Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Speed, maar ik zou de laatste dosis welke je neemt sowieso snuiven in plaats van een bommetje. Een bommetje werkt veel langer, en is dus lastiger te timen dan wanneer je snuift. Alternatief, 6-APB."
"ljuv zei: Dat is precies het probleem⦠je hebt gewoon meer nodig en daarvoor is het vrij duur. Was je oraal of nasaal van plan? Je kan je pep ook wassen om het schoner te krijgen, en dex is ook niet schoon. Sterker nog, het is 5mg werkzame stof en ongeveer 245mg bind- en vulmiddel. Net zo goed troep dus! Pep heeft exact dezelfde werkzame stof met levoamfetamine erbij. Enige verschil tussen levo en dex is hoe ze het draaien (linksom, rechtsom). Klik om te vergroten... Enige verschil tussen levo en dex is hoe ze het draaien (linksom, rechtsom). Dit is wel heel erg kort door de bocht. Hoewel het scheikundig gezien dezelfde connecties en atomen bevat, wordt het alsnog heel anders afgebroken door je lichaam."
"Ikweetgeennaam zei: heb je beide in verhouding in dezelfde dosering gebruikt? want er zit namelijk bijna geen merkbaar verschil tussen de 2, dexamfetamine is gewoon professioneel geproduceerde speed Klik om te vergroten... Zelf merk ik inderdaad geen verschil, maar voor je lichaam is dat er wel. Verder verwacht ik ook dat "troep" in "vieze" pep meer verwijst naar caffeine en andere versnijmiddelen dan naar bindmiddel (zoals magnesium oxide)."
"Hebbenzekezine? zei: Die heb ik ook, nog niet boven 15mg per keer geprobeerd (merkte daar niks anders van) maar wel duur grapje als je 40 Mg wil droppen, bijna een hele strip van een pakje van 30 euro waar 3 strips ik zitten Klik om te vergroten... De prijs valt toch wel mee? Een strip is 10 euro, dat is vrij weinig vergeleken met de prijs van een kaartje voor een festival. Lexyterminator zei: Okay. En qua effect. Wat zou ik mogen verwachten van Tentin / Dex? Alleen maar speedy of nog wat euforie. Lage hoeveelheid mdma lijkt me top maar daar voel ik niet veel van. Vaak alleen een vervelende bodyload maar geen inslag. Het blijft hangen dan. Sowieso ga ik met mdma meer rondlopen, praten etc. Niet echt lekker dansen. En ik wil juist een keer lekken dansen en los gaan. Maar niet compleet waus zijn. Klik om te vergroten... Is een lage dosis MDMA + een lage dosis speed/dex een optie? Niet heel gezond, maar zelf vind ik het wel een lekkere combi."