Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ondertussen een nieuwe topic geopend, zoals beloofd een update. En nee het is niet goed gegaan. 😅"
"Hallo allemaal! Ik was onlangs weer naar een rave gegaan en 3MMC gebruikt alles ging prima stond een beetje strak 😅 maar heb er zeker van genoten! Toen zijn we terug naar de kamer van mijn maat gegaan waar we met ze 3’en verbleven draaiden we een jointje. Ik had een paar trekjes en was al knetter stoned eerst aan het lachen geweest en toen…. Draaide alles om letterlijk! Mijn angst, jeugd trauma’s(die ik dacht dat ik ze had verwerkt) kwam allemaal naar boven. (Ik ben GEEN ervaren wietroker meestal na een rave hou ik liever plafonddienst maar die nacht wilde ik graag uitrusten) Toen alles omdraaide dacht ik in het begin dat mijn vrienden mijn ouders gingen opbellen en hun alarmeren dus had ik gezegd dat ze dat niet moesten doen maar ik bleef achterdochtig en dacht dat ze al hadden gebeld en dus probeerde ik constant hun conversatie mee te luisteren maar kwam half binnen zodra 1 van hun naar de deur liep dacht ik van “nee!! Mijn vader staat er!” En weer snel hallucineerde ik dat ik dood lag in de tent waar we net waren en dat dit allemaal een droom was en dat mijn ziel bij hun was en hun mij probeerden te kalmeren tegelijk dacht ik van maar wat doe ik hier dan als ik toch dood ben wat moeten ze kalmeren?? Dus ik begon ze uit te testen dus vroeg vragen wat ik hier deed en wat ze over mij wisten waarop ze konden antwoorden en toen kwam de besef dat ik die dingen niet had gevraagd maar in mijn hoofd tolde waardoor ik dacht dat ze mijn stemmen in mijn hoofd konden horen en dus mijn hoofd probeerde stil te maken dat ze mijn stemmen niet konden horen en dit woelde daarna om naar jeugdtrauma’s waarbij mijn vader vaak zei dat ik waardeloos was en dat er niks van mij zou worden en daarop begon ik mij te vergelijken met nu (rave feestjes, drugs, papa heeft gelijk?) hierbij ben ik ook tegelijk aan het vechten om er niet aan te denken omdat mijn vrienden anders mijn trauma’s horen want ze horen mijn stemmen in mijn hoofd. Plots op dat moment zegt 1 van mijn maten “(mijn naam) we horen je stemmen niet vriend” dus ik helemaal overtuigd dat ze wel mijn stemmen horen want hoe kan die dat weten? Dit was soort van een cyclus dus ik zag weer opnieuw mijn dood en de argwaan maar dan een tikkeltje anders. Dus op een gegeven moment hield ik ermee op en was ervan overtuigd dat ik dood was en dit een spel van de duivel was om mij zo te martelen dus ging ik liggen en slapen. volgende dag heel brak opgestaan alsof ik maar 1 hersencel over had niks was te begrijpen. Mijn maten zeiden dat ik constant met mijn hoofd was aan het schudden(verbazing) en met mijn handen in mijn haren en dat ik telkens vergat wat ik wilde zeggen. Vrienden zelf hadden daarna zelf nog 2 jointjes gerookt en waren toen ook gaan slapen. Dag erna was ik nog steeds brak en op de werkvloer constant aan het nadenken over wat er die avond mis ging en waarom ik al mijn trauma’s omhoog had gewoeld en gezworen dat ik nooit meer een joint ga roken en de plafonddiensten maar aanhoudt. 3de dag was ik uitgerust en alles losgelaten ik was wel sterk overtuigd dat ik in een psychose zat en er nooit meer uitkwam maar gelukkig ben ik weer de oude en denk er niet meer aan. mijn vraag is heeft er iemand ooit ook zoiets meegemaakt en/of weten jullie van waar dit komt? (Ik heb jaren terug ook wel is van een bong gerookt toen ook vet slecht gegaan) Vertel anders jullie verhaal 😅 ps. Ik wilde eigenlijk ook een keer pado’s en lsd proberen maar aangezien dit ook dingen zijn die ook laten hallucineren betwijfel ik het echt heel erg! 💀"
