#1
Ik weet wel, dat ik er door de Franse douaniers altijd uitgepikt werd. En meerdere malen was ik de klos.
Is dat ook zo bij 3 gram ?Ik weet wel, dat ik er door de Franse douaniers altijd uitgepikt werd. En meerdere malen was ik de klos.
De klos zijn, of dat ze weten wie ze eruit moeten vissen om de 3 gram af te pakken, een flinke boete te geven en misschien weer retour sturen?Is dat ook zo bij 3 gram ?
Misschien moet je eerst even terug naar de basisschool om te leren lezen.Ik ga dus binnenkort met school naar Rome toe voor anderhalf week. Nu ik wil ik een gram of 2 meenemen om een leuke tijd te hebben met m’n vrienden in Rome. Nu gaan we dus met de trein helemaal naar Rome. Is iemand bekend met deze trein? Ik ben namelijk bang dat er drugshonden zullen zijn en mijn wiet zullen vinden. Iemand tips hoe ik het het beste kan meenemen en weet iemand iets over die honden?

Hey, Rome ligt niet in Spanje weet je!Waarom risico lopen terwijl je hier gewoon kan smoken wat je wil.
Misschien dat je wel CBD clubs kunt vinden in Spanje zelf. Moet je ff uitzoeken.
Niks meenemen is het beste want je kunt daar alles krijgen, het is het risico niet waardIk ga dus binnenkort met school naar Rome toe voor anderhalf week. Nu ik wil ik een gram of 2 meenemen om een leuke tijd te hebben met m’n vrienden in Rome. Nu gaan we dus met de trein helemaal naar Rome. Is iemand bekend met deze trein? Ik ben namelijk bang dat er drugshonden zullen zijn en mijn wiet zullen vinden. Iemand tips hoe ik het het beste kan meenemen en weet iemand iets over die honden?
Er zijn meerdere wegen naar RomeHey, Rome ligt niet in Spanje weet je!😂
Ik ga dus binnenkort met school naar Rome toe voor anderhalf week. Nu ik wil ik een gram of 2 meenemen om een leuke tijd te hebben met m’n vrienden in Rome. Nu gaan we dus met de trein helemaal naar Rome. Is iemand bekend met deze trein? Ik ben namelijk bang dat er drugshonden zullen zijn en mijn wiet zullen vinden. Iemand tips hoe ik het het beste kan meenemen en weet iemand iets over die honden?
Owja 🙈Hey, Rome ligt niet in Spanje weet je!😂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."