Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie is er nog wakker ?

Wie is er nog wakker ?

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Oh, dit = zo herkenbaar. Je wil even iets opruimen, maar dat even opruimen wordt per ongeluk een hele grote opruim waarbij je fanatiek vanalles uit allerlei laden trekt, en dan opeens is het één grote zooi en precies op dat moment kickt de dopamine-dip en vermoeidheid in, en verlies je alle energie en motivatie en overzicht en dan zit je daar temidden van de chaos.

Is inderdaad het beste om dan te stoppen en op een fris moment verder te gaan, maar ik vind dat altijd zo frustrerend, haha.

OT: Wakker, maar ik moet/ga nu slapen. En jullie ook @Mevrouw Pløp, @ljuv en @Druktemaker?, potverdorie!
Klik om te vergroten...
Hahaha zo herkenbaar dit!! En dan ook gewoon Savonds. De hele dag de tijd en dan Savonds de hele bende overhoop trekken. Kan er echt van genieten als ik om 21:00 begin en om een uurtje of 01:00 met m’n ziel onder m’n arm zit te kijken naar de ellende (en geen zin meer heb).
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Druktemaker? zei:
Hahaha zo herkenbaar dit!! En dan ook gewoon Savonds. De hele dag de tijd en dan Savonds de hele bende overhoop trekken. Kan er echt van genieten als ik om 21:00 begin en om een uurtje of 01:00 met m’n ziel onder m’n arm zit te kijken naar de ellende (en geen zin meer heb).
Klik om te vergroten...

Ja, echt precies dit! Huilie. 😂
J
JessiejazzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik verveeeel me zo erg, net laatste lijn genomen voor vandaag..
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jessiejazz zei:
Ik verveeeel me zo erg, net laatste lijn genomen voor vandaag..
Klik om te vergroten...
En de dag is pas net begonnen, sterkte!
J
JessiejazzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Druktemaker? zei:
En de dag is pas net begonnen, sterkte!
Klik om te vergroten...
Hahaha nee hoor zo slapen
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jessiejazz zei:
Hahaha nee hoor zo slapen
Klik om te vergroten...
Strak plan!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wakker, want het oppaskind wil nog niet slapen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Mag ik vragen waarom ik jou best vaak in the middle of the night random online zie poppen? Ik hoop niet dat ik nu iets verklapt heb wat niet mocht. Ik ken je ook verder niet hoor, maar het viel me gewoon op.
Klik om te vergroten...

Oh, dat is een heel gemakkelijk antwoord. Insomnia. 😉 (Runs in the family, ik weet niet beter.) En momenteel ook weer een heel slecht slaapritme/routine, dat gaat - zeker nu ik ziek van m’n werk ben - de ene periode beter dan de andere. ‘t Is vrij frustrerend in ieder geval.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casrus zei:
Voor MSM is het helemaal niet zo raar om ongedrogeerd midden in de nacht wakker te zijn.
Klik om te vergroten...
Wat is MSM?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Oh, dat is een heel gemakkelijk antwoord. Insomnia. 😉 (Runs in the family, ik weet niet beter.) En momenteel ook weer een heel slecht slaapritme/routine, dat gaat - zeker nu ik ziek van m’n werk ben - de ene periode beter dan de andere. ‘t Is vrij frustrerend in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Voor MSM is het helemaal niet zo raar om ongedrogeerd midden in de nacht wakker te zijn.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aangezien er een langlopend wie is er nog wakker topic is sluit ik deze.

Enne, @Roze Olifant, ik lag gewoon om 23u in bed :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."