"OtherShore zei: Hey @RaveTeef20 Je schrijft jouw slechte ervaring nu vrijwel volledig toe aan die joint die je gerookt hebt, maar in een ander topic gaf je eerder aan dat je na 3-MMC gebruik vaker last hebt van symptomen van psychose. Dus ik vermoed dat het toch een samenspel is geweest tussen cannabis en 3-MMC (en een eventuele gevoeligheid van jouw kant). Is dit wel een beetje een wake up call voor je? Of ga je nu vrolijk door met 3-MMC gebruiken? 😅 Klik om te vergroten... Ja indd bij deze topic had ik mijn vorige topic beter ook kunnen vermelden. En ja het heeft mij zeker wakker geschud ik denk als ik kritisch naar mezelf kijk dat ik stiekem gwn de 3mmc niet de schuld wil geven terwijl het er degelijk wat mee te maken heeft. 😵💫"
"Hey hoi dames en heren Al 3 jaar een echte raver alleen kamp ik nu met een probleem laatste 2 techno feesten vielen echt tegen! even bij het begin. Al op jonge leeftijd hield ik al van House naderhand veranderde dat naar Hardstyle waarbij ik naar Hardstyle festivals ging, hier gebruikte ik geen drugs omdat ik simpelweg niemand vertrouwde, voor het geval dat ik bad zou gaan. Ik had al een slechte ervaring met softdrugs. Dus 3 jaar terug leerde ik iemand geweldig kennen volle vertrouwen in haar en nam ze me mee naar een rave, hard techno, lekker duister! 🤪 Dus mijn eerste keer was vloeibare mdma(rood spul in een buisje) ging er echt geweldig op! Gaf mij vooral een “geile” gevoel. Aangezien ik ook een vriendin heb was het vaak kussen en voelen. Maar toen was het tijd voor iets nieuws en kwam ik in aanraking met 3MMC(miauw) waardoor ik abnormaal hard van ging. Een ware stuiterbal. Normaal hield ik raves amper vol tot het einde (nuchter of met vloeibare mdma), met 3mmc kon ik tot het eind volhouden. Persoonlijk vondt ik buiten dat soms mijn ogen trilden en door had dat ik best wel veel zweette een goeie drugs. Ik had dan ook een zakje van 0,8gram mee waarvan ik 0,4-0,6 gebruikte en de rest meestal gewoon kwijtraakte. Ik hoorde wel eens opmerkingen van mensen dat ik echt veelste hard ging, dat ik krom liep met puilende ogen en een smakkende geiten bek. Ik kon meestal geen oog dicht doen na een rave met een bonkend hart en de muziek in mijn oren maar had dan tot nu toe ook nooit last van een dinsdag dip (volgens mijn vriendin door mijn ADHD ??). maar alwel laatste 2 rave feesten begon ik iets rustig aan op te merken dat ik tegen het einde van de rave een heel naar gevoel begon te krijgen bij de één na laatste rave begon ik dingen te hallucineren en onzekerheid dat mijn vriendin zou vreemdgaan en naar andere mannen keek(hierover gepraat met haar, natuurlijk weet ik dat ze het nooit zou doen maar een apart gevoel in ieder geval, volgens haar had ik net een tikkeltje teveel gebruikt) Laatste rave tegen het einde aan voelde het alsof ik niet welkom was alsof ik een apart figuur was in de tent. Het leek alsof een persoon naast mij zei:”die man staat naast ons” zo van een rare vent, keek naar rechts van mij, zag ik een lachend gezicht dus draaide mij maar om moest even krabben aan mijn hoofd van wat gebeurd er? Nu ben ik dus aan het nadenken of ik wel niet een aanleg heb voor een psychose want op een dagdagelijkse leven ben ik iemand die sociaal is en zelfverzekerd alles op orde in het leven. In mijn jeugd heb ik wel veel trauma’s opgelopen. Nu bewijfel ik dus of ik maar drugs voor goed en altijd maar moet opgeven en nuchter naar raves gaan of helemaal niet meer. PS: ik hou minimaal 3 maanden tussen feestjes en wat over blijft van mijn voorraad gooi ik of weg of geef het aan iemand wanneer ik weg ga."
"OtherShore zei: 3-MMC is wel iets totaal anders dan MDMA — als het gaat om dosering niet vergelijkbaar. PsychonautWiki schat een hoge dosis MDMA op 150 mg, maar een hoge dosis 3-MMC op 350 mg. De TS geeft aan 400 a 600 mg te gebruiken over een avond. Dat is wel ietsje meer dan verstandig is, maar schrikbarend hoog is het zeker niet. Feit is @RaveTeef20 dat hallucinaties and paranoia vrij veel voorkomen bij stimulantia zoals 3-MMC vooral als je te lang door bent gegaan, te lang wakker bent, uitgeput bent, niet genoeg gegeten hebt etc. In die omstandigheden kan dat iedereen overkomen en op zich is dat geen teken dat je gevoelig bent voor psychoses. Het is natuurlijk wel een goed idee om het iets rustiger aan te doen, iets minder gebruiken, rust momenten inbouwen in je avond (even rustig zitten), zorgen dat je niet oververhit raakt, genoeg drinken en als het lukt een klein beetje eten. Vrij logisch allemaal 🙂 gewoon goed voor jezelf zorgen. Klik om te vergroten... Ik probeer er inderdaad zelf ook op te letten dat ik rustig aan moet doen dan neem ik ook even een pauze maar door geen tijdsbesef (en controle over mijn geheugen?) sta ik weer na enkele minuten te beuken waar ik sta te pauzeren en de rest aan het roken is. 🙃😅"
"FredKroket zei: Wat is vloeibare mdma überhaupt? Klik om te vergroten... Tegen mij is er verteld dat het mdma is maar in vloeibare toestand. Zit in een kleine buisje met een draaidop erop puur te drinken of in je drankje te gooien. Bij mijn eerste keer dacht ik ook even dat het iets met GHB te maken had. Heb zelf ook mijn research gedaan maar op het internet zou het dodelijk zijn maar volgens google is elke stofje dodelijk."
"Neo-Shulginist zei: Overigens, voel je niet verplicht om het feest tot het einde vol te houden. In mijn ervaring daalt de kwaliteit van zo'n feest exponentieel na 02.00 uur Klik om te vergroten... Geef ik je deels gelijk in maar als ik voor een ticket 100% hebt betaald ga ik er ook 100% van genieten 😁 vooral die van 7 september Rotterdam Rave in Ahoy 😪 (DUUR!!)"
"Neo-Shulginist zei: Echt Nederlands dit 😂 Het EDM-equivalent van de flessenschraper. "Ik heb betaald om muziek te horen, dus dan wil ik ook echt elke noot luisteren die afgespeeld worden, ook al moet ik het laatste beetje energie er compleet uit schrapen." Bekijk bijlage 56656 Klik om te vergroten... Hahahahaha 🤣🤣🤣🤣! Maar nee ik was niet serieus met dat ik ook 100% van het feestje wil meemaken maar door de drugs heb ik wel altijd zin om tot het eind te blijven, gevalletje nuchter? Uitgeput is uitgeput ben ik ook meteen naar huis."
"SneeuwStorm zei: Pauze houden, niet snuiven maar slikken en de dosering terugbrengen naar 180 - 200 mg (met optioneel 1x redose). Dat is het recept. O ja, en even checken of je wel echt 3-MMC hebt. Klik om te vergroten... Je spreekt uit ervaring neem ik aan? 😅"
"Snuifcabine zei: Had je het toen ook laten testen? En weet je de dosering die je nam? Als je het laat testen EN juist doseert, dan heb je meer garantie voor een leuk festival, plus je weet ongeveer wat je de volgende keer kan verwachten met dezelfde dosering! Probeer een keer minder mee te nemen en doseringen van te voren af te wegen (bijvoorbeeld in capsules), grote kans dat je dan geen last hebt van klachten. Less is more! Klik om te vergroten... Ik heb het nooit gewogen deed altijd met een sleuteltje erin of een cocktailstokje en deed het zo in mijn mond.(snuiven is echt een no go voor mij). Maar inderdaad ik dacht hier zelf ook al aan vooral na de andere berichten! Super bedankt! ps. Ik heb het ook nooit laten testen eigenlijk nooit de drugs die ik heb gebruikt ik weet dat er bij mij in de buurt een testlocatie is."