Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga dus binnenkort met school naar Rome toe voor anderhalf week. Nu ik wil ik een gram of 2 meenemen om een leuke tijd te hebben met m’n vrienden in Rome. Nu gaan we dus met de trein helemaal naar Rome. Is iemand bekend met deze trein? Ik ben namelijk bang dat er drugshonden zullen zijn en mijn wiet zullen vinden. Iemand tips hoe ik het het beste kan meenemen en weet iemand iets over die honden?"
"Manu76 zei: Ik weet wel, dat ik er door de Franse douaniers altijd uitgepikt werd. En meerdere malen was ik de klos. Klik om te vergroten... Is dat ook zo bij 3 gram ?"