#1
Ja en gij dadelijk ook!Dacht er van de week nog aan, en nu ligt dit op.straat..
Ja en gij dadelijk ook!Dacht er van de week nog aan, en nu ligt dit op.straat..
Wat lul je nou allemaal?Ehhhh. Leren type schrijf je?? Je bedoelt misschien , typen??😁
Kwakkie in een zakkieEindstand is het echt kwak 🦆
Jij bent volgens mij nooit op een veld geweest waar er een festival was de avond ervoor 😂maar het kan ook bewust gedaan zujn, affijn, dit vind je niet dagelijks
Dit ga ik doen, ben zelf ook nieuwsschierig gewordenWat lul je nou allemaal?
Beter heb je die shit niet gebruikt die je gevonden hebt, Breng het gewoon naar het testcentrum en vertel het daarna aan ons.
Ik moet je.meegeven dat je humor hebtJa en gij dadelijk ook!

Nou, weekje later heb je iets gevonden! Smaakt het zoet?Ik zou nu graag wat gebruiken, heb helaas niets in huis gehaald😉😁
No shit sherlock.Ik heb blijkbaar wat losgemaakt, maar.goed, er zat dus niets bijzonders in. Beetje papier en twee .cigaretten filters.. heb er zelfs niet aan geroken, dus geen idee of het zoet smaakte🤪
LekkahhhIk vind vaak sealtjes op straat. Ze lijken leeg, maar ik lik ze altijd uit voor de zekerheid. Anders doet een verloren kind het wellicht.
Bekijk bijlage 56259
Dus geen punten in plaats van spaties, en lees je bericht even na voordat je je bericht post. Leest een stuk prettiger.
Speculeren over wat er in je zakje zit is niet toegestaan.
Ik vind het overigens vooral vreemd dat je het zó bijzonder vindt dat je dit hebt gevonden. Mensen verliezen telefoons, portemonnees, sleutels, kinderen, truien, sokken, schoenen etc onderweg, dus een zakje drugs (of poedersuiker 🤷🏼♀️) verliezen is misschien wel kwalijk in verband met loslopende (al dan niet verloren) kinderen die het kunnen vinden, maar nou ook weer niet zo raar.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."