70 mg 5 mapb in twee doses 35 mg oraal gedurende 2 uur + 3 mg 5 meo mipt oraal ook + 3-fea door de neus om te beginnen en toen het wegviel, begon ik opnieuw 5-mapb en 3-fea gemengd door de neus in kleine doses.
in totaal 200 mg 5-mapb + 100 mg 3-fea + 3mg 5-meo mipt in 15 uur grote high en een licht ruige afdaling van 2 uur de volgende dag
5 meo mipt te verdunnen in wodka voor een volumetrische dosering, onmogelijk te meten met een weegschaal
Het is niet nodig om 5-meo mipt opnieuw te doseren, de effecten zijn erg lang
Ik was high als een raket, klappertanden en ogen schoten alle kanten op, groot verlangen naar seks, een beetje anders maar zo intens als mdma en minder afdaling van slechts twee uur dan de vermoeidheid die het met zich meebrengt
Ik vergat dat ik om te beginnen een beetje 4-fma had ingenomen, maar ik kan naar mijn smaak niet tegen te veel cafeïne.
daarvoor heb ik vervangen door de 3-fea. Ik denk dat het zonder de 4-fma heel goed werkt met de 3-fea
Dus misschien had ik een slechte bach en het werkt zeker ook met 2-fa, 4-fma
of misschien is het nog beter met 3-fea, 3-fea wat op zichzelf niet erg stimulerend is als je het zonder iets anders vreemds inneemt.
Ik deed dit allemaal in afleveringen en op een gegeven moment had ik gewoon het 5-meo mipt en 5-mapd effect en het was om te slapen maar aangenaam, de 3-fea gaf energie en met de combinatie van drie producten was het echt goed
Ik benadruk dat ik voor dit soort ervaringen echt met kleine doses ben gegaan om te zien hoe de potentie was.
tekst vertaald door Google als het mijn zinnen niet erg duidelijk is