#1
Start een gofundme, ik sta garant voor 1 gramZo veel geld heb ik niet 😂
Start een gofundme, ik sta garant voor 1 gramZo veel geld heb ik niet 😂
Zeker niet van plan om dit beide te gebruiken. Ik zou eerder 3mmc willen gebruiken vanwege de feestelijkere stemming dan coke maar aangezien dit te veel aanleunt bij xtc qua werking in de hersenen neig ik meer naar cokeIk raad inderdaad coke of 3-MMC aan. Niet allebei![]()
Okee, nouja, om het je makkelijker te maken... Veel mensen weten dit niet: maar cocaïne werkt ook op serotonine doordat het de de serotonine-heropnamepomp blokkeert. Dus wat dat betreft maakt het niet heel veel uit.Zeker niet van plan om dit beide te gebruiken. Ik zou eerder 3mmc willen gebruiken vanwege de feestelijkere stemming dan coke maar aangezien dit te veel aanleunt bij xtc qua werking in de hersenen neig ik meer naar coke
Heb er een jaar of 15 gelee een aantal geprobeert. 4mmc, 3mmc, 4mec en pentedrone zo uit m'n hoofd. Vond de effecten niet geweldig, kort en voelde in vergelijking met amfetaminen en coke viezig, troebel ofzo? En toch waren de zakjes snel leeg...mag ik vragen waarom cathinones je ding niet zijn? Puur uit interesse 😊
Dat had ik met 2mmc ook, het voelt een beetje ranzig ofzoHeb er een jaar of 15 gelee een aantal geprobeert. 4mmc, 3mmc, 4mec en pentedrone zo uit m'n hoofd. Vond de effecten niet geweldig, kort en voelde in vergelijking met amfetaminen en coke viezig, troebel ofzo? En toch waren de zakjes snel leeg...
Vandaar
Mensen neem dit niet als advies aan.Ik gebruik letterlijk alles door elkaar met als grens GHB. Voor mijn gevoel kun je zoveel nemen wat je wil… miss een beetje overhaast gevoel maarja thats it.
Ik zeg altijd op 1 been kun je niet lopen.
Dat is wel een beetje wachten op ongelukken zo..Ik gebruik letterlijk alles door elkaar met als grens GHB. Voor mijn gevoel kun je zoveel nemen wat je wil… miss een beetje overhaast gevoel maarja thats it.
Ik zeg altijd op 1 been kun je niet lopen.
Zou je wel denken ja indd, maar het lijkt alsof mijn lichaam anders is gebouwd als anderen. Niet om stoer te doen maar ik kan zoveel nemen al mijn vrienden verbazen zich steeds en dit is geen gevalletje tollerantie. Dat is het rare..Dat is wel een beetje wachten op ongelukken zo..
Groot gelijk stom er niet bij te zeggen…..Mensen neem dit niet als advies aan.
Dag 1: coke en pilsAwakenings 2024 is daar bijna!
Hoe zouden jullie de dagen invullen qua drugsgebruik?
vrijdag zou ik een paar pintjes drinken (max 5)
Zaterdag coke of 3mmc ( wat raden jullie aan? Coke of 3mmc?)
Zondag xtc
hoe zou het er bij jullie uitzien?
Zouden jullie het anders doen?
kweet het, beter 1 dag druggebruik en de rest niet maar dat is niet aan de orde![]()
Denk dat dit wel een redelijke indeling is als je elke dag wat wilt gebruiken😁. Al zou ik de eerste dag niet aan de alcohol gaan, omdat ik van mezelf weet dat ik me niet aan de 5 biertjes zou kunnen houden😉Awakenings 2024 is daar bijna!
Hoe zouden jullie de dagen invullen qua drugsgebruik?
vrijdag zou ik een paar pintjes drinken (max 5)
Zaterdag coke of 3mmc ( wat raden jullie aan? Coke of 3mmc?)
Zondag xtc
hoe zou het er bij jullie uitzien?
Zouden jullie het anders doen?
kweet het, beter 1 dag druggebruik en de rest niet maar dat is niet aan de orde![]()
Achja daarom heb je de volgende dag(en) ook juist wel wat extra's nodig toch?Denk dat dit wel een redelijke indeling is als je elke dag wat wilt gebruiken😁. Al zou ik de eerste dag niet aan de alcohol gaan, omdat ik van mezelf weet dat ik me niet aan de 5 biertjes zou kunnen houden😉
Achja daarom heb je de volgende dag(en) ook juist wel wat extra's nodig toch?
"De kater komt later" is niet alleen een waarschuwing maar ook een advies 😜
Ik vind het een prima planning. Ik zou kiezen voor coke maar dat is een persoonlijke voorkeur. Cathinones zijn niet mijn ding. Misschien x en coke omruilen. Ligt er ook aan hoe dronken je vrijdag word en welke acts tof zijn om op x te beleven. 🙂
Ik vind het troywens zelf altijd leuk om de eerste dag psychedelica te doen. LSD of een 2c-*.
Laatst had ik een driedaags festival en daar deed ik het zo:
Vrijdag: paar wijntjes
Zaterdag: LSD
Zondag: 2C-B, en een beetje ketamine
Eigenlijk kun je beter eerst 2C-B doen en daarna LSD. Want dan heb je minder last van tolerantie (LSD blokkeert namelijk de 5-HT2a-receptor). Maar dat kwam vanwege praktische redenen niet goed uit.
Zo veel geld heb ik niet 😂Dag 1: coke en pils
Dag 2: coke en pils
Dag 3: coke en pils
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."