Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
725 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sublimo zei:
4-fmp, MDMA, GHB en wiet.
Klik om te vergroten...

+ Diazepam en Clorapinezuur.
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cafeïne en truffels.. Parkeergarages zijn vet!
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
alcohol, wiet en 1 puntje keta
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#4
Intoxication zei:
lsd , wiet , hasj, alcohol, speed met crystal meth door :( voel me kk kut nu

hoe kan het anders :(

Crystal Meth is een drug die wordt gemaakt van huishoudmiddeltjes. De ingredienten kunnen in bijna elk huishouden gevonden worden. Er wordt een mix gemaakt van anti-vries middel, alkaline(inhoud van batterijen), anti-hoestmiddel, lucifers en kattegrit.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Lol, waar heb je die onzin over crystel meth vandaan?

Ontopic: Alcohol, wiet en speed.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Speed en GHB. Wat een briljante combinatie. :sunglasses:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Bier en shiva :hearteyes:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niks jwt :flushed:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Waarom denkt iedereen dat ik een hippie ben? Ik heb net mijn kast opgeruimd, ik heb meer kleren dan de gemiddelde Nederlander, ik verdien veel geld met wat ik doe, wat ik echt heel fijn vind, en ik zou nog wel meer willen verdienen dus doe ik er een cursus verkeerskunde bij, ik heb enorm rechtse ideeën over buitenlanders en ik ben voor de doodstraf. Ik eet vlees en de vlees industrie interesseert mij zoveel dat ik nog wat goedkope kipfilet koop bij de supermarkt om de hoek.

Kapitalisme FTW! (okee, niet helemaal, maar /care)

En alleen als ik trip ga ik er om geven, anders denk ik er niet zo over na. Dat topic was gewoon een gedachtegang, niet dat ik nu ineens mee voel met de zielige kip of dat die stukken oerwoud omgezaagd worden.

We gaan naar de klote, en in de tussentijd vermaak ik me prima.
Klik om te vergroten...
Drientje zei:
Exceptional Insight zei:
Ik doe niks dat een ander niet mag hoor. Toegegeven, ik bezit wel enigszins de vaardigheid om, ook als ik ongelijk heb, ik me er toch uit lul. Maar da's niks om jaloers op te zijn hoor.
Klik om te vergroten...
Be my teacher! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Ik kan dat echt niet. Maar dat was al duidelijk denk ik.
Klik om te vergroten...
Begin hier en zeg wat je echt voelt. Of geef gewoon gelijk eerlijk toe dat je al die uitspraken doet en die catchy oneliners alleen maar gebruikt, wanneer ze jou het beste uitkomen. Maar dat je eigenlijk die meningen nooit deelt. Ben je er voor altijd vanaf.
Klik om te vergroten...
Ergens in het midden denk ik.
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Coke, wiet, alcohol
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
Of geef gewoon gelijk eerlijk toe dat je al die uitspraken doet en die catchy oneliners alleen maar gebruikt, wanneer ze jou het beste uitkomen. Maar dat je eigenlijk die meningen nooit deelt. Ben je er voor altijd vanaf.
Klik om te vergroten...
Ik deel soms die meningen en soms ook niet. Wat dat betreft ben ik net een borderliner en kan ik echt niet mijn mening toelichten en keihard verdedigen.

Tijd, mindset en plaats zijn wel gegevens die een mening kunnen aanpassen bij mij.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amfetamine, GHB, Lorazepam, alcohol en wiet.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#12
alcohol, wiet, pep, tabak, xzyzal, ibuprofen, cafeine en the simpsons :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik moet echt een keer naar Gent. Wie neemt me mee?



Ik heb een rustig weekend gehad vanwege mijn intake. Nuchter als een fiets.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Ik moet echt een keer naar Gent. Wie neemt me mee?



Ik heb een rustig weekend gehad vanwege mijn intake. Nuchter als een fiets.
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat het Canada zou worden? :tongueout:

OT: XTC & klein beetje GHB
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Ik moet echt een keer naar Gent. Wie neemt me mee?
Klik om te vergroten...
Kom maar :) Moet wel door de week zijn.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fresh zei:
Drientje zei:
Ik moet echt een keer naar Gent. Wie neemt me mee?



Ik heb een rustig weekend gehad vanwege mijn intake. Nuchter als een fiets.
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat het Canada zou worden? :tongueout:

OT: XTC & klein beetje GHB
Klik om te vergroten...
Ik moet een keer naar Gent, naar Canada ga ik dan voor de rest van mijn leven.

Ivoos zei:
Drientje zei:
Ik moet echt een keer naar Gent. Wie neemt me mee?
Klik om te vergroten...
Kom maar :) Moet wel door de week zijn.
Klik om te vergroten...

Dan moet ik altijd werken. Maar ik heb ooit wel een keer vakantie. Gaan we Gent onveilig maken. Dat kunnen wij.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Winehouse did cocaine this weekend
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Winehouse zei:
Winehouse did cocaine this weekend
Klik om te vergroten...

bad girl :flushed:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Speed en GHB.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wiet, alcohol.. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...171172173174175...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."