Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand wakker en wilt chatten ?

Iemand wakker en wilt chatten ?

39 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DirtyhuismusLid
01-01-2024, 00:00
#1
sniesnasnatsie zei:
Hier ook nog wakker😅 bedoeling was 1 peppie. Dat werden er 2.. en nu zitten we op 5...😬 blijft gevaarlijk spul! Maar ik vind de vibe altijd wel nice!
Klik om te vergroten...
Welkom op de afterparty! Gezellige aan gehad?
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirtyhuismus zei:
Soms krijg ik ook schoonmaakdrang
Klik om te vergroten...
Tijdens het trippen?
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou als iemand nog zin heeft in een chat, ij ben half stim half benzo onderweg naar de keuken om een kunstwerk in elkaar te flansen
D
DirtyhuismusLid
01-01-2024, 00:00
#4
alles gaat voorbij zei:
Tijdens het trippen?
Klik om te vergroten...
Nee als ik pep of sos heb gebruikt. Trippen doe ik niet. Vind niet chill geen controle te hebben. En paar keer goed fout gegaan op wiet haha
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kan hier, dm, Telegramm whatever
K
Ketamingo23Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirtyhuismus zei:
Soms krijg ik ook schoonmaakdrang
Klik om te vergroten...
Oh dat heb ik totaal niet, ookal wil ik nu wel weten hoe handen wassen is
K
Ketamingo23Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirtyhuismus zei:
Nee als ik pep of sos heb gebruikt. Trippen doe ik niet. Vind niet chill geen controle te hebben. En paar keer goed fout gegaan op wiet haha
Klik om te vergroten...
Ahh ja van die uppers herken ik wel ja.
kreeg eerst van de zooi ook altijd schoonmaakdrang
s
sniesnasnatsieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirtyhuismus zei:
Welkom op de afterparty! Gezellige aan gehad?
Klik om te vergroten...
Dankjewel! Gezellig hier nog, zie ik!😃
Ik ben ondertussen gezellig aan het video bellen met een vriend die ook lekker peppie doet, de vibe is er wel🤗
En natuurlijk ondertussen een beetje op DF kletsen, doe ik eigelijk alleen als ik zelf aan de zooi zit. En heel af en toe nuchter😊
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#9
MvV zei:
Oh dat heb ik totaal niet, ookal wil ik nu wel weten hoe handen wassen is
Klik om te vergroten...
Ik blijfbaltijd met meer rommel achter dan voor de opruimen/schoonmaakbui
D
DirtyhuismusLid
01-01-2024, 00:00
#10
sniesnasnatsie zei:
Dankjewel! Gezellig hier nog, zie ik!😃
Ik ben ondertussen gezellig aan het video bellen met een vriend die ook lekker peppie doet, de vibe is er wel🤗
En natuurlijk ondertussen een beetje op DF kletsen, doe ik eigelijk alleen als ik zelf aan de zooi zit. En heel af en toe nuchter😊
Klik om te vergroten...
Same. Ik ben eigenlijk alleen op t forum als ik alleen ben achter gebleven en nog niet kan slapen :P
s
sniesnasnatsieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirtyhuismus zei:
Same. Ik ben eigenlijk alleen op t forum als ik alleen ben achter gebleven en nog niet kan slapen :P
Klik om te vergroten...
Ja precies dat😂 maar zo blijft het voor mij wel leuk😊
J
JessiejazzLid
01-01-2024, 00:00
#12
sniesnasnatsie zei:
nog steeds wakker:grimacing:
Klik om te vergroten...
Me too
s
sniesnasnatsieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gezellig!🤗
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Actief, in limbo
J
JessiejazzLid
01-01-2024, 00:00
#15
sniesnasnatsie zei:
Gezellig!🤗
Klik om te vergroten...
Wat gebruik je?
s
sniesnasnatsieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jessiejazz zei:
Wat gebruik je?
Klik om te vergroten...
Pep🙂