#1
Enig idee welke hoeveelheid phenibut? Ik lees veelal 1,5 tot 2 gram per persoon. Is dat de juiste hoeveelheid voor gelegenheidsgebruikers?
Dat is op voorhand lastig te zeggen, want het valt bij iedereen anders. Ik zou het eerst eens testen zonder de combi met 6-apb. En dan starten met 1-1,5 gram.
Ik vond 2 gram soms best wel zwaar vallen met bijwerkingen als hoofdpijn, lichte misselijkheid, veel dorst. Lijkt me niet prettig als je in een 6-apb trip zit en erachter komt dat 2 gram toch teveel voor je is.
Ik heb het even opgezocht, mijn laatste keer 6-apb heb ik gecombineerd met phenibut.
130 mg 6-apb (succinaat, das niet heel hoog, maar ik ben erg gevoelig voor serotonine drugs. Je hebt ook nog een HCL variant en die moet je anders doseren: https://drugsforum.nl/threads/opheldering-over-dosering-6-apb.69522/) met 1,5 gram phenibut. En dat was een zeer geslaagde dag, en ik kon lekker slapen rond middernacht door de pheni!)