#1
Gewoon verslaafd.Uiteraard voel ik mij weer fucked up. Maar ben dat al gewoon
Gewoon verslaafd.Uiteraard voel ik mij weer fucked up. Maar ben dat al gewoon
Dit is uit noodzaak. Omdat er grote kans is dat ik er door ga geraken. Echter die 3cmc met die heroïne was uiteraard zonder gigantische hoeveelheden alcohol. Ben ook aan het beseffen dat het niet al te goed idee is maar het is uit wanhoop voor er door te geraken. Want bij mij stopt die gevoelens niet na dat uitgewerkt is dat duurt nog 4 a 5 dagen. Daarom dat ik serieus overweeg om met alles te stoppen en dit meen ik
en die 1.5 gram dan? Die heeft hij toch ook nog over? In combinatie met wat kan hij die dan het beste nuttigen?
Tramadol en cocaïne hebben een gevaarlijke interactie, je kan er epileptische aanvallen van krijgen. Dus NIET combineren!Heb mij 3 bolletjes coke gekocht echter na 1 en een halve is het mij serieus slecht bevallen. Hoogstwaarschijnlijk zwaar versneden want heb niet de typische effecten. Laatste lijn was om 3 uur wanneer kan ik veilig Tramadol nemen om een beetje terug normaal te voelen. Ik weet dat die combinatie niet slim is maar wat is het in realiteit op papier en in echt is meestal wat anders. Ik weet als ik Tramadol neem dat ik terug iets of wat normaal word. Graag serieuze reacties want psychisch gaat het niet al te goed. En ik ben van plan voor volledig te stoppen met alles het is het mij niet meer waard dagen angstig en paranoia lopen nee bedankt die tijden zijn voorbij. Alvast bedankt voor de hulp.
Ben nu derest aan het opgebroken 😂😂😂jezus ga je weer 🤯 🤣 🤪
Verslaafd aan vluchten voor jezelf.Maar ik gebruik telkens iets anders??? Verslaafd aan een high zou inderdaad kunnen
Dat noemt men een psychose..... zoek hulp. en laat de middelen even links liggen.Nee dat was een tijdje geleden. Nee zit vol onrust angst hartkloppingen en paranoia en kan niet slapen
1 keer per week of 2 keer per maand is dat zo een schande? Ik ben een recreatieve gebruiker.Maar gelukkig heb je geen verslavingsproblematiek.
1 keer per week of 2 keer per maand is dat zo een schande? Ik ben een recreatieve gebruiker.
Maar ik gebruik telkens iets anders??? Verslaafd aan een high zou inderdaad kunnenRecreatief is eens om de zoveel maanden.
En al zeker niet grammen wegsnatsen om op het einde van de rit te janken om de neveneffecten.
Dat scenario wekelijks of maandelijks herhalen is dus totaal niet recreatief gebruik 🙂.
Is dat niet wat de meeste doen?Verslaafd aan vluchten voor jezelf.
Als je verslaafd bent wel ja.Is dat niet wat de meeste doen?
En ik ben de kerstman1 keer per week of 2 keer per maand is dat zo een schande? Ik ben een recreatieve gebruiker.
Ik kan gerust overal afblijven.... Maar eens ik toch begin ga ik tot alles op is. Alles is op en het is gedaan. Voila.En ik ben de kerstman
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."