#1
Ja de rek bij jou is er wel uit π
Maar ik doe elke dag minimaal 10 minuten Yoga Challenge deze maand π
Ja de rek bij jou is er wel uit π
Gast π€£π€£Ik ben van 1988
Gast π€£π€£
Ik ben ouder dan gij π
Maar een jaar. Maar het is ouder. π€£π€£
Op een oude fiets moet je het lerenIk ben niet goed.
Nee ff rekken strekken. Ben al op leeftijd en ga zo een rondje lopen.
Jij bent een jonge fiets, wat moet je daar dan mee?Op een oude fiets moet je het leren
Jong en versleten π«£Jij bent een jonge fiets, wat moet je daar dan mee?
Zijwieltjes en zo'n vlaggetje achteropJij bent een jonge fiets, wat moet je daar dan mee?
En dan nog op je bek gaan toch π€£π€£π€£Zijwieltjes en zo'n vlaggetje achterop
Jong en versleten π«£
Help ik word gepestEn dan nog op je bek gaan toch π€£π€£π€£
Snel op je dildo stappen en wegfietsen πHelp ik word gepest
Maar wat doe jij qua sport?Gast π€£π€£
Ik ben ouder dan gij π
Maar een jaar. Maar het is ouder. π€£π€£
FietsenMaar wat doe jij qua sport?
Postbode te voet ofzo? 20k is wel redelijk veel.Fietsen
+- 150km/week
Wandelen
+- 20K stappen/dag
En voor de rest fysiek zwaar werk. π«
Ik ben geen topsporter, ook geen behoefte aan. π
Wandeling hond 's morgensPostbode te voet ofzo? 20k is wel redelijk veel.
En 150 gewoon fietsen of op de mtb racefiets? πͺ
Om je beter te laten voelen:Ja ik ook 1 jaar maar idd π€£
Ja okΓ©. Ondanks dat het natuurlijk wel redelijk wat stappen zijn is het niet echt sporten. πWandeling hond 's morgens
Wandeling hond 's avonds
En elke dag +- 14K stappen op het werk.
Net ff gekeken.
18,800 gemiddeld op de voorbije 12 maanden.
Ik heb enkel een MTB. Maar die 150km is meer weg dan bos.
Plus, het enige dat ik terug ga opstarten is 3x per week een loopje te doen. Gewoon ff kijken hoe ik dat regels met de shifts op het werk.
Ooh, en samen (leren) inline skaten met de vriendin. Ik kan er niks van. π π
Het verbrandt calorieΓ«n.Ja okΓ©. Ondanks dat het natuurlijk wel redelijk wat stappen zijn is het niet echt sporten. π
Ja sowieso goed bezig. Alleen qua belasting voor het lichaam is het natuurlijk heel anders. πHet verbrandt calorieΓ«n.
Het is gezond.
Ik ben er blij mee. π
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."