Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie is er nog wakker ?

Wie is er nog wakker ?

30 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KevinDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie zijn er nog wakker ?
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie wakker?
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ah Thanks !
Goed om te horen
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
https://drugsforum.nl/threads/wie-is-er-nog-wakker.64208/page-180#post-1909136

Er is al een heel lang lopende topic hierover waarin je kunt kletsen.

Ik ben net wakker na een heerlijke lange nacht slaap.
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wie o wie is er nog wakker? Ik zit zelf nog uit te spacen van de miauw en drank tijdens het uitgaan daarstraks
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben wakker, net naar een hardcore feestje geweest en nu op de bank flexen met keta en etizolam
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snelheid1234 zei:
Ik ben wakker, net naar een hardcore feestje geweest en nu op de bank flexen met keta en etizolam
Klik om te vergroten...
genoten maat?
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ikzouhetechtnietweten zei:
genoten maat?
Klik om te vergroten...
Ja was bizar leuk. Prospect heet het. Kan het aanraden
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aangezien er een langlopend wie is er nog wakker topic is sluit ik deze.

Enne, @Roze Olifant, ik lag gewoon om 23u in bed :wink:
T
Tino73Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wie is er nog wakker en heeft zin te chatten?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus... maar voor mij even geen drugs meer.

Mijn gebruik van NEP was vanmiddag érg vuns.
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wie heeft ook altijd na speed/3mmc/etc. een comedown waarop je echt gewoon geen zin meer hebt om te praten?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
JanDeBrandweerman zei:
Wie heeft ook altijd na speed/3mmc/etc. een comedown waarop je echt gewoon geen zin meer hebt om te praten?
Klik om te vergroten...
Speed ken ik niet.

Praat juist graag tijdens mijn comedowns, maar heel gedeprimeerd.

B.v. met NEP.

[Edit] nog steeds wakker. Het is 04:49.

Net op een andere site iets gelezen van iemand die 3-FMA vape-te. Als ik het nog heb moet ik dat ook eens proberen.

Of was dat 4-FMA?
J
JessiejazzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wie nog wakker?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nog wel maar na 1 gisteren niet geslapen te hebben zometeen maar 1 dag slapen 💤 😴 (winterslaap)
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wakker, want ik ben te lang doorgegaan met opruimen. Nu is het juist een chaos geworden, maar het lukt niet meer om constructief verder te gaan met opruimen, dus stop ik er nu maar mee.
J
JessiejazzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hippie Langwaus zei:
Wakker, want ik ben te lang doorgegaan met opruimen. Nu is het juist een chaos geworden, maar het lukt niet meer om constructief verder te gaan met opruimen, dus stop ik er nu maar mee.
Klik om te vergroten...
Lekker plat liggen
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, dat ben ik nu aan het doen
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hippie Langwaus zei:
Ja, dat ben ik nu aan het doen
Klik om te vergroten...
Hoi 😏
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Nog wakker mega koppijn dus zal nog wel ff duren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."