#1
Wie zijn er nog wakker ?
genoten maat?Ik ben wakker, net naar een hardcore feestje geweest en nu op de bank flexen met keta en etizolam
Ja was bizar leuk. Prospect heet het. Kan het aanradengenoten maat?
Speed ken ik niet.Wie heeft ook altijd na speed/3mmc/etc. een comedown waarop je echt gewoon geen zin meer hebt om te praten?
Lekker plat liggenWakker, want ik ben te lang doorgegaan met opruimen. Nu is het juist een chaos geworden, maar het lukt niet meer om constructief verder te gaan met opruimen, dus stop ik er nu maar mee.
Hoi 😏Ja, dat ben ik nu aan het doen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."