Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb precies het zelfde. Er af ben ik ook nog niet"
"Mee eens, alleen het probleem is dat veel mensen waaronder ik er in blijven hangen het kan voor de een veel goeds brengen. En voor de ander een bult ellende"
"Mag je 0.0 hebben in die bloed test dan of tot bepaalde waarde?."
"Dan heb je denk ik niet veel te vrezen, als je al 5 weken niet rookt"
"Begin van dit jaar ben ik x staande gehouden uit eindelijk ook bloedtest op bureau, is niks strafbaars uit gekomen. Ondanks dat ik 4 uur daar voor nog klein hasj jointje had gerookt."
"Ja hoop het ook voor je, zwaar overdreven in dit land met cbr"
"Ohja, wie weet zal je er niet te druk om maksn"
"Ik ben wss degene die dan onder invloed van alcohol en 3m is en merk idd soms zelf ook al wel dat ik iets vervelend word dan als ik alleen alcohol drink"
"En zelf zit die 90% kans aan de sos"