Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"meestal om de 45 min/uur"
"hoi allemaal ik gebruik sinds 2 december 3mmc. het begon bij een avondje met 0.5 gr top avond gehad alleen die dip pff niet te verdragen. uit eindelijk ging ik het wel bijna elke week doen het bleef nog steeds onder de gram met gebruik uit eindelijk met nieuwjaar ben ik los gegaan had 1,5gr op en voelde een verslaving op komen. toen ik thuis kwam ben ik geleik nieuwe 3mmc gaan halen en nu is het dus op een punt gekomen dat ik minimaal 1/2gr per dag gebruik heb vorige week 5 x opnieuw gehaald eerste x 3gr op maandag toen op woensdag 4gr op vrijdag nog een extra 6gram en toen was ik even gestopt mijn lichaam had rust nodig ben sinds gister weer bezig heb 6gr gehaald en zit nu onder tussen al op 3gr iemand tips hoe ik kan gaan minderen"
"N3K0 zei: Ja. Voor nu wel. Ik zou er echt afscheid van nemen en proberen te concentreren op je leven. Wat wil je later doen? Heb je geen hobby's? Of iets waar je goed in bent/leuk vind? Zou je niet willen reizen later? Of willen werken in het buitenland ( gewoon just for fun en ervaring) zeker tot je 25 bent ofzo. Probeer het los te laten zeker de komende tijd. Als je dit nu volhoud word je alleen maar sterker. Drugs lopen niet weg, jou leven wel als je doorgaat. Hier op het forum staan heel veel verhalen van mensen die 10/15+ jaar ouder zijn dan jou en met zoveel ellende struggele dat moet je niet willen. Van de ene kliniek naar de andere, overleven en willen stoppen maar niet lukken, out gaan, in het ziekenhuis belanden door overdosis, enz enz Nu is het echt nog vele malen makkelijker dan over X tijd. (ookal lijkt dat misschien niet zo) En echt het leven en de wereld hebben jou zoveel meer te bieden dat wat drugs jou kan geven. En jij hebt de wereld ook vast vanalles te bieden. Leer eerst maar goed jezelf kennen en met emoties en stress en dergelijke omgaan. Grenzen bewaken en goed voor jouzelf zorgen. En ondertussen gewoon lekker tiener zijn en leuke dingen doen. Klinkt nu vast als blablabla maar leef nu verstandiger dan kun je later misschien wel beetje gek doen. š Klik om te vergroten... ja ik ben begonnen met drugs toen mijn moeder kanker kreeg... sinds dien ben ik erin blijven hangen"
"N3K0 zei: Dat zal wel een heel verdietig/angstig moment zijn geweest I guess. En waarom ben je toen drugs gaan gebruiken dan? Hoe kwam je op dat idee? Hoe gaat het nu met je moeder? Klik om te vergroten... ik ben toen voor het eerst gaan blowen op mijn 14e omdat ik het wilde proberen even weg van al het gezeik dacht ik maar dat is compleet fout gegaan. met mijn moeder is alles goed nu. lief dat je het vraagt"
"hoi even een update ik ben heb een terug val gehad 2 weken geleden heb toen 10gr in 4 dagen gebruikt ben vanaf vorige week maandag clean alleen het is zo moeilijk ik ben naar de huis arts geweest en die geeft aan kliniek alleen daar zijn de wachttijden zo lang minimaal 5 weken ik word gek ik wil echt stoppen maar ben bang omdat ik vnv alleen thuis ben dat ik dan weer nieuwe ga halen de drang is te sterk"
"heb een nieuwe topic waar ik mijn verhaal deel alvast bedankt voor het lezen"
"nee dat klopt. ik heb ook last van vaatvernauwing"
"Snatsert34 zei: Ik snuif het, het gevoel daarvan is het beste Klik om te vergroten... zwaar mee eens snatsert34, het gevoel dat alles naar binnen schiet in je neus keel constructie zo onoverwinnelijk"
"nog even een update: heb 15min laatste lijn genomen was wel een redelijk flinke 0,3gr heb water over de rest van de 3mmc heen gegooid dat ik het sws niet meer kan begrijpen ga zo rond 8 u heerlijke kush roken en dan hopen op een goed herstel"
"Damius zei: De knop zal om moeten voordat je kunt stoppen. Daarvoor ben je zelf aan zet. Je staat er echter niet alleen voor. Zie de betrokken reacties in dit topic al. Heb je je (beginnende) verslaving al in vertrouwen gedeeld met vertrouwelingen in je omgeving? En mag ik vragen hoe oud je bent en/of je al op jezelf woont of nog bij je ouders? Heel goed dat je nu aan de bel trekt en om hulp vraagt. Klik om te vergroten... ik ben 16 mijn beide ouders weten ervan ik ben aangemeld bij yes we can alleen de wacht tijden duren enorm lang das flink balen ik heb net ook weer 3mmc gebruikt omdat ik het nu nog in huis heb liggen 2,5gr om prc te zijn wat vinden jullie moet ik het weg gooien en echt aan de bak met mijn verslaving of zal ik het eerst op maken en daarna stoppen"