Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe maak ik veilig een bommetje Speed?

Hoe maak ik veilig een bommetje Speed?

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
I
ItjesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi,

Vraagje, hoe maak ik veilig een bommetje Speed? Ik ben het snuiven helemaal zat, mijn neus doet pijn!

En hoeveel lijntjes doe ik erin?

Groetjes Switjes
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
In een vloeitje dicht en zo min mogelijk vloei gebruiken verder maakt dat niet uit zolang het maar in je maag komt. Dosering hangt af van wat je door je neus heenhaalt. Ik zou zeggen die hoeveelheid misschien iets meer (of juist minder da weet k nie)
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Vergeet niet om een condoom te gebruiken he!!
D
DelgadoLid
01-01-2024, 00:00
#4
oplossen in frisdrank
H
Hanskazans930Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon in een lege gelatine capsule doen werkt het beste en is niet zo smerig als in een vloeitje
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
switjes zei:
Hi,

Vraagje, hoe maak ik veilig een bommetje Speed? Ik ben het snuiven helemaal zat, mijn neus doet pijn!

En hoeveel lijntjes doe ik erin?

Groetjes Switjes
Klik om te vergroten...

Ik had vroeger in mijn pep tijd een precisie weegschaal.
Weet niet meer het aantal wat ik afwoog.
Maar zo maakte ik de bommetjes. Werkte perfect. Oja deed ze in lege capsules.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#7
1. Long vloeitje door de helft knippen (over dwars).

2. Leg 1 helft van je vloeitje op een weegschaaltje

3. Druk op tare zodat je 0.00g krijgt

4. Gooi je hoeveelheid speed op je vloeitje. 0.05g bijvoorbeeld (50mg)

5. Pak het vloeitje op en vouw de puntjes naar elkaar toe zodat je een bommetje krijgt met een lontje eraan.

6. Lontje eraf knippen
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou het gewoon oplossen in wat water en daarna wat ranja erbij. Wel zou ik na elke slok wat normaal drinken er achteraan drinken. Ik heb in mijn leven zeker meer als een kilo speed aan bommetjes weg geslikt, maar geef nog altijd de voorkeur aan het opgelost in ranja wegdrinken.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
caninus zei:
Ik zou het gewoon oplossen in wat water en daarna wat ranja erbij. Wel zou ik na elke slok wat normaal drinken er achteraan drinken. Ik heb in mijn leven zeker meer als een kilo speed aan bommetjes weg geslikt, maar geef nog altijd de voorkeur aan het opgelost in ranja wegdrinken.
Klik om te vergroten...

Is dat geen aanslag op je gebit?
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Daarom drink ik er altijd een glas normaal drinken achteraan. En je moet natuurlijk wel gewoon je tanden blijven poetsen (maar wacht daar wel minimaal 30 min mee na het innemen van je speed mee)
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gaat al 27 jaar goed eigenlijk
d
desloperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zolang je het maar kurkdroog hebt en zo fijn als mogelijk of beetje kleverig met drup water erdoor half opgelost. De rest maakt weinig uit verder en hoeveel dat zal je zelf moeten bepalen.fijn of pasta achtig kun je het beter uitscheiden via de huid en ook de lever heeft het minder moeilijk. Je kunt beter niet te vaak of liever nooit harde stukken of korrels erin hebben als je slikt dat is veel slechter en je raakt de afvalstoffen zeer slecht kwijt dan en stapelt met verloop van tijd alleen maar op.

het allerbeste is als je dat toch wil doen, doe het om de dag dus, een dag wel en een dag niet en zo door en als dat goed aan blijft voelen kan je daarmee veel langer door en gaat er weinig mis als je gewoon een normaal dag en nachtritme houdt , eet normaal zoals je altijd hebt gedaan en drink wanneer je dorst hebt en niet met eendroge bek gaan zitten

eet gevarieerd en voor de rest normaal.

niet op de lege maag

Douche 1 of 2x per dag en smeer je zonodig in elke keer vanwege de poriën die goed open moeten blijven.

multivitamine erbij dagelijks zou ik wel doen.

denk erom bij dezelfde vandaan wat goed aanvoelt en liefst beetje duurder dat het echt goed is en geen rotzooi daar moet je nog het meeste rekening mee houden. Goed spul en geen goedkope rommel aanslepen!

Rustig aan verder en niet overdrijven met die rotzooi dan komt dat met jou wel goed dacht ik!

De groeten jonge en gelukkig nieuwjaar alvast!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lekker pluggen: https://drugsforum.nl/threads/pluggen-voor-dummies.31765/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."