#1
Pauze houden, niet snuiven maar slikken en de dosering terugbrengen naar 180 - 200 mg (met optioneel 1x redose). Dat is het recept. O ja, en even checken of je wel echt 3-MMC hebt.
3-MMC is wel iets totaal anders dan MDMA β als het gaat om dosering niet vergelijkbaar. PsychonautWiki schat een hoge dosis MDMA op 150 mg, maar een hoge dosis 3-MMC op 350 mg.Ik weet niet zoveel van 3MMC af, maar als de drug in werking vergelijkbaar is met MDMA en in vergelijkbare hoeveelheden gedoseerd moet worden dan doseer je het middel simpelweg veel te hoog.
Je kan van stimulerende middelen inderdaad paranoïde gedachten krijgen, en zeker als je lang wakker blijft + hoge dosissen gebruikt, ook hallucinaties. Dat zijn wat heftigere bijwerkingen, en die kunnen bij sommige mensen inderdaad uitmonden in een psychotische episode. Ik denk niet dat het nu al zo ver is gekomen, maar wat nog niet is zou wel kunnen komen. Het is dus goed dat je dit van jezelf doorhebt en even aan de bel trekt. Ik denk ook dat je even moet opletten nou, en op zijn minst wat rustig aan moet doen.maar alwel laatste 2 rave feesten begon ik iets rustig aan op te merken dat ik tegen het einde van de rave een heel naar gevoel begon te krijgen bij de één na laatste rave begon ik dingen te hallucineren en onzekerheid dat mijn vriendin zou vreemdgaan en naar andere mannen keek(hierover gepraat met haar, natuurlijk weet ik dat ze het nooit zou doen maar een apart gevoel in ieder geval, volgens haar had ik net een tikkeltje teveel gebruikt)
Laatste rave tegen het einde aan voelde het alsof ik niet welkom was alsof ik een apart figuur was in de tent. Het leek alsof een persoon naast mij zei:βdie man staat naast onsβ zo van een rare vent, keek naar rechts van mij, zag ik een lachend gezicht dus draaide mij maar om moest even krabben aan mijn hoofd van wat gebeurd er?
Nu ben ik dus aan het nadenken of ik wel niet een aanleg heb voor een psychose want op een dagdagelijkse leven ben ik iemand die sociaal is en zelfverzekerd alles op orde in het leven. In mijn jeugd heb ik wel veel traumaβs opgelopen.
Houd er wel rekening mee dat je van 3-MMC enorme cravings kunt krijgen. Dus zorg ervoor dat je niet meer dan de geplande dosis bij je hebt. Zodat je wel moet stoppen als het is uitgewerkt.Pauze houden, niet snuiven maar slikken en de dosering terugbrengen naar 180 - 200 mg (met optioneel 1x redose). Dat is het recept. O ja, en even checken of je wel echt 3-MMC hebt.
Normaal hield ik raves amper vol tot het einde (nuchter of met vloeibare mdma), met 3mmc kon ik tot het eind volhouden.
Waarschijnlijk die mengelmoesjes met G enz. βBuisjesβWat is vloeibare mdma ΓΌberhaupt?
Hopelijk MDMA opgelost in waterWat is vloeibare mdma ΓΌberhaupt?
Ik probeer er inderdaad zelf ook op te letten dat ik rustig aan moet doen dan neem ik ook even een pauze maar door geen tijdsbesef (en controle over mijn geheugen?) sta ik weer na enkele minuten te beuken waar ik sta te pauzeren en de rest aan het roken is. ππ3-MMC is wel iets totaal anders dan MDMA β als het gaat om dosering niet vergelijkbaar. PsychonautWiki schat een hoge dosis MDMA op 150 mg, maar een hoge dosis 3-MMC op 350 mg.
De TS geeft aan 400 a 600 mg te gebruiken over een avond. Dat is wel ietsje meer dan verstandig is, maar schrikbarend hoog is het zeker niet.
Feit is @RaveTeef20 dat hallucinaties and paranoia vrij veel voorkomen bij stimulantia zoals 3-MMC vooral als je te lang door bent gegaan, te lang wakker bent, uitgeput bent, niet genoeg gegeten hebt etc. In die omstandigheden kan dat iedereen overkomen en op zich is dat geen teken dat je gevoelig bent voor psychoses.
Het is natuurlijk wel een goed idee om het iets rustiger aan te doen, iets minder gebruiken, rust momenten inbouwen in je avond (even rustig zitten), zorgen dat je niet oververhit raakt, genoeg drinken en als het lukt een klein beetje eten. Vrij logisch allemaal π gewoon goed voor jezelf zorgen.
