Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa coke fikse dosis Tramadol nemen om de paranoia tegen te gaan?

Na coke fikse dosis Tramadol nemen om de paranoia tegen te gaan?

38 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
tequilavodka zei:
Uiteraard voel ik mij weer fucked up. Maar ben dat al gewoon
Klik om te vergroten...
Gewoon verslaafd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
M
Moestuinier
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
tequilavodka zei:
Dit is uit noodzaak. Omdat er grote kans is dat ik er door ga geraken. Echter die 3cmc met die heroïne was uiteraard zonder gigantische hoeveelheden alcohol. Ben ook aan het beseffen dat het niet al te goed idee is maar het is uit wanhoop voor er door te geraken. Want bij mij stopt die gevoelens niet na dat uitgewerkt is dat duurt nog 4 a 5 dagen. Daarom dat ik serieus overweeg om met alles te stoppen en dit meen ik
Klik om te vergroten...

Je bent al gevoelig voor angstklachten en je blijft dergelijke combinaties doen?
Denk dat je hier al genoeg op de vingers gewezen bent.
1.5 gram coke en een fles whisky.
Enige wat jij nu moet beseffen dat het hier stopt tot vanavond.
Geef je lichaam de tijd tot vanavond en je moet het uitzitten tot dan.
Als je dan nog steeds hevig last heb van de klachten kan je 1 enkele dosering diazepam nemen om goed te slapen.
Voor de rest zijn alle andere middelen zoals 6 tramadols nog meer drank of coke geen optie.
Laat het uitzitten een les zijn maar dat betwijfel ik.
En herpak je eens en stop met middelen misbruiken maar dat betwijfel ik ook.
Take care!
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#3
en die 1.5 gram dan? Die heeft hij toch ook nog over? In combinatie met wat kan hij die dan het beste nuttigen?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
caninus zei:
en die 1.5 gram dan? Die heeft hij toch ook nog over? In combinatie met wat kan hij die dan het beste nuttigen?
Klik om te vergroten...

3 cokebolletjes, 1.5 over.
Ik schat dat hij nog net niet aan 1 gram komt met het huidig statuut van een "bolletje".
Die kan hij altijd doneren aan het fonds voor cokesnuivende snatsers als hij er zelf maar af blijft.
Hij zal inmiddel wel weer gekalmeerd zijn aangezien het weer stil is van zijn kant.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
vroeger rookte men wat bruin in zulke situaties of slikte men wat diazepam. Tramadol is een raar middel die op zoveel receptoren werkt zou ermee uitkijken, de volgende dag kan natuurlijk wel gewoon maar niet wanneer je stomdronken en doorgesnoven bent
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
tequilavodka zei:
Heb mij 3 bolletjes coke gekocht echter na 1 en een halve is het mij serieus slecht bevallen. Hoogstwaarschijnlijk zwaar versneden want heb niet de typische effecten. Laatste lijn was om 3 uur wanneer kan ik veilig Tramadol nemen om een beetje terug normaal te voelen. Ik weet dat die combinatie niet slim is maar wat is het in realiteit op papier en in echt is meestal wat anders. Ik weet als ik Tramadol neem dat ik terug iets of wat normaal word. Graag serieuze reacties want psychisch gaat het niet al te goed. En ik ben van plan voor volledig te stoppen met alles het is het mij niet meer waard dagen angstig en paranoia lopen nee bedankt die tijden zijn voorbij. Alvast bedankt voor de hulp.
Klik om te vergroten...
Tramadol en cocaïne hebben een gevaarlijke interactie, je kan er epileptische aanvallen van krijgen. Dus NIET combineren!
B
BigvloeiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neem ipv 3x 2mg alprazolam gewoon 1 enkele dosis diazepam 10mg of 1x 2mg alprazolam. Het is de hoeveelheid die je een blackout geeft, niet het middel. 6 tramadol pillen is gewoon absurd en moet je ten alle tijden vermijden.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
jezus ga je weer 🤯 🤣 🤪
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
jezus ga je weer 🤯 🤣 🤪
Klik om te vergroten...
Ben nu derest aan het opgebroken 😂😂😂
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zonder alcohol voel ik er amper iets van.... Is nochtans brok en geen poeder
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
tequilavodka zei:
Maar ik gebruik telkens iets anders??? Verslaafd aan een high zou inderdaad kunnen
Klik om te vergroten...
Verslaafd aan vluchten voor jezelf.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#12
tequilavodka zei:
Nee dat was een tijdje geleden. Nee zit vol onrust angst hartkloppingen en paranoia en kan niet slapen
Klik om te vergroten...
Dat noemt men een psychose..... zoek hulp. en laat de middelen even links liggen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar gelukkig heb je geen verslavingsproblematiek.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Maar gelukkig heb je geen verslavingsproblematiek.
Klik om te vergroten...
1 keer per week of 2 keer per maand is dat zo een schande? Ik ben een recreatieve gebruiker.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
tequilavodka zei:
1 keer per week of 2 keer per maand is dat zo een schande? Ik ben een recreatieve gebruiker.
Klik om te vergroten...

Recreatief is eens om de zoveel maanden.
En al zeker niet grammen wegsnatsen om op het einde van de rit te janken om de neveneffecten.
Dat scenario wekelijks of maandelijks herhalen is dus totaal niet recreatief gebruik 🙂.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#16
PsyTekz zei:
Recreatief is eens om de zoveel maanden.
En al zeker niet grammen wegsnatsen om op het einde van de rit te janken om de neveneffecten.
Dat scenario wekelijks of maandelijks herhalen is dus totaal niet recreatief gebruik 🙂.
Klik om te vergroten...
Maar ik gebruik telkens iets anders??? Verslaafd aan een high zou inderdaad kunnen
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#17
_shikantaza zei:
Verslaafd aan vluchten voor jezelf.
Klik om te vergroten...
Is dat niet wat de meeste doen?
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#18
tequilavodka zei:
Is dat niet wat de meeste doen?
Klik om te vergroten...
Als je verslaafd bent wel ja.

Bij recreatief gebruik is het meer een toevoeging op je leven
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#19
tequilavodka zei:
1 keer per week of 2 keer per maand is dat zo een schande? Ik ben een recreatieve gebruiker.
Klik om te vergroten...
En ik ben de kerstman
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#20
HappyMind zei:
En ik ben de kerstman
Klik om te vergroten...
Ik kan gerust overal afblijven.... Maar eens ik toch begin ga ik tot alles op is. Alles is op en het is gedaan. Voila.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."