#1
Oh maar je deed dit soort shit serieus zelf? Respect. Zou zo graag zelf met chemische formules en experimenten willen bezig zijn.Ik gebruikte zelf
Oh maar je deed dit soort shit serieus zelf? Respect. Zou zo graag zelf met chemische formules en experimenten willen bezig zijn.Ik gebruikte zelf
Oi Dirk-Jan, ik zag dat je methq had benoemd in een vorige post, ooit wel eens gedaan? (Methaqualone)Oh maar je deed dit soort shit serieus zelf? Respect. Zou zo graag zelf met chemische formules en experimenten willen bezig zijn.
Nee, zoals ik zei erg zeldzaam en erg sterk.Oi Dirk-Jan, ik zag dat je methq had benoemd in een vorige post, ooit wel eens gedaan? (Methaqualone)
Het is in mijn top 3 drugs nummer 2, ik heb er ongeveer 30 gedaan. Het is vergelijkbaar met sommige barbituraten. Echt ongelofelijk spulNee, zoals ik zei erg zeldzaam en erg sterk.
Al moet ik wel zeggen, wat je zag in die film krijg je pas met ongeveer 2000mg+ wat echt niet normaal is, hoogste wat ik ooit heb gedaan was 700mg en toen ook al was ik helemaal wegNee, zoals ik zei erg zeldzaam en erg sterk.
Ik heb een halfjaar laboranten mbo gedaan maar door een depressie moest ik daar mee stoppen. Dat is nog niet over. Nog steeds suicidaal, zo'n opleiding ga ik niet trekken op het moment en ik ben al bijna 30 dus kan geen geld lenen bij duo.
Ik heb een halfjaar laboranten mbo gedaan maar door een depressie moest ik daar mee stoppen. Dat is nog niet over. Nog steeds suicidaal, zo'n opleiding ga ik niet trekken op het moment en ik ben al bijna 30 dus kan geen geld lenen bij duo.Als je dit zo interessant vindt, ga dan eens naar een open dag of meeloopdag van een hogeschool waar ze biochemie geven!
Ik weet niet uit welke regio je komt, maar bijvoorbeeld in Breda:
![]()
Chemie voltijd hbo-opleiding | Avans
Met de hbo-opleiding Chemie kun je medicijnen maken of je specialiseren in bewijsmateriaal. Ben jij een onderzoekende scheikunde liefhebber?www.avans.nl
![]()
Chemie voltijd hbo-opleiding | Avans
Met de hbo-opleiding Chemie kun je medicijnen maken of je specialiseren in bewijsmateriaal. Ben jij een onderzoekende scheikunde liefhebber?www.avans.nl
Ik heb al naar mijn opties gekeken, ik weet überhaupt niet of ik een HBO studie aan zou kunnen en als ik al zou worden aangekomen of ik de energie kan bijbrengen om het te halen, ik ben namelijk al een halfjaar een traject in elkaar aan het zetten voor beschermd wonen omdat ik zware slapeloosheid ervaarde, dat is nu eindelijk lopende. Weet dat je het goed bedoeld maar het ligt echt gecompliceerder dan je denkt en we hebben dit soort opties al wel bekeken natuurlijk.Ik weet niet wanneer je 30 wordt, maar het moment waarop de stufi ingaat telt. Als jij in september nog 29 bent dan krijg je gewoon de hele hbo stufi.
Dan zou je wel een intest moeten doen voor 21+'ers. En je op tijd moeten inschrijven. Maar het kan misschien nog!
Eerst denken in bezwaren is een kenmerk van depressie. Dus ik ben nu even de optimistische tegenhanger die je wel kan gebruiken. Kom op, er zijn nog allerlei mogelijkheden!
Over complexiteiten van de situatie weet ik natuurlijk weinig. Maar dat belet me er niet van om in je te geloven, ook al doe je dat zelf nog niet zoIk heb al naar mijn opties gekeken, ik weet überhaupt niet of ik een HBO studie aan zou kunnen en als ik al zou worden aangekomen of ik de energie kan bijbrengen om het te halen, ik ben namelijk al een halfjaar een traject in elkaar aan het zetten voor beschermd wonen omdat ik zware slapeloosheid ervaarde, dat is nu eindelijk lopende. Weet dat je het goed bedoeld maar het ligt echt gecompliceerder dan je denkt en we hebben dit soort opties al wel bekeken natuurlijk.
Ahh, hadden we kunnen verwachten van jou natuurlijk 👌Heel flauw, of juist niet, maar het is capsaïcine.
Ibogaine?Oké nog een leuke dan. Het is wel een bewustzijnsveranderend middel. Ik zal vast een hint geven: ik heb het nog nooit gebruikt. Daarmee kan je er al 69 afstrepen. Maar ik zou er ook van staan te kijken als er forumleden zijn die het wél al eens hebben gebruikt.
Bekijk bijlage 50278
Die flunitrazepam is makkelijk, vooral als je met de muis erover heen hovert.
Een terpenoid want geen N (stikstof) atomen. Geen alkaloïde (cocaïne, amfetamine, heroïne) en geen benzeenring of tryptamineOké nog een leuke dan. Het is wel een bewustzijnsveranderend middel. Ik zal vast een hint geven: ik heb het nog nooit gebruikt. Daarmee kan je er al 69 afstrepen. Maar ik zou er ook van staan te kijken als er forumleden zijn die het wél al eens hebben gebruikt.
Bekijk bijlage 50278
Wat is dan wel moeilijk? 🤣
Ik heb echt 0 verstand hiervan ook. Dus t valt dan ook gewoon niet te begrijpen haha.
Zie je die zeshoek met drie strepen? Dat is een benzeenring. Twee benzeenringen dus. Ook een zevenhoekige benzo ring. Fluor erbij maar geen triazoloring dus flualprazolam valt af. Dezelfde weirde niet te plaatsen +- als clonazolam. Dus Flunitrazolam.
Zie je die zeshoek met drie strepen? Dat is een benzeenring. Twee benzeenringen dus. Ook een zevenhoekige benzo ring. Fluor erbij maar geen triazoloring dus flualprazolam valt af. Dezelfde weirde niet te plaatsen +- als clonazolam. Dus Flunitrazolam.
I did good?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."