Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je veel snuift kan het in je mond komen ja"
"Ik ongeveer om het half uur soms ook om het kwartier. Ligt eraan hoe lang ik al bezig ben"
"Minderen werkt niet, je zult in een keer moeten stoppen. Zoveel snuiven in zo’n korte tijd lijkt me ook zeker niet goed voor je lichaam."
"Ik gebruik al een jaar 3mmc maar vroeg me af om de hoeveel tijd jullie bijpakken?"
"Ik snuif het, het gevoel daarvan is het beste"