Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal! Mijn vriendin en ik willen graag volgende week lekker losgaan samen thuis (intimiteit, seks, fijne gesprekken centraal). XTC staat op de planning. Normaal gesproken is dat zeer fraai te combineren met GHB, maar deze laatste kunnen we niet aan komen, dus helaaaaaasss. We hebben wél phenibut in huis. Wie kan ons wat vertellen over de combinatie XTC en phenibut? Er is namelijk niets over te vinden. Wel om in de comedown van XTC over te gaan op phenibut. Maar dus niets over het gebruik tegelijkertijd. Wij horen graag of dit een optie is. En als dat zo is, wat is de mooiste manier van combineren? - Wanneer wat innemen? (tijdschema?) - Welke hoeveelheden innemen? Kom maar op ervaringsdeskundigen! Alvast bedankt! Groetjes van ons 😄"
"Foxy Methoxy zei: Zonder zelf ervaring te hebben met de combinatie lijkt phenibut me overbodig naast XTC. Wat verwacht je te bereiken met phenibut wat je niet al bereikt met XTC? Klik om te vergroten... Het relaxte gevoel, wat lang doorwerkt."
"HappyMind zei: Ik sluit me bij deze gedachte aan. Zou niet zo goed weten wat phenibut heeft toe te voegen aan XTC. Maar bijvoorbeeld op de dag van je dinsdagdip zou ik phenibut wel kunnen waarderen. Of eventueel in de comedown zoals je zelf zei. Als je op zoek bent naar een middel met een langere werkingsduur dan XTC zou je je ook kunnen verdiepen in 6-APB. Dat werkt namelijk een stuk langer door en is over het algemeen wat stabieler qua werking. Klik om te vergroten... Bedankt voor je uitgebreide antwoord HappyMind. Wij zijn bekend met 6apb en ook met de combinatie 6apb met phenibut. Deze combinatie was heerlijk overigens. Eerst de 6apb gebruiken en ruim een uur erna de phenibut. Het loopt dan heerlijk in elkaar over qua gevoel. En door de nawerking van phenibut heb je nog een erg gezellige en zwoele na-avobd zeg maar. Maar we vragen ons nu dus af wat phenibut toe zou KUNNEN voegen aan een avondje XTC. Wat zou in deze zin een mooie combinatie kunnen zijn? Of is het een zinloze combinatie? Groet!"
"Hallo allemaal! Op één of andere manier kan ik er niets over vinden op Internet, dus ik drop de vraag hier maar Hoofdvraag: Is het combineren van 6-apb en phenibut (HCL) mogelijk? Doel: Mijn vriendin en ik vinden het af en toe heerlijk om de combinatie XTC en GHB te gebruiken. We hebben het extra fijn samen tussen de lakens zeg maar! Of erboven, of ernaast... hahaha. Een heerlijk intiem avondje samen thuis! Waardevol! En lekker gek! Met dat als doel, en wetende dat X&G geen optie meer is (op = op) ben ik op zoek gegaan naar legaal te verkrijgen alternatieven. Ik ben na veel online leeswerk uitgekomen op 6-apb als xtc-vervanger en phenibut als GHB-vervanger. Zie mijn hoofdvraag hierboven. Ik kan online dus niets terugvinden over een eventuele combinatie van deze twee legaal te verkrijgen soorten. Wat kunnen jullie mij hierover vertellen? Goed om te weten: We zijn echt gelegenheidsgebruikers, net zoals men het wel kent van alcohol; de gelegenheidsdrinker We vinden het samen leuk om te ontdekken/experimenteren. Zijdelingse vraag: Zijn er legaal te verkrijgen alternatieven voor een 'gezellig avondje samen'? We zijn bekend met XTC, GHB, 3MMC, 2cb-fly, magic truffels en één keer 6-apb zonder combinatie. Dus die tips hebben we niet nodig 😉 Enorm nieuwsgierig! Bedankt alvast! Groet!"
"Zweevteev zei: Ja hoor, dat kan. 6-APB ervaar ik als subtielere, langwerkende MDMA en Phenibut ervaar ik als subtielere, langwerkende GHB. Klik om te vergroten... Enig idee welke hoeveelheid phenibut? Ik lees veelal 1,5 tot 2 gram per persoon. Is dat de juiste hoeveelheid voor gelegenheidsgebruikers?"
