Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripkiller

Tripkiller

30 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pablotosti zei:
Hiervoor wil ik mij goed voorbereiden en dus dacht ik aan als laatste optie voor als ik bad zou gaan een tripkiller nemen. Nu dacht ik aan mogelijk een benzo ervoor nemen omdat ik op dit forum mensen daar vaker over hoor praten, maar ik heb zelf nog nooit en benzo genomen en ook geen idee hoe dat zou voelen.

Mijn vraag is dus wat soort benzo zou een goede tripkiller zijn en zou het kunnen om dit eerst een keer apart te proberen voordat ik ga trippen?
Klik om te vergroten...
Je hebt geen benzo's nodig, en die middelen kunnen de boel juist gevaarlijk maken. Zeker als je verward bent van de psychedelica kun je benzo's verkeerd gaan gebruiken, of er juist onvoorspelbaar en ongecontroleerd gedrag van vertonen.

Wat wel goed werkt is je realiseren dat de ervaring tijdelijk is, en dat je een rustigere plek kunt opzoeken om te kalmeren. Een goede voorbereiding richt zich daarom voornamelijk op de omgeving waarin je tript. Dat daar de juiste voorzieningen aanwezig zijn om je prettig te voelen.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pablotosti zei:
Ik ga meestal een stukje wandelen buiten als het een beetje teveel wordt. Wat is voor jou echt een goed trucje?
Klik om te vergroten...
Ik doel meer op denkpatronen.
Waarom voel ik dit?
Hoe kan ik dit gevoel toelaten?
Ontkrachten.
Enz enz.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Relmuis zei:
Ik doel meer op denkpatronen.
Waarom voel ik dit?
Hoe kan ik dit gevoel toelaten?
Ontkrachten.
Enz enz.
Klik om te vergroten...

Kun je zo met die rare gedachten cirkeltjes dealen?
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor mij werkt het maar ieder zal zo z'n eigen methodes hebben.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb ooit 1 keer getript op paddo's en vond het niet nice ,al die kleurtjes en vervormingen maakte me bang omdat ik een controle freak ben.
Snel slapen was voor mij de oplossing.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Je hebt geen benzo's nodig, en die middelen kunnen de boel juist gevaarlijk maken. Zeker als je verward bent van de psychedelica kun je benzo's verkeerd gaan gebruiken, of er juist onvoorspelbaar en ongecontroleerd gedrag van vertonen.

Wat wel goed werkt is je realiseren dat de ervaring tijdelijk is, en dat je een rustigere plek kunt opzoeken om te kalmeren. Een goede voorbereiding richt zich daarom voornamelijk op de omgeving waarin je tript. Dat daar de juiste voorzieningen aanwezig zijn om je prettig te voelen.
Klik om te vergroten...
Dat is wel gemakkelijker gezegd dan gedaan. 🤭

Zeker in het moment zelf. Ik heb ooit mijn vriendin mijn broer laten bellen omdat ik ervan overtuigd was dat de wereld buitenshuis niet meer bestond.

Ik ga 100% akkoord met je. Alleen is dat niet zo evident.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soulassasins zei:
Heb ooit 1 keer getript op paddo's en vond het niet nice ,al die kleurtjes en vervormingen maakte me bang omdat ik een controle freak ben.
Snel slapen was voor mij de oplossing.
Klik om te vergroten...
De beste controle mbt tripmiddelen is m.i. juist geen controle willen hebben over hetgeen dat je ervaart maar volledig loslaten.
Controle is gedoemd om te mislukken.
Alleen registreren en niet meer proberen te begrijpen is een uitgangspunt dat ik zelf hanteer.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Soulassasins zei:
Heb ooit 1 keer getript op paddo's en vond het niet nice ,al die kleurtjes en vervormingen maakte me bang omdat ik een controle freak ben.
Snel slapen was voor mij de oplossing.
Klik om te vergroten...

Dat was -volgens mij- juist het leuke ervan.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casrus zei:
Dat was -volgens mij- juist het leuke ervan.
Klik om te vergroten...
Nee ik was totaal het padje kwijt in me hoofd ,ik ben nog altijd the captain of my soul and master of my mind ,en niet een paddoýje laat staan lsd
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Soulassasins zei:
Nee ik was totaal het padje kwijt in me hoofd ,ik ben nog altijd the captain of my soul and master of my mind ,en niet een paddoýje laat staan lsd
Klik om te vergroten...
Als een werkzame dosis neemt die niet te hoog is worden die problemen ook minder.

Maar als je het niet trekt, niet doen natuurlijk.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Soulassasins zei:
Nee ik was totaal het padje kwijt in me hoofd ,ik ben nog altijd the captain of my soul and master of my mind ,en niet een paddoýje laat staan lsd
Klik om te vergroten...
Zonde, trippen is de mooiste drugs ervaring die er is naar mijn mening.

Ik hoor vaker dat men zegt ik ben een control freak en daarom wil ik het niet.
Ik vind dat je het dan juist moet doen want het is goed om de teugels eens te laten vieren voor iedereen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."