Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal! een tijdje geleden heb ik mijn eerste bericht hier geschreven, dat ging toen over de eerste keer gebruik van NEP,. Afgelopen nacht nog een kans gegeven omdat de eerste keer niet helemaal goed ging. Heb me dit keer beter ingelezen en ben voorzichtig te werk gegaan. De eerste kleine dosis ging naar mijn gevoel goed, voelde het wel, maar niet onplezierig, werking duurde ook wat langer dan een tijd geleden. Heb dus dus ook ongeveer 2 uur gewacht met een volgende kleine dosis. Het effect hiervan was er een stuk minder maar toch nog even prima kunnen relaxen. Toen wilde ik naar bed gaan en toen begon de ellende ineens… kreeg last van hartkloppingen zo en af en toe die ik eerst niet had en begoj alles wazig te zien. Hev er verder niet te druk om gemaakt want las dat het bij de comedown een bijwerking was die veel voorkomt. Slapen lukte totaal niet dus na ongeveer 4-5 uur wakker te hebben gelegen nog een laatste kleine dosering genomen, toen kwam het ontzettend hard binnen en werd het kwa gevoel toch onplezierig. Ik kon wel weer helder zien maar had moeite met staan/lopen en werd toch ook wel wat misselijk en een momentje begonnen al mijb spieren strak te staan en trillende benen. Toen uit paniek een vriendin gebeld om te vragen wat iik moest doen. Inmiddels gaat het wel weer beter, heb een pyrazolam geslikt om te kalmeren en de spieren wat losser te krijgen. Lig nu weer op bed en de meest nare klachten zijn gelukkig voorbij. Heb nu alleen nog last van hartkloppingen en zie weer waxig. Vraag me af hoe dat ineens zo uit het niets fout is gegaan? Heb maar lage doseringen gedaan en naar mijn idee genoeg tijd tussen gelaten. Wat kan ik nu het beste doen? Hev die zooi door de wasbak heen geflikkerd , dit spul is echt gevaarlijk en zal dit nooit meer aanraken. Heb het niet in combinatie gebruikt overigens. Ben wel verslaafd aan een andere drugs uit de “uppets” categorie maar datgene heb ik juist al een dag niet meer gebruikt om eventueel risico van combinatie te voorkomen. Samengevat even mijn zorgen/vragen oo een rijtje: - heb ik het toch te vaak genomen en had ik die 3e keer niet moeten doen? - gaan dese hartkloppingen, onstabielliteit, lichte misselijkheid/ verwardheid en het wazig zien nog weg ? - zou wat eten of drinken helpen? - de pyrazolam heeft wel geholpen me rustig te houden en door het ergste heen te koken, maar voel me nig erg slecht, ben ik in gevaar of is dit gewoon onderdeel van de comedown en moet ik dit accepteren? - ik heb die vriendin gebeld, is het verstandig dat ze even blijft om op me te passen? sorry voor het hele lange verhaal, maar hoor graag wat jullie vinden. alvast bedankt!"
"Ik nam de eerste keer 10mg, de 2e dosering was 7,5mg en de derde dosering waar het ineens helemaal fout ging ook 7,5mg. Met dus die periode ertussen waarin ik niks nam. Ik ben verslaafd aan miauw en slik dagelijks ook benzodiazepine."
"Dat dacht ik dus ook, doseringen waren heel bescheiden, daarom overviel het me zo ineens en werd dus heel erg angstig. Ik blijf nu ver van al die zooi weg, het is echt een heftig goedje, wat naar mijn mening ook heel gevaarlijk is. Al die nieuwe RC’s is echt rommel blijkt maar weer,"
"Bedankt voor de tips kwa voeding wat zou helpen. In het begin kotste ik werkelijk alles uit. Nu voel ik me eigenlijk wel weer redelijk. Hooguit best aanwezige pijn in benen en nog wat verward. Heb al ontzettend veel RC gedaan, heb er geen een gehad die zo heftig/plots bijwerkingen veroorzaakte als NEP. Ik blijf wel op de 3mmc en 2mmc."
"Nee ik heb tijdens hebt gebruik van NEP geen andere middelen gebruikt, alleen NEP. Maar wat je zegt inderdaad over dat ik langer dan nromaal geen 3mmc op had dat het nastimulatie dat verergerde."
"Heyy! dit is mijn aller eerste keer dat ik schrijf en lid ben van dit forum, mijn excuus al er misschien iets niet helemaal juist gaat. paar uur geleden, rond 00:30 heb ik voor het eerste een keertje NEP geprobeerd. Vond deze ervaring een beetje appart. Omdat het de eerste keer was heb ik maar 2 kleine lijntjes genomen. Ik kreeg het ontzettend warm, benen heel onrustig en leek wel een soort van een intense high op te komen. Na een uurtje was dat weg maar voelde me een beetje misselijk. Hoe is dit ontstaan? iemand die me kan helpen met wat informatie over NEP? alvast heel erg bedankt!"
"Dankjewel voor je bericht! Waarschijnlijk is de dosis dan te hoog geweest, klachten bij mijn hart heb jk gelukkig niet ervaren, wel lichtjes was kortademiger /benauwd maar dat was al vrij snel weg. Nadien werd ik erg moe en slapen lukte prima, heb niet heel lang geslapen, een uurtje of 5. Dit was 1x en nooit meer, NEP is niet voor mij weggelegd. Alsnog ontzettend bedankt voor de reactie! En zoals je zegt, het moet inderdaad leuk blijven!"