Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3 dagen festival: hoe gebruiken jullie?

3 dagen festival: hoe gebruiken jullie?

20 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hiyou zei:
Zo veel geld heb ik niet 😂
Klik om te vergroten...
Start een gofundme, ik sta garant voor 1 gram
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Ik raad inderdaad coke of 3-MMC aan. Niet allebei :wink:
Klik om te vergroten...
Zeker niet van plan om dit beide te gebruiken. Ik zou eerder 3mmc willen gebruiken vanwege de feestelijkere stemming dan coke maar aangezien dit te veel aanleunt bij xtc qua werking in de hersenen neig ik meer naar coke
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hiyou zei:
Zeker niet van plan om dit beide te gebruiken. Ik zou eerder 3mmc willen gebruiken vanwege de feestelijkere stemming dan coke maar aangezien dit te veel aanleunt bij xtc qua werking in de hersenen neig ik meer naar coke
Klik om te vergroten...
Okee, nouja, om het je makkelijker te maken... Veel mensen weten dit niet: maar cocaïne werkt ook op serotonine doordat het de de serotonine-heropnamepomp blokkeert. Dus wat dat betreft maakt het niet heel veel uit.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hiyou zei:
mag ik vragen waarom cathinones je ding niet zijn? Puur uit interesse 😊
Klik om te vergroten...
Heb er een jaar of 15 gelee een aantal geprobeert. 4mmc, 3mmc, 4mec en pentedrone zo uit m'n hoofd. Vond de effecten niet geweldig, kort en voelde in vergelijking met amfetaminen en coke viezig, troebel ofzo? En toch waren de zakjes snel leeg...

Vandaar
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nathaniel zei:
Heb er een jaar of 15 gelee een aantal geprobeert. 4mmc, 3mmc, 4mec en pentedrone zo uit m'n hoofd. Vond de effecten niet geweldig, kort en voelde in vergelijking met amfetaminen en coke viezig, troebel ofzo? En toch waren de zakjes snel leeg...

Vandaar
Klik om te vergroten...
Dat had ik met 2mmc ook, het voelt een beetje ranzig ofzo
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik gebruik letterlijk alles door elkaar met als grens GHB. Voor mijn gevoel kun je zoveel nemen wat je wil… miss een beetje overhaast gevoel maarja thats it.
Ik zeg altijd op 1 been kun je niet lopen.
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#7
Passiegebruiker zei:
Ik gebruik letterlijk alles door elkaar met als grens GHB. Voor mijn gevoel kun je zoveel nemen wat je wil… miss een beetje overhaast gevoel maarja thats it.
Ik zeg altijd op 1 been kun je niet lopen.
Klik om te vergroten...
Mensen neem dit niet als advies aan.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Passiegebruiker zei:
Ik gebruik letterlijk alles door elkaar met als grens GHB. Voor mijn gevoel kun je zoveel nemen wat je wil… miss een beetje overhaast gevoel maarja thats it.
Ik zeg altijd op 1 been kun je niet lopen.
Klik om te vergroten...
Dat is wel een beetje wachten op ongelukken zo..
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Dat is wel een beetje wachten op ongelukken zo..
Klik om te vergroten...
Zou je wel denken ja indd, maar het lijkt alsof mijn lichaam anders is gebouwd als anderen. Niet om stoer te doen maar ik kan zoveel nemen al mijn vrienden verbazen zich steeds en dit is geen gevalletje tollerantie. Dat is het rare..
Ik zal wel goeie genen hebben haha
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Druggers zei:
Mensen neem dit niet als advies aan.
Klik om te vergroten...
Groot gelijk stom er niet bij te zeggen…..
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#11
Awakenings 2024 is daar bijna!
Hoe zouden jullie de dagen invullen qua drugsgebruik?

vrijdag zou ik een paar pintjes drinken (max 5)
Zaterdag coke of 3mmc ( wat raden jullie aan? Coke of 3mmc?)
Zondag xtc

hoe zou het er bij jullie uitzien?
Zouden jullie het anders doen?

kweet het, beter 1 dag druggebruik en de rest niet maar dat is niet aan de orde :tongueout:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hiyou zei:
Awakenings 2024 is daar bijna!
Hoe zouden jullie de dagen invullen qua drugsgebruik?

