#1
En je zegt in het begin. Dat heb je nu dus niet meer?
Okay, ja dat is geen hoge dosis. Bijzonder dat je het daar 12 uur mee redt. Klinkt wel alsof je erg gevoelig bent voor mdma. Er zijn verder geen andere drugs/medicijnen in het spel?Nee ik pak geen pillen meer. Mdma reken ik uit op mijn lichaamsgewicht.
Dus 53 mg in een zakje verspreid over de hele nacht (12 uur).
Nope. Geen andere drugs of medicijnen.Okay, ja dat is geen hoge dosis. Bijzonder dat je het daar 12 uur mee redt. Klinkt wel alsof je erg gevoelig bent voor mdma. Er zijn verder geen andere drugs/medicijnen in het spel?
Na dat half uur voel ik me fantastisch. Ik heb er overigens veel minder of geen last van als ik bijvoorbeeld thuis in alle rust MDMA gebruik dan wanneer dat ergens met veel mensen om me heen is.En dan na dat half uur voel je je weer beter? Ik heb namelijk in dat uur van de dip zo'n neiging om in paniek te schieten.
De afgelopen keren heb ik er geen last van gehad, maar die keren waren ook lekker rustig thuis terwijl ik alleen was.En je zegt in het begin. Dat heb je nu dus niet meer?
Ja dat heb ik dus ook inddNa dat half uur voel ik me fantastisch. Ik heb er overigens veel minder of geen last van als ik bijvoorbeeld thuis in alle rust MDMA gebruik dan wanneer dat ergens met veel mensen om me heen is.
Is dat de Come up dat je het koud etc krijgtJe bedoelt de come-up denk ik die ongemakkelijk is? Niet de dip? De dip is wat achteraf komt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."