Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA / XTC dip gelijk na inname

MDMA / XTC dip gelijk na inname

29 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je bedoelt de come-up denk ik die ongemakkelijk is? Niet de dip? De dip is wat achteraf komt.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het toch wel een vreemd verhaal met 53mg. Lijkt alsof er een detail mist of dat er niet goed is gewogen. Lees je de komma wel goed en is het niet per ongeluk 530? Hoe vaak neem je? Ben je verder gezond? Medicatie etc.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien doseer je juist te weinig óf je hebt iets onderliggends waardoor mdma verkeerd valt.
H
HalloappeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dick_van_Leeuwen zei:
Ik vind het toch wel een vreemd verhaal met 53mg. Lijkt alsof er een detail mist of dat er niet goed is gewogen. Lees je de komma wel goed en is het niet per ongeluk 530? Hoe vaak neem je? Ben je verder gezond? Medicatie etc.
Klik om te vergroten...
Nee verder niks. Buitenom misschien de paniek wegens een eerdere bad trip.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe vaak gebruik je?
H
HalloappeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Halloappeltje zei:
Nee verder niks. Buitenom misschien de paniek wegens een eerdere bad trip.
Klik om te vergroten...
1x per 2 maanden denk ik
ljuv zei:
Hoe vaak gebruik je?
Klik om te vergroten...
1x per 2 maanden ongeveer
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Halloappeltje zei:
1x per 2 maanden denk ik

1x per 2 maanden ongeveer
Klik om te vergroten...
Hmmmm. Normaal zou ik dat niet heul zorgwekkend vinden, maar de vuistregel is wel om er minimaal 3 maanden tussen te houden.
Als je een beetje gevoelig bent voor mdma dan zou hier de crux wel in kunnen liggen misschien🤷🏻‍♀️
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is t wel getest? Niet mda bv?
H
HalloappeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dick_van_Leeuwen zei:
Is t wel getest? Niet mda bv?
Klik om te vergroten...
Ja wel getest.

Ik ga dit weekend xtc pakken in plaats van mdma. Die is ook getest op 120mg. Ik denk dat dat voor mijn lichaamsgewicht al vrij veel is. Maar begin dan met een kwartje en dan zie ik wel hoe het dan gaat.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou beginnen met 80
H
HalloappeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dick_van_Leeuwen zei:
Ik zou beginnen met 80
Klik om te vergroten...
Je bedoelt pillen van 80mg? Of mijn pil breken?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Halloappeltje zei:
Ja wel getest.

Ik ga dit weekend xtc pakken in plaats van mdma. Die is ook getest op 120mg. Ik denk dat dat voor mijn lichaamsgewicht al vrij veel is. Maar begin dan met een kwartje en dan zie ik wel hoe het dan gaat.
Klik om te vergroten...
Hoe heb je die getest op 120mg? Ze testen toch alleen zuiverheid?
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Halloappeltje zei:
Je bedoelt pillen van 80mg? Of mijn pil breken
Klik om te vergroten...
80 mg nemen. Dus breken en 2/3 nemen.
Halloappeltje zei:
Ik ga dit weekend xtc pakken in plaats van mdma.
Klik om te vergroten...
Xtc is mdma
H
HalloappeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thanks!

Ja weet ik. Alleen niet puur 9vd 10 keer toch.

En dan 80mg verdelen bedoel je over de avond?
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Halloappeltje zei:
En dan 80mg verdelen bedoel je over de avond?
Klik om te vergroten...
Ik zou zelf 1 juiste dosering nemen.

Als je overweegt te gaan verdelen dan beginnen met 50 mg en een paar uur later 30mg nemen
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Halloappeltje zei:
Oke die begrijp ik.

Ik wil juist altijd laag starten omdat ik TE hard gaan niet fijn vind.
Klik om te vergroten...
Verstandig! 50 mg is denk ik beter gedoseerd op je gewicht dan telkens een kwartje nemen. En zelfs met 80 mg ga je denk ik niet te hard. Maar je moet ook doen wat goed voelt voor je. Alvast veel plezier gewenst!
H
HalloappeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Top dankjewel!
H
HalloappeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oke die begrijp ik.

Ik wil juist altijd laag starten omdat ik TE hard gaan niet fijn vind.
H
HalloappeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beste allen,

Vrouw : 1.53m
Gewicht : 53 kilo.

Ik weeg sinds kort mijn MDMA en pillen af zodat ik de juiste dosering krijg voor mijn lichaam (vanwege een eerdere bad trip waarin ik teveel had gepakt)

Nu krijg ik gelijk als de XTC of mdma inwerkt een dip. Koud, kan niet meer tegen de drukte. Meestal ga ik er dan uit. Drink ik een thee (wat overigens niet kan op een festival) en dan voel ik me na een uur weer goed en dan kan ik er de hele avond tegenaan.

Wat kan ik doen om deze dip die direct na inname wanneer het gaat werken komt te skippen??
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Halloappeltje zei:
Beste allen,

Vrouw : 1.53m
Gewicht : 53 kilo.

Ik weeg sinds kort mijn MDMA en pillen af zodat ik de juiste dosering krijg voor mijn lichaam (vanwege een eerdere bad trip waarin ik teveel had gepakt)

Nu krijg ik gelijk als de XTC of mdma inwerkt een dip. Koud, kan niet meer tegen de drukte. Meestal ga ik er dan uit. Drink ik een thee (wat overigens niet kan op een festival) en dan voel ik me na een uur weer goed en dan kan ik er de hele avond tegenaan.

Wat kan ik doen om deze dip die direct na inname wanneer het gaat werken komt te skippen??
Klik om te vergroten...
Ik denk niet dat dit de dip is, maar 'gewoon' de overgang van nuchter naar waus. Ik heb dat ook vaker gehad tijdens het begin van het werken van MDMA.

Ik voel me dan ongemakkelijk en kan prikkels minder goed verdragen of integreren met hoe ik me dan voel. Ik probeer dan meestal een iets rustigere plek te vinden en communiceer mijn ongemak aan anderen als dat kan.

Het gaat meestal binnen een half uur over.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."