"Purplext zei: Dat is op voorhand lastig te zeggen, want het valt bij iedereen anders. Ik zou het eerst eens testen zonder de combi met 6-apb. En dan starten met 1-1,5 gram. Ik vond 2 gram soms best wel zwaar vallen met bijwerkingen als hoofdpijn, lichte misselijkheid, veel dorst. Lijkt me niet prettig als je in een 6-apb trip zit en erachter komt dat 2 gram toch teveel voor je is. Ik heb het even opgezocht, mijn laatste keer 6-apb heb ik gecombineerd met phenibut. 130 mg 6-apb (succinaat, das niet heel hoog, maar ik ben erg gevoelig voor serotonine drugs. Je hebt ook nog een HCL variant en die moet je anders doseren: https://drugsforum.nl/threads/opheldering-over-dosering-6-apb.69522/) met 1,5 gram phenibut. En dat was een zeer geslaagde dag, en ik kon lekker slapen rond middernacht door de pheni!) Klik om te vergroten... Dank je! Hier kan ik wat mee! Binnenkort eerst maar eens de phenibut uitproberen. Haastige spoed is zelden goed, dus prima tussenpoging lijkt mij. De hoeveelheden 6-apb en phenibut waar jij ervaring mee hebt is ook ongeveer waar ik op uit ga komen qua logica vanuit online 'studie'. HCL-6apb moet je maal factor 1,5 doen las ik. Was van plan om 180 mg aan te houden de eerste keer in de toekomst. Dat slapen is ook een dingetje, 6-apb houdt je toch 10 tot 12 uren wakker en daarna kun je alleen maar geforceerd gaan slapen. Dat kan beter, althans, in het geval van een intiem avondje samen 😀 Op een gegeven moment ben je uitgefriemeld en uitgepraat samen hahaha. Kijk je op de klok..... nog zeker 5 uren wakker. Dan maar op Facebook allemaal mensen opzoeken die je al lange tijd niet meer hebt gezien. Wel erg lollig om zo samen een gesprek te hebben trouwens. 🤣 Aanrader om de tijd te doden."
"Zweevteev zei: Ja hoor, dat kan. 6-APB ervaar ik als subtielere, langwerkende MDMA en Phenibut ervaar ik als subtielere, langwerkende GHB. Klik om te vergroten... Dank je! Dat langwerkende heeft zeker zijn voordelen!"
"Zweevteev zei: Zoals reeds benoemd is verschilt dat per persoon, maar ik kan je wel aanraden om niet meteen boven de 1,5g te zitten als je niet veel weegt. Ik heb nog nooit meer dan 1,4g genomen. Als ik daar overheen ga, dan val ik gewoon in slaap waarschijnlijk en/of worden mogelijke bijwerkingen veel merkbaarder. Het kan geen kwaad om inderdaad eens te experimenteren met Phenibut, zonder dat je het meteen combineert met 6-APB. Klik om te vergroten... Dank je wel! Wijze woorden. Daar kan ik wel wat mee. Ik zet in op een dagje 1 gram phenibut uitproberen. Meten = weten!"
"HappyMind zei: Mee eens! Van 1,5 gram phenibut ik mij flink beroerd voelen: misselijk, duizelig en een heel onvast/onprettig gevoel in mijn lichaam. Voor mij is 1 gram phenibut (op een nuchtere maag) de sweetspot. Klik om te vergroten... Dank je HappyMind, ik reageerde zojuist al op Zweevteev, en dat sluit exact aan bij wat jij nu ook benoemt. Top!"
"Los van bovenstaande conversatie ben ik ook nog benieuwd naar het antwoord op mijn zijdelingse vraag. Ik kopieer hem hierna nogmaals: ---------- Zijdelingse vraag: Zijn er legaal te verkrijgen alternatieven voor een 'gezellig avondje samen'? We zijn bekend met XTC, GHB, 3MMC, 2cb-fly, magic truffels en één keer 6-apb zonder combinatie. Dus die tips hebben we niet nodig 😉 ---------- Benieuwd naar jullie kennis! Beeld je in dat mijn vriendin en ik het heerlijk vinden om ons huis af te sluiten, donker maken, kaarsen aan, leuke lampjes, etc. En dan iets erbij nemen wat een extra grote stimulans is voor een 'hot date for two' hahahahaha. Komt u maar!"