#1
Je bedoelt de come-up denk ik die ongemakkelijk is? Niet de dip? De dip is wat achteraf komt.
Nee verder niks. Buitenom misschien de paniek wegens een eerdere bad trip.Ik vind het toch wel een vreemd verhaal met 53mg. Lijkt alsof er een detail mist of dat er niet goed is gewogen. Lees je de komma wel goed en is het niet per ongeluk 530? Hoe vaak neem je? Ben je verder gezond? Medicatie etc.
1x per 2 maanden denk ikNee verder niks. Buitenom misschien de paniek wegens een eerdere bad trip.
1x per 2 maanden ongeveerHoe vaak gebruik je?
Hmmmm. Normaal zou ik dat niet heul zorgwekkend vinden, maar de vuistregel is wel om er minimaal 3 maanden tussen te houden.1x per 2 maanden denk ik
1x per 2 maanden ongeveer
Ja wel getest.Is t wel getest? Niet mda bv?
Je bedoelt pillen van 80mg? Of mijn pil breken?Ik zou beginnen met 80
Hoe heb je die getest op 120mg? Ze testen toch alleen zuiverheid?Ja wel getest.
Ik ga dit weekend xtc pakken in plaats van mdma. Die is ook getest op 120mg. Ik denk dat dat voor mijn lichaamsgewicht al vrij veel is. Maar begin dan met een kwartje en dan zie ik wel hoe het dan gaat.
80 mg nemen. Dus breken en 2/3 nemen.Je bedoelt pillen van 80mg? Of mijn pil breken
Xtc is mdmaIk ga dit weekend xtc pakken in plaats van mdma.
Ik zou zelf 1 juiste dosering nemen.En dan 80mg verdelen bedoel je over de avond?
Verstandig! 50 mg is denk ik beter gedoseerd op je gewicht dan telkens een kwartje nemen. En zelfs met 80 mg ga je denk ik niet te hard. Maar je moet ook doen wat goed voelt voor je. Alvast veel plezier gewenst!Oke die begrijp ik.
Ik wil juist altijd laag starten omdat ik TE hard gaan niet fijn vind.
Ik denk niet dat dit de dip is, maar 'gewoon' de overgang van nuchter naar waus. Ik heb dat ook vaker gehad tijdens het begin van het werken van MDMA.Beste allen,
Vrouw : 1.53m
Gewicht : 53 kilo.
Ik weeg sinds kort mijn MDMA en pillen af zodat ik de juiste dosering krijg voor mijn lichaam (vanwege een eerdere bad trip waarin ik teveel had gepakt)
Nu krijg ik gelijk als de XTC of mdma inwerkt een dip. Koud, kan niet meer tegen de drukte. Meestal ga ik er dan uit. Drink ik een thee (wat overigens niet kan op een festival) en dan voel ik me na een uur weer goed en dan kan ik er de hele avond tegenaan.
Wat kan ik doen om deze dip die direct na inname wanneer het gaat werken komt te skippen??
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."