Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls het al licht wordt

Als het al licht wordt

32 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 14 jaar nachten gedraaid ,5 en 4 ploegen bij Philips lightning in mijn stad Roosendaal
Doorhalen was normaal en zonder pep ,geweldig om die gigantische productielijnen aan de gang te zien vanaf buiten af !
1 grote lichtshow!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Soulassasins zei:
Ik heb 14 jaar nachten gedraaid ,5 en 4 ploegen bij Philips lightning in mijn stad Roosendaal
Doorhalen was normaal en zonder pep ,geweldig om die gigantische productielijnen aan de gang te zien vanaf buiten af !
1 grote lichtshow!
Klik om te vergroten...
Toe maar da's lang. Geen problemen mee?

Maat van me draait ook nachtdiensten en heeft er wel problemen mee, maar eerlijk gezegd: als je ergens problemen mee hebt moet je ook actie ondernemen om het te veranderen.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Toe maar da's lang. Geen problemen mee?

Maat van me draait ook nachtdiensten en heeft er wel problemen mee, maar eerlijk gezegd: als je ergens problemen mee hebt moet je ook actie ondernemen om het te veranderen.
Klik om te vergroten...
Geen probleem en de vrijheid die ik daarvoor terug kreeg was geweldig,in 5 ploegen een werkweek van 28 uur en dan dik 4000 gulden verdienen per maand.
Ik ben dan wel werktuigbouwkundige/procesoperator vapro b
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Soulassasins zei:
Geen probleem en de vrijheid die ik daarvoor terug kreeg was geweldig,in 5 ploegen een werkweek van 28 uur en dan dik 4000 gulden verdienen per maand.
Ik ben dan wel werktuigbouwkundige/procesoperator vapro b
Klik om te vergroten...
Ah nog geen 6 uren per dag (nacht). Alsnog, je moet daar wel voor gemaakt zijn, niet iedereen is dat. Ik in ieder geval niet.

Geen idee eigenlijk wat die guldens van toen eigenlijk waard zijn vergeleken met de euro van nu, maar 4000 toen was sowieso heel netjes.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Soulassasins zei:
Geen probleem en de vrijheid die ik daarvoor terug kreeg was geweldig,in 5 ploegen een werkweek van 28 uur en dan dik 4000 gulden verdienen per maand.
Ik ben dan wel werktuigbouwkundige/procesoperator vapro b
Klik om te vergroten...
Ja ik heb ook nog normaal gewerkt tot 2001 bij philips ,en toen liep het al uit de hand ik werd bijna geliquideerd op weg naar huis op me mtb ,zelfs na 9 jaar wilden ze me nog dood zien.
Leven als een lul "hard en kort" en toen ben ik ondergedoken.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Ah nog geen 6 uren per dag (nacht). Alsnog, je moet daar wel voor gemaakt zijn, niet iedereen is dat. Ik in ieder geval niet.

Geen idee eigenlijk wat die guldens van toen eigenlijk waard zijn vergeleken met de euro van nu, maar 4000 toen was sowieso heel netjes.
Klik om te vergroten...
Werd weer ff terug geslingerd ,flashback en kan niet teveel in details spreken nu anders flip ik door maar als je het raampje van een hele dikke benz ziet open gaan wil je hard fietsen!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soulassasins zei:
Werd weer ff terug geslingerd ,flashback en kan niet teveel in details spreken nu anders flip ik door maar als je het raampje van een hele dikke benz ziet open gaan wil je hard fietsen!
Klik om te vergroten...

Jeetje, wat heftig.
Die wilde je vast geen popcorn aanbieden
C
Curieuze89Lid
01-01-2024, 00:00
#8
In maart om 8:30 een Berlijnse club uitlopen… het licht in… dat gevoel was het gevoel van overwinning op de nacht.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
1998GUY zei:
In maart om 8:30 een Berlijnse club uitlopen… het licht in… dat gevoel was het gevoel van overwinning op de nacht.
Klik om te vergroten...

Precies dat.
Zo herkenbaar van vroeger.

En dan iedereen gehaast zien gaan naar hun werk of naar de toeristenplekken. En dan let's go .... sta je daar stijf van je spul te chillen als een bever die bijt in een boomstam
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat vind ik ook lekker, tot een uur of 9 doorgaan in een van de illegale barren die je hier in de buurt hebt, en dan met je verlepte bakkes de ochtendzon in lopen, Daarna lekker in m'n hangmat ergens in m'n jungle gaan slapen, heerlijk
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nooit erg gevonden. Lekker bakje koffie en sigaretje er bij.
Vroeger vaak na-borrels gehad tot 8 uur 's ochtends en dan fiets je dus naar huis als andere mensen naar het werk gaan!
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#12
Highonlife zei:
Ik had hier nooit heel veel moeite mee, al klaagden vrienden van mij hier wel altijd over. Accepteren dat je het bont gemaakt had en de consequenties ervan ondervinden was voor mij altijd part of the deal.
Klik om te vergroten...
Ik vind het vaak ook niet vervelend om weer in daglicht weg te gaan. Wel irritant als je op de after zit en echt moe bent en naar huis wilt, maar geen zin hebt om je te verplaatsen 😂

En ja natuurlijk kun je nog altijd een nvo doen, maar je wilt later thuis toch ook wel slapen.
c
crazyb00Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hangt echt af van mijn plannen na het feestje. Als ik op mn eentje naar huis ga (waar mijn ouders ect net wakker worden) vind ik het absoluut vreselijk.
Vs. als ik bij vrienden blijf pitten, en er nog even wat nagepraat wordt is het ochtendlicht net nice haha.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."