#1
Hahaha zo herkenbaar dit!! En dan ook gewoon Savonds. De hele dag de tijd en dan Savonds de hele bende overhoop trekken. Kan er echt van genieten als ik om 21:00 begin en om een uurtje of 01:00 met m’n ziel onder m’n arm zit te kijken naar de ellende (en geen zin meer heb).Oh, dit = zo herkenbaar. Je wil even iets opruimen, maar dat even opruimen wordt per ongeluk een hele grote opruim waarbij je fanatiek vanalles uit allerlei laden trekt, en dan opeens is het één grote zooi en precies op dat moment kickt de dopamine-dip en vermoeidheid in, en verlies je alle energie en motivatie en overzicht en dan zit je daar temidden van de chaos.
Is inderdaad het beste om dan te stoppen en op een fris moment verder te gaan, maar ik vind dat altijd zo frustrerend, haha.
OT: Wakker, maar ik moet/ga nu slapen. En jullie ook @Mevrouw Pløp, @ljuv en @Druktemaker?, potverdorie!