Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrank en 3mmc

Drank en 3mmc

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Denk dat hier meer mensen last van hebben.
1 biertje en je grijpt al naar een neusbiertje.
Drinken met mn maten is helemaal verpest mijn lichaam kent het nietmeer om alleen te drinken, daardoor ga ik snel knikkebollen van de drank als ik niet gebruik.
Zo kom ik steeds in dezelfde situatie, en ga ik zelf gebruiken waar dat helemaal niet toepasselijk is.

Drank is zo’n sociaal geaccepteerde drugs het is overal. Het is steeds hetzelfde patroon waar ik in val. Toch wel een verslaving
opgelopen hierdoor…

Miss iemand hier ervaring mee en die er vanaf is gekomen?
h
harryvandesunweb99Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb precies het zelfde. Er af ben ik ook nog niet
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Passiegebruiker zei:
Denk dat hier meer mensen last van hebben.
1 biertje en je grijpt al naar een neusbiertje.
Drinken met mn maten is helemaal verpest mijn lichaam kent het nietmeer om alleen te drinken, daardoor ga ik snel knikkebollen van de drank als ik niet gebruik.
Zo kom ik steeds in dezelfde situatie, en ga ik zelf gebruiken waar dat helemaal niet toepasselijk is.

Drank is zo’n sociaal geaccepteerde drugs het is overal. Het is steeds hetzelfde patroon waar ik in val. Toch wel een verslaving
opgelopen hierdoor…

Miss iemand hier ervaring mee en die er vanaf is gekomen?
Klik om te vergroten...
Dit had ik met coke, na een maandje of 2 ontlopen van coke situaties kon ik er weer normaal me omgaan, hoef nu zelfs niet meer perse mee te doen als ik een ander bezig zie
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Passiegebruiker zei:
Denk dat hier meer mensen last van hebben.
1 biertje en je grijpt al naar een neusbiertje.
Drinken met mn maten is helemaal verpest mijn lichaam kent het nietmeer om alleen te drinken, daardoor ga ik snel knikkebollen van de drank als ik niet gebruik.
Zo kom ik steeds in dezelfde situatie, en ga ik zelf gebruiken waar dat helemaal niet toepasselijk is.

Drank is zo’n sociaal geaccepteerde drugs het is overal. Het is steeds hetzelfde patroon waar ik in val. Toch wel een verslaving
opgelopen hierdoor…

Miss iemand hier ervaring mee en die er vanaf is gekomen?
Klik om te vergroten...
Stoppen met drinken.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had op een gegeven moment niet eens meer drank nodig om te beginnen met amfetaminen 😎

Toen stopte ik met de amfetaminen. Maar mijn drinktempo bleef hetzelfde. Elk weekend veel te vroeg, te dronken.

Drank dus ook zwaar geminderd. Vooral die gewone routine drankjes doordeweeks. Uiteindelijk ook drank maar ff op nul gezet. Dat "normale" moest er echt af. En sindsdien ben ik drank en drugs gebruik meer gaan plannen. Niet zozeer om te zien wanneer ik iets mág gebruiken maar om overzicht te hebben van hoeváák ik gebruik. Zonder oordeel daarover. Door daar bewust van te zijn is het makkelijker om die "normale" en spontane momenten nuchter te blijven.

Dat gezegd hebbende. Na een verslaving, hoe mild ook, is het zéér moeilijk om gecontroleerd te gebruiken. Minstends een maand ophouden met alles en dan eens kijken waar je staat.

Succes!
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stoppen met drinken is de enige duurzame oplossing. Je zult zien dat de cravings voor de uppers dan ook wegblijven / sterk minder aanwezig zijn.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Damius zei:
Stoppen met drinken is de enige duurzame oplossing. Je zult zien dat de cravings voor de uppers dan ook wegblijven / sterk minder aanwezig zijn.
Klik om te vergroten...
Cravings blijven wel, maar zijn beter te handelen ipv impulsieve acties omdat je toch al gezopen hebt en mogelijk in een fuck it modus zit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."