Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
730 weergaven
18-5-2026
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een pilletje en twee lijntjes coke.

Heb nog steeds een ontstoken gevoel in mijn rechter neusgat, volgens mij was de coke zwaar versneden :(
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#2
paar pillen
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMA en GHB :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#4
wiet en alcohol, like usual
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vrijdag: Een halve gram MDMA kristallen, marihuana, en amfetmine.
Zaterdag: 2 blauwe XTC pillen voorzien van het Volkswagen logo.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#6
tja dit weekend te veel haha :flushed: :( pep, mdma, xtc, sos, wiet, hasj en nicotine :flushed: daar was ik ook 2 dagen goed ziek van heb me les wel geleerd.

geen pep meer. xtc en kristalle om de maand om de 2 maande ofzo en verder alleen wiet ofzo. beetje rustig aan.

:)
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#7
pilletje, wiet en alcohol
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
bier en wiet, zoals altijd.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
BillyBilo zei:
5 bananen 2 cola.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#10
^_^ zei:
cocaine, speed, lsd, xtc :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat jij gestopt was :confused: ? En dat je daarom niet naar e meeting kwam? Naja... wel gezellig gehad iig? :P
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een halfje lsd en een beetje mdma.

Veel minder dan ik normaal gebruik, maar het was heerlijk chill en rustig. :hearteyes:
B
BoelieLid
01-01-2024, 00:00
#12
vrijdag avond begonnen met drie vlinders en wat energy blikjes. Daarna won ik 10 euro met pokeren dus werdt een gram pep gehaald. Volgende dag weer 10 euro voor een gram pep ging naar een disco. volgens mij is er voor 40 of 50 euro speed gehaald in het weekend bij elkaar opgeteld.
Door mij en een paar anderen. Natuurlijk niet te vergeten wiet en kleine beetje hasj vrijdagavond.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Gisteravond voor het eerst keta geprobeerd :grin: top spul. Chille ervaring :sunglasses:

:wave:
B
BooYaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Niets gebruikt dit weekend want ik ben verstandig.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goed dat we dat even weten.
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wietjes + nicotine + alcohol
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#17
psychonaut'86 zei:
^_^ zei:
cocaine, speed, lsd, xtc :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat jij gestopt was :confused: ? En dat je daarom niet naar e meeting kwam? Naja... wel gezellig gehad iig? :P
Klik om te vergroten...

I fucked up :openmouth: Maargoed xtc was al 3,5 maand geleden dus dat mocht wel weer eens, lsd was leerzaam. Cocaine en speed ehm kleine hoeveelheid...

Heb er al over nagedacht om in ieder geval een dagje te komen het lijkt me wel heel gezellig, moet wel oppassen met drugsgebruik dan :P
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Afgelopen zondag, anderhalve Volkswagen :xtc:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maandag op dinsdag nacht: zeker een gram of 5 wiet, en ik was nog steeds helder en pratend.
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mooi dat het goed is bevallen :) :wave:

Hoeveel had je genomen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...9192939495...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."