#1
Me bemoeien met het druggebruik van een ander is niet mijn stijl.
Maar ik zou in dit geval heel erg oppassen.
Maar ik zou in dit geval heel erg oppassen.
Dit idd.Mogelijk was de dosis van 140 te hoog voor haar. Dan slaat het te snel in, krijgt je bloeddruk een extra boost en vernauwen de vaten te snel.
Deze combi geeft denk ik die hoofdpijn. Ik herken het.
Dan is 140mg waarschijnlijk wel veel geweest in een keer. Ik heb dit zelf ook met 4fa en 6apb gehad. Intense migraine achtig waardoor ik totaal overvallen werd.
Hmm, ja, dat is wel serieus zorgelijk. Ga ik inderdaad maar voor een meer voorzichtige dosis, in ieder geval om mee te beginnen.Bij deze drugs, en soortgelijke, kan hoofdpijn geloof ik ook opeens heel gevaarlijk worden.
Juist door DE druk van het bloed én de vaatvernauwende eigenschappen.
Hoe meer je neemt hoe sterker allebei wordt.
Voor je het weet knapt je bloedvat.
Serieuze hoofdpijn is inderdaad wel een red flag dat het niet helemaal lekker zit. Ernstige gezondheidsproblemen zijn gelukkig zeldzaam. Maar je kan voor de volgende keer maar beter wat voorzichtiger doen.Bij deze drugs, en soortgelijke, kan hoofdpijn geloof ik ook opeens heel gevaarlijk worden.
Juist door DE druk van het bloed én de vaatvernauwende eigenschappen.
Hoe meer je neemt hoe sterker allebei wordt.
Voor je het weet knapt je bloedvat.
Inderdaad!Red flag!
Gezien de gelijkenis met 4-FA.
Better safe than sorry.
Klinkt plausibel 🧐Mogelijk was de dosis van 140 te hoog voor haar. Dan slaat het te snel in, krijgt je bloeddruk een extra boost en vernauwen de vaten te snel.
Deze combi geeft denk ik die hoofdpijn. Ik herken het.
Tja, en als je bovenstaande artikelen leest wordt je ook niet vrolijker. Terwijl ik net wat had ingeslagen voor de RC-ban 🙄
Ja, gaan we absoluut doen en laat het hier weten. Bedankt allemaal.probeer het maar eens met minder en bouw rustig op.
wie weet kan ze er dan beter van genieten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."