Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oke die begrijp ik. Ik wil juist altijd laag starten omdat ik TE hard gaan niet fijn vind."
"Top dankjewel!"
"CuriousExplorer zei: Disagree met het 2e gedeelte. Iemand van 50kg zou niet zomaar een ongeteste halve pil moeten nemen. Als het toevallig een 280mg pil is gaat die redelijk stuiteren. Als je dan toch groter inkoopt kun je er toch echt laten testen 😂. * Ik noem offc. het uiterste qua gewicht. Ik wou perse kommaneuken. 😏 Klik om te vergroten... Waar zou je wel mee moeten starten dan als je 50 kg weegt?"
"Ondertussen wat feestjes meegemaakt (10 jaar later). Bekend met xtc, mdma en speed. Benieuwd naar miauw. Wie praat me bij? (Eerlijke ervaringen)"
"Shinyzappy zei: Er staat zat in het topic “Research Chemicals” of in het topic “Drugs”. °wat is je specifieke vraag over miauw? °Hoe oud ben je als ik vragen mag? °Aan je tekst te lezen lijkt het alsof je 10 jaar geleden voor t laatst gebruikt hebt? ik mis een beetje context Klik om te vergroten... 33. Ga denk ik 3/4x per jaar naar een festival waarbij ik of mdma gebruik in poedervorm of xtc. Laatste keer gebruik was half jaartje geleden. Gezien bij mij de mdma en/of xtc altijd te hard inkomt wil ik gaan voor iets lichters, vandaar mijn vraag."
"Beste allen, Vrouw : 1.53m Gewicht : 53 kilo. Ik weeg sinds kort mijn MDMA en pillen af zodat ik de juiste dosering krijg voor mijn lichaam (vanwege een eerdere bad trip waarin ik teveel had gepakt) Nu krijg ik gelijk als de XTC of mdma inwerkt een dip. Koud, kan niet meer tegen de drukte. Meestal ga ik er dan uit. Drink ik een thee (wat overigens niet kan op een festival) en dan voel ik me na een uur weer goed en dan kan ik er de hele avond tegenaan. Wat kan ik doen om deze dip die direct na inname wanneer het gaat werken komt te skippen??"
"En dan na dat half uur voel je je weer beter? Ik heb namelijk in dat uur van de dip zo'n neiging om in paniek te schieten."
"En je zegt in het begin. Dat heb je nu dus niet meer?"
"Nee ik pak geen pillen meer. Mdma reken ik uit op mijn lichaamsgewicht. Dus 53 mg in een zakje verspreid over de hele nacht (12 uur)."
"OtherShore zei: Okay, ja dat is geen hoge dosis. Bijzonder dat je het daar 12 uur mee redt. Klinkt wel alsof je erg gevoelig bent voor mdma. Er zijn verder geen andere drugs/medicijnen in het spel? Klik om te vergroten... Nope. Geen andere drugs of medicijnen."