#1
Heel goed dat je al aan de bel hebt getrokken en ook dat je ouders er van af weten. Niet mals om op jouw leeftijd al verslaafd te zijn, maar desalniettemin vind ik het reuze knap dat je nu ook het inzicht hebt en lef toont dat het anders moet en dat je niet langer op deze voet door wilt blijven gaan. Geloof mij: dit zijn lessen voor het leven en je gaat hier sterker uit komen. Respect hoor.ik ben 16 mijn beide ouders weten ervan ik ben aangemeld bij yes we can alleen de wacht tijden duren enorm lang das flink balen ik heb net ook weer 3mmc gebruikt omdat ik het nu nog in huis heb liggen 2,5gr om prc te zijn wat vinden jullie moet ik het weg gooien en echt aan de bak met mijn verslaving of zal ik het eerst op maken en daarna stoppen
Het best is in ieder geval om nu te stoppen met 3mmc te nemen en je kater te accepteren. Die wordt namelijk alleen maar erger. Je kunt ook met 3mmc stoppen zonder af te bouwen, dus maak je daar niet druk om. Gooi de 3mmc weg. De knop moet sowieso een keer om. Nee zeggen is makkelijker dan continu in onderhandeling blijven.
Wanneer kun je aan de slag bij yes we can?