Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHerke t iemamd.dit

Herke t iemamd.dit

46 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Erik3065 zei:
Dacht er van de week nog aan, en nu ligt dit op.straat..
Klik om te vergroten...
Ja en gij dadelijk ook!
E
Erik3065Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ehhhh. Leren type schrijf je?? Je bedoelt misschien , typen??😁
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Erik3065 zei:
Ehhhh. Leren type schrijf je?? Je bedoelt misschien , typen??😁
Klik om te vergroten...
Wat lul je nou allemaal?

Beter heb je die shit niet gebruikt die je gevonden hebt, Breng het gewoon naar het testcentrum en vertel het daarna aan ons.
E
Erik3065Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Eindstand is het echt kwak 🦆
Klik om te vergroten...
Kwakkie in een zakkie
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nakkie nemen dan maar he ... lijkt op natriumchloride als ik niet verkeerd ben.
E
Erik3065Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee kijk wel uit.het .kan echt van alles zijn. Natuurlijk. Het lag op de.parkeerplaats, dus kan verloren zijn, maar het kan ook bewust gedaan zujn, affijn, dit vind je niet dagelijks
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Erik3065 zei:
maar het kan ook bewust gedaan zujn, affijn, dit vind je niet dagelijks
Klik om te vergroten...
Jij bent volgens mij nooit op een veld geweest waar er een festival was de avond ervoor 😂
E
Erik3065Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee kom nooit.op festifals het oranje gevalletje voelt aan als.rubber, maar heb nog niets geopend
E
Erik3065Lid
01-01-2024, 00:00
#9
N3K0 zei:
Wat lul je nou allemaal?

Beter heb je die shit niet gebruikt die je gevonden hebt, Breng het gewoon naar het testcentrum en vertel het daarna aan ons.
Klik om te vergroten...
Dit ga ik doen, ben zelf ook nieuwsschierig geworden
E
Erik3065Lid
01-01-2024, 00:00
#10
N3K0 zei:
Ja en gij dadelijk ook!
Klik om te vergroten...
Ik moet je.meegeven dat je humor hebt
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Screenshot_2023-12-29-09-52-51-425-edit_com.android.chrome.jpg
Dus geen punten in plaats van spaties, en lees je bericht even na voordat je je bericht post. Leest een stuk prettiger.

Speculeren over wat er in je zakje zit is niet toegestaan.

Ik vind het overigens vooral vreemd dat je het zó bijzonder vindt dat je dit hebt gevonden. Mensen verliezen telefoons, portemonnees, sleutels, kinderen, truien, sokken, schoenen etc onderweg, dus een zakje drugs (of poedersuiker 🤷🏼‍♀️) verliezen is misschien wel kwalijk in verband met loslopende (al dan niet verloren) kinderen die het kunnen vinden, maar nou ook weer niet zo raar.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik.en.iemand.van.dit.forum hebben.een zakje coke.gevonden bij Thuishaven.wat raar.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind vaak sealtjes op straat. Ze lijken leeg, maar ik lik ze altijd uit voor de zekerheid. Anders doet een verloren kind het wellicht.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Erik3065 zei:
Ik zou nu graag wat gebruiken, heb helaas niets in huis gehaald😉😁
Klik om te vergroten...
Nou, weekje later heb je iets gevonden! Smaakt het zoet?
E
Erik3065Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb blijkbaar wat losgemaakt, maar.goed, er zat dus niets bijzonders in. Beetje papier en twee .cigaretten filters.. heb er zelfs niet aan geroken, dus geen idee of het zoet smaakte🤪
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Erik3065 zei:
Ik heb blijkbaar wat losgemaakt, maar.goed, er zat dus niets bijzonders in. Beetje papier en twee .cigaretten filters.. heb er zelfs niet aan geroken, dus geen idee of het zoet smaakte🤪
Klik om te vergroten...
No shit sherlock.
E
Erik3065Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Id puur toeva., ik bedacht me van de week dat ik wel weer eens zou willen genieten van 3m, dus snap je reactie. . Nou beste mensen, voorlopig weer even genoeg trouwens.wel fijn dat ik op mijn spelvouten worsdddd gewezen
E
Erik3065Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hippie Langwaus zei:
Ik vind vaak sealtjes op straat. Ze lijken leeg, maar ik lik ze altijd uit voor de zekerheid. Anders doet een verloren kind het wellicht.
Klik om te vergroten...
Lekkahhh
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mn condooms waren op, had alleen dit zakje nog in mn portemonnee
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het lijkt verdacht veel op opgedroogd sperma dat je morgen een ontbijt op bed komt brengen!

Maar zonder gekheid:

Mevrouw Pløp zei:
Bekijk bijlage 56259
Dus geen punten in plaats van spaties, en lees je bericht even na voordat je je bericht post. Leest een stuk prettiger.

Speculeren over wat er in je zakje zit is niet toegestaan.

Ik vind het overigens vooral vreemd dat je het zó bijzonder vindt dat je dit hebt gevonden. Mensen verliezen telefoons, portemonnees, sleutels, kinderen, truien, sokken, schoenen etc onderweg, dus een zakje drugs (of poedersuiker 🤷🏼‍♀️) verliezen is misschien wel kwalijk in verband met loslopende (al dan niet verloren) kinderen die het kunnen vinden, maar nou ook weer niet zo raar.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."