#1
Dank je! Hier kan ik wat mee! Binnenkort eerst maar eens de phenibut uitproberen. Haastige spoed is zelden goed, dus prima tussenpoging lijkt mij. De hoeveelheden 6-apb en phenibut waar jij ervaring mee hebt is ook ongeveer waar ik op uit ga komen qua logica vanuit online 'studie'. HCL-6apb moet je maal factor 1,5 doen las ik. Was van plan om 180 mg aan te houden de eerste keer in de toekomst.Dat is op voorhand lastig te zeggen, want het valt bij iedereen anders. Ik zou het eerst eens testen zonder de combi met 6-apb. En dan starten met 1-1,5 gram.
Ik vond 2 gram soms best wel zwaar vallen met bijwerkingen als hoofdpijn, lichte misselijkheid, veel dorst. Lijkt me niet prettig als je in een 6-apb trip zit en erachter komt dat 2 gram toch teveel voor je is.
Ik heb het even opgezocht, mijn laatste keer 6-apb heb ik gecombineerd met phenibut.
130 mg 6-apb (succinaat, das niet heel hoog, maar ik ben erg gevoelig voor serotonine drugs. Je hebt ook nog een HCL variant en die moet je anders doseren: https://drugsforum.nl/threads/opheldering-over-dosering-6-apb.69522/) met 1,5 gram phenibut. En dat was een zeer geslaagde dag, en ik kon lekker slapen rond middernacht door de pheni!)
Dat slapen is ook een dingetje, 6-apb houdt je toch 10 tot 12 uren wakker en daarna kun je alleen maar geforceerd gaan slapen. Dat kan beter, althans, in het geval van een intiem avondje samen ๐ Op een gegeven moment ben je uitgefriemeld en uitgepraat samen hahaha. Kijk je op de klok..... nog zeker 5 uren wakker. Dan maar op Facebook allemaal mensen opzoeken die je al lange tijd niet meer hebt gezien. Wel erg lollig om zo samen een gesprek te hebben trouwens. ๐คฃ Aanrader om de tijd te doden.