vrijdag zou ik een paar pintjes drinken (max 5)
Zaterdag coke of 3mmc ( wat raden jullie aan? Coke of 3mmc?)
Zondag xtc

hoe zou het er bij jullie uitzien?
Zouden jullie het anders doen?

kweet het, beter 1 dag druggebruik en de rest niet maar dat is niet aan de orde :tongueout:
Klik om te vergroten...
Dag 1: coke en pils
Dag 2: coke en pils
Dag 3: coke en pils
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij zo een meerdaags festival wordt het eigenlijk 1 lange dag dus als je er zo naar kijkt gebruik je maar '1 dag' 😜
M
MazedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hiyou zei:
Awakenings 2024 is daar bijna!
Hoe zouden jullie de dagen invullen qua drugsgebruik?

vrijdag zou ik een paar pintjes drinken (max 5)
Zaterdag coke of 3mmc ( wat raden jullie aan? Coke of 3mmc?)
Zondag xtc

hoe zou het er bij jullie uitzien?
Zouden jullie het anders doen?

kweet het, beter 1 dag druggebruik en de rest niet maar dat is niet aan de orde :tongueout:
Klik om te vergroten...
Denk dat dit wel een redelijke indeling is als je elke dag wat wilt gebruiken😁. Al zou ik de eerste dag niet aan de alcohol gaan, omdat ik van mezelf weet dat ik me niet aan de 5 biertjes zou kunnen houden😉
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vrijdag; coke en bier
Zaterdag; coke en bier
Zondagmiddag; mdma
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mazed zei:
Denk dat dit wel een redelijke indeling is als je elke dag wat wilt gebruiken😁. Al zou ik de eerste dag niet aan de alcohol gaan, omdat ik van mezelf weet dat ik me niet aan de 5 biertjes zou kunnen houden😉
Klik om te vergroten...
Achja daarom heb je de volgende dag(en) ook juist wel wat extra's nodig toch?

"De kater komt later" is niet alleen een waarschuwing maar ook een advies 😜

Ik vind het een prima planning. Ik zou kiezen voor coke maar dat is een persoonlijke voorkeur. Cathinones zijn niet mijn ding. Misschien x en coke omruilen. Ligt er ook aan hoe dronken je vrijdag word en welke acts tof zijn om op x te beleven. 🙂

Ik vind het trouwens zelf altijd leuk om de eerste dag psychedelica te doen. LSD of een 2c-*.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Laatst had ik een driedaags festival en daar deed ik het zo:

Vrijdag: paar wijntjes
Zaterdag: LSD
Zondag: 2C-B, en een beetje ketamine

Eigenlijk kun je beter eerst 2C-B doen en daarna LSD. Want dan heb je minder last van tolerantie (LSD blokkeert namelijk de 5-HT2a-receptor). Maar dat kwam vanwege praktische redenen niet goed uit.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nathaniel zei:
Achja daarom heb je de volgende dag(en) ook juist wel wat extra's nodig toch?

"De kater komt later" is niet alleen een waarschuwing maar ook een advies 😜

Ik vind het een prima planning. Ik zou kiezen voor coke maar dat is een persoonlijke voorkeur. Cathinones zijn niet mijn ding. Misschien x en coke omruilen. Ligt er ook aan hoe dronken je vrijdag word en welke acts tof zijn om op x te beleven. 🙂

Ik vind het troywens zelf altijd leuk om de eerste dag psychedelica te doen. LSD of een 2c-*.
Klik om te vergroten...

mag ik vragen waarom cathinones je ding niet zijn? Puur uit interesse 😊
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neo-Shulginist zei:
Laatst had ik een driedaags festival en daar deed ik het zo:

Vrijdag: paar wijntjes
Zaterdag: LSD
Zondag: 2C-B, en een beetje ketamine

Eigenlijk kun je beter eerst 2C-B doen en daarna LSD. Want dan heb je minder last van tolerantie (LSD blokkeert namelijk de 5-HT2a-receptor). Maar dat kwam vanwege praktische redenen niet goed uit.
Klik om te vergroten...

ik ben niet ervaren met psychedelica en zie dit ook niet zitten om te gebruiken.
Bedankt voor te delen 😊
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#20
FredKroket zei:
Dag 1: coke en pils
Dag 2: coke en pils
Dag 3: coke en pils
Klik om te vergroten...
Zo veel geld heb ik niet 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."