Wat ik na jarenlange slapeloosheid heb geleerd is dat in bed blijven liggen a. Geen zin heeft b. Frustraties en boosheid opwekt c. Tijdverspilling is. Ga iets doen als je te lang wakker ligt en gebruik je bed om te slapen 😄
Gelukkig doe ik dat normaal nietJa dat is idd altijd nog een optie als je je echt shit voelt morgenochtend. Wil niet de duivel spelen nu, maar probeer wel te vermijden je ziek te melden na een uit de hand gelopen weekend. Voor je het weet is dat ‘te makkelijk’ en lopen je weekenden sneller uit de hand.
Neemt niet weg dat als je jezelf echt niet in staat acht te werken moeten, dat je dat ook niet moet doen.
Nogmaals, denk dat je echt wel paar uurtjes slaapt vannacht. Als je echt vanochtend voor t laats 3M hebt genomen, zal dat je niet meer in de weg zitten (lichamelijk dan!).
Let me know! Ik ga zo wel zelf slapen, maar hoop voor je dat je uit de paniek wegblijft vannacht!Gelukkig doe ik dat normaal nietmaar aangezien ik morgenvroeg 1,5 uur moet rijden voor een cursus maakt me dat voor deze ene keer niet uit 🤭 dankjewel ik ga het zeker proberen😘
Ik ben door je woorden gelukkig al gekalmeerd 😊 slaaplekker voor straks en bedankt 😘Let me know! Ik ga zo wel zelf slapen, maar hoop voor je dat je uit de paniek wegblijft vannacht!
En anders zijn er straks andere fijne DF’ers die je er doorheen helpen 🤗Ik ga zo wel zelf slapen
Graag gedaan, fijn dat ik je hiermee kon helpen!Ik ben door je woorden gelukkig al gekalmeerd 😊 slaaplekker voor straks en bedankt 😘
Als je een halfuur in bed ligt en slapen lukt niet eruit gaan, even wat gaan doen en dan weer proberen. Warme douche, banaan, warme melk, slaap thee zijn ook dingen die helpen. Maar uren naar het plafond staren werkt averechts. Je lichaam rust toch uit als je in bed ligt ook al slaal je niet.Hoiii
ik heb vanochtend om 07:30 de laatste punt 3mmc gehad Hebben we een dag doorgehaald en ben lekker om 17:00 vandaag naar bed gegaan. Nu ben ik nog steeds wakker en kan ook niet slapen ? Iemand tips want ik word knettergek 🤣 zag iet’s soortgelijks laatst ook hier voorbij komen maar kan het niet vindenmijn vriend heeft meer gehad als mij en viel binnen een halfuur in slaap
Geeft niks. Heb je wel even je rust kunnen vinden tot nu toe?Update:::: het is nu 03:30 en helaas nog niet kunnen slapen.
En anders gewoon lekker chillen totdat je moet werken. En als je dan denkt, dit gaat echt niet. Dan meld je je ziek. Je gaat morgen hoe dan ook overleven 😘 Probeer je echt vooral nu (nog) niet druk te maken over dat je eventueel moet werken, dat gaat echt niet helpen. Het kan echt meevallen!Update:::: het is nu 03:30 en helaas nog niet kunnen slapen.
Ja dat gelukkig wel😊Geeft niks. Heb je wel even je rust kunnen vinden tot nu toe?
Oké fijn. Lig je nu weer in bed?Ja dat gelukkig wel😊
Ja dat welOké fijn. Lig je nu weer in bed?
nee dat klopt haha. Heb vanaf 01:00 sowieso mijn telefoon weggelegd om goed te rusten ook al kon ik niet slapen om hem nu pas weer te pakkenTelefoon weg misschien even? Even weer minimaal 30 min echt de kans geven ook.. erover praten dat je niet kan slapen is ook niet helpend
Nee hoor😊 wou het gewoon even delen!Oké.. en wat is je plan nu? Kunnen we je nog ergens mee helpen nu?
Ah das ook helemaal goed natuurlijk 😊Nee hoor😊 wou het gewoon even delen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."