Tegen mij is er verteld dat het mdma is maar in vloeibare toestand. Zit in een kleine buisje met een draaidop erop puur te drinken of in je drankje te gooien. Bij mijn eerste keer dacht ik ook even dat het iets met GHB te maken had. Heb zelf ook mijn research gedaan maar op het internet zou het dodelijk zijn maar volgens google is elke stofje dodelijk.Wat is vloeibare mdma ΓΌberhaupt?
Geef ik je deels gelijk in maar als ik voor een ticket 100% hebt betaald ga ik er ook 100% van genieten π vooral die van 7 september Rotterdam Rave in Ahoy πͺ (DUUR!!)Overigens, voel je niet verplicht om het feest tot het einde vol te houden. In mijn ervaring daalt de kwaliteit van zo'n feest exponentieel na 02.00 uur![]()
Had je het toen ook laten testen? En weet je de dosering die je nam?Tegen mij is er verteld dat het mdma is maar in vloeibare toestand. Zit in een kleine buisje met een draaidop erop puur te drinken of in je drankje te gooien. Bij mijn eerste keer dacht ik ook even dat het iets met GHB te maken had. Heb zelf ook mijn research gedaan maar op het internet zou het dodelijk zijn maar volgens google is elke stofje dodelijk.
Echt Nederlands dit πGeef ik je deels gelijk in maar als ik voor een ticket 100% hebt betaald ga ik er ook 100% van genieten π vooral die van 7 september Rotterdam Rave in Ahoy πͺ (DUUR!!)

Flessenschraper, dat woord klinkt veel beter dan flessenlikker.Echt Nederlands dit π
Het EDM-equivalent van de flessenschraper.
"Ik heb betaald om muziek te horen, dus dan wil ik ook echt elke noot luisteren die afgespeeld worden, ook al moet ik het laatste beetje energie er compleet uit schrapen."
Bekijk bijlage 56656
Love de flessenlikker welEcht Nederlands dit π
Het EDM-equivalent van de flessenschraper.
"Ik heb betaald om muziek te horen, dus dan wil ik ook echt elke noot luisteren die afgespeeld worden, ook al moet ik het laatste beetje energie er compleet uit schrapen."
Bekijk bijlage 56656
Ohja flessenlikker. Dat was het πFlessenschraper, dat woord klinkt veel beter dan flessenlikker.
Altijd handig zo'n flessenschraper, om je laatste beetje vloeibare MDMA uit het flesje te schrapen op een festival!
Oh kennelijk mag het allebei: flessenlikker of flessenschraper.Ohja flessenlikker. Dat was het π
Welke viezerik is het vervolgens flessenlikker gaan noemenOh kennelijk mag het allebei: flessenlikker of flessenschraper.
![]()
Flessenlikker - Wikipedia
nl.m.wikipedia.org
Het oorspronkelijke octrooi spreekt wel van een 'flessenschraper':
BPP eRegister
mijnoctrooi.rvo.nl
Uit het geringe onderzoek wat er naar is gedaan door een paar Nederlandse instanties, blijkt dat het gemeten gebruik van gebruikers zelden boven 250 milligram uitkomt. Het Trimbos geeft aan dat een gepaste dosering voor slikken van 3MMC tussen de 75 en 250 milligram ligt. En dat is, in tegenstelling tot Psychonautwiki, een instituut dat in het leven is geroepen door het Ministerie van Volksgezondheid om onder andere een betrouwbare bron voor veilig gebruik te zijn. Psychonautwiki is open source; gebruikers van het platform kunnen hun eigen inbreng delen. Welke bron geloof je dan? Mijn voorkeur gaat in zo'n geval duidelijk uit naar het Trimbos Instituut. Op basis van hun informatie is TS echt verkeerd bezig.3-MMC is wel iets totaal anders dan MDMA β als het gaat om dosering niet vergelijkbaar. PsychonautWiki schat een hoge dosis MDMA op 150 mg, maar een hoge dosis 3-MMC op 350 mg.
De TS geeft aan 400 a 600 mg te gebruiken over een avond. Dat is wel ietsje meer dan verstandig is, maar schrikbarend hoog is het zeker niet.
Hahahahaha π€£π€£π€£π€£! Maar nee ik was niet serieus met dat ik ook 100% van het feestje wil meemaken maar door de drugs heb ik wel altijd zin om tot het eind te blijven, gevalletje nuchter? Uitgeput is uitgeput ben ik ook meteen naar huis.Echt Nederlands dit π
Het EDM-equivalent van de flessenschraper.
"Ik heb betaald om muziek te horen, dus dan wil ik ook echt elke noot luisteren die afgespeeld worden, ook al moet ik het laatste beetje energie er compleet uit schrapen."
Bekijk bijlage 56656
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."