar ik wil zijn, dus ik ga ze
zeker (nog eens op mezelf) testen!
Ik ben denk ik (als ik alleen trip)
te voorzichtig, met mijn tripmaten erbij werp ik mezelf veel verder de diepte in.
Met 5-MeO-MiPT kan je beter stapelen dan de dosis in 茅茅n keer innemen. Dan kan je de fysieke overstimulatie aardig voorkomen en kan je ook stapsgewijs kijken/aanvoelen hoe diep je wil trippen.
Wat ik doe: om de 30 minuten 5 mg 5-MeO-MiPT nemen (volumetrisch gedoseerd). Dit doe je bijvoorbeeld drie keer, dus totaal 15 mg. En mocht je dan n贸g een redose willen, dan eerst eventjes 45 minuten wachten met innemen.
Allemaal van
@Proxima geleerd 馃槏
Wat grappig, ik heb ooit op dit forum eenzelfde advies gegeven aan iemand over het opsplitsen van 4-HO-MET in meerdere doseringen, tijd dat ik dat advies eens op dit middel ga toepassen, bedankt voor de herinnering!
Door hier te typen zijn mijn 'grootste drugsproblemen' boven water gekomen:
1. Blijkbaar gebruik ik gewoon
veel te weinig drugs.
2. Blijkbaar mis ik de 'groepsdrug' van mijn tripmaten.
Dit hele verhaal uittypen voelt wel een beetje als een
vuja de maar ach...
Fijn dat ik dankzij dit forum besef dat ik
meer drugs moet gaan gebruiken ..!
![:grin:]()