Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums*WAARSCHUWING 3-MMC* Zenuwschade

*WAARSCHUWING 3-MMC* Zenuwschade

45 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
ns4402 zei:
- Geheugenverlies
- Slecht kortetermijngeheugen
Klik om te vergroten...
Heul kort wel

Pittig man, dank voor de waarschuwing en succes met je herstel.
L
Levensgenieter23Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan dit beamen. Ik heb hier ook nog steeds last van. Precies wat jij zegt.
Ruis in zicht, nabeelden, floaters, gevoeligheid voor licht. Het is klote spul en zorgt voor blijvende schade. Ik ben benieuwd wanneer het weggaat. Ik zit op 2 maanden niet gebruik bijna en heb er nog steeds last van. Niet eens heftig gebruikt.

veel sterkte gewenst!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel erg veel sterkte gewenst! Wat verschrikkelijk!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kordie zei:
Pittig verhaal. En ik geloof ook dat veel drugs / alcohol je zenuwen kapot kunnen maken. Ze zijn heel fragiel.

Maar als ik het zo lees heb je gegoogled op je klachten en daar een kaartje aan gehangen. Goed dat je dit hier deelt, en nog beter dat je er mee naar de arts gaat. Ik hoop dat we erna een follow up van je krijgen
Klik om te vergroten...

Heb dit soort dingen ook weleens, maar tot nu toe is het altijd weer weg getrokken.

Er zijn wel drugs die je zicht tijdelijk aantasten, zo was mijn huisgenoot in de jaren negentig van datura twee weken 'blind' geworden.

Het laatste wat ik had/heb is dat na Keulen en Düsseldorf twee weken geleden, het scherpstellen van mijn ogen niet meer op dezelfde manier werkt.

Het lijkt wel of ik minder bijziend geworden ben.

Normaal heb ik dat niet.
n
ns4402Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Levensgenieter23 zei:
Ik kan dit beamen. Ik heb hier ook nog steeds last van. Precies wat jij zegt.
Ruis in zicht, nabeelden, floaters, gevoeligheid voor licht. Het is klote spul en zorgt voor blijvende schade. Ik ben benieuwd wanneer het weggaat. Ik zit op 2 maanden niet gebruik bijna en heb er nog steeds last van. Niet eens heftig gebruikt.

veel sterkte gewenst!
Klik om te vergroten...
Jammer om te horen, sterkte! Is dit ook na 3-mmc gebruikt te hebben?

Ik heb zelf een beetje verlichting van mijn klachten gekregen toen ik zorgde voor genoeg slaap, beweging, eiwitten (voor het slapen) en vitamines en mineralen die goed zijn voor de zenuwen. Ik kan niet zeggen welk van deze aanpassingen uiteindelijk heeft geholpen, maar het helpt een beetje! Ik heb al iets minder last van ruis, nabeelden en gevoeligheid voor licht
n
ns4402Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:
Heb dit soort dingen ook weleens, maar tot nu toe is het altijd weer weg getrokken.

Er zijn wel drugs die je zicht tijdelijk aantasten, zo was mijn huisgenoot in de jaren negentig van datura twee weken 'blind' geworden.

Het laatste wat ik had/heb is dat na Keulen en Düsseldorf twee weken geleden, het scherpstellen van mijn ogen niet meer op dezelfde manier werkt.

Het lijkt wel of ik minder bijziend geworden ben.

Normaal heb ik dat niet.
Klik om te vergroten...
Oei… Datura heb ik ooit eens voorbij zien komen. Dat is geen drugs, maar praktisch gif van een bloem, toch? Van wat ik mij herinner. Dat is inderdaad spelen met vuur. Gelukkig was de blindheid niet permanent

Een verandering in het scherpstellen van je ogen is het waard om na te laten kijken. Wanneer het op ogen en ons zicht aankomt, is het niet iets wat ik zou willen afwachten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."