Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Ik ga binnenkort een weekend naar een hardstyle festival en wil daar drugs gaan doen, ik weet alleen niet welke. Eerst was de planning mdma maar daar ben ik het laatste festival erg ziek van geworden, ik lag namelijk een week plat en heb de eerste paar dagen alleen maar overgegeven. (Er zat minimaal een jaar tussen met het vorige gebruik van mdma.) De eerste keer dat ik mdma heb gedaan had ik dit ook en daarna heb ik hier geen last meer van gehad in ongeveer 2 jaar redelijk vaak gebruiken, tot het vorige festival dus helaas. Ik heb ook een periode antidepressiva gebruikt dus misschien ben ik er nu vatbaarder voor om weer zo ziek te worden. (hypothese) Nu ben ik dus bang dat ik de volgende keer weer zo ziek wordt en daar heb ik weinig zin in. Ik zat te denken miauw, maar dit werkt ook op serotonine dus denk dat hier het risico om ziek te worden aanwezig is. Of speed, maar dan kan ik waarschijnlijk niet slapen gezien ik veel slecht slaap van drugs behalve van mdma. Of dit moet ik heel goed weten te doseren met bommetjes. Ik heb liever wel iets waar ik energie van krijg en geen psychedelica, want dan ben ik bang de controle te verliezen. Ik vroeg me af of er iemand een idee heeft voor een goede drug die ik op een festival kan gebruiken. Maar ook of iemand die het herkent zo ziek te worden van mdma en tips heeft. Sorry voor het hele verhaal, maar ik hoop wel dat het zo duidelijk is😅."
"Dick_van_Leeuwen zei: Had je niet gewoon (veel) teveel genomen? Klik om te vergroten... Ja nu ik er over denk zou dat ook wel kunnen. Maar ik pakte vroeger op een avond wat ik nu in 2 dagen gebruikte, mja m'n lichaam veranderd natuurlijk."
"plex zei: Cocaine kan leuk zijn en ben persoonlijk groot fan van 4-FMA, ookal is dit niet wat je zoekt aangezien het ook op je seratonine werkt. Opzich kan miauw wel maar dan zou ik het wel oraal nemen zoals hierboven al is gezegd Klik om te vergroten... Ja wel heel duur cocaïne😅. Ja 4-fma heb ik ook veel over gelezen zat daar ook over na te denken."
"Torchic zei: Is het wel slim om te gaan gebruiken? Je bent heel erg bezig met “wat als” en als je je daar zo op focust zullen die dingen ook daadwerkelijk gebeuren. Misschien op een later moment een keer gaan gebruiken wanneer je er wat zekerder in staat? Klik om te vergroten... Ik snap inderdaad dat je dat zegt ik ben nu bezig met het verkrijgen van zo veel mogelijk informatie. En wanneer ik iets vind waar ik vertrouwen in het doe ik dat natuurlijk en anders niet. Bijvoorbeeld speed is altijd m'n back up want dat gaat wel goed als ik er optijd mee stop. Ik wil nu vooral kijken wat de opties en inzichten zijn."