#1
Had je het toen ook laten testen? En weet je de dosering die je nam?Tegen mij is er verteld dat het mdma is maar in vloeibare toestand. Zit in een kleine buisje met een draaidop erop puur te drinken of in je drankje te gooien. Bij mijn eerste keer dacht ik ook even dat het iets met GHB te maken had. Heb zelf ook mijn research gedaan maar op het internet zou het dodelijk zijn maar volgens google is elke stofje dodelijk.
Als je het laat testen EN juist doseert, dan heb je meer garantie voor een leuk festival, plus je weet ongeveer wat je de volgende keer kan verwachten met dezelfde dosering!
Probeer een keer minder mee te nemen en doseringen van te voren af te wegen (bijvoorbeeld in capsules), grote kans dat je dan geen last hebt van klachten.
Less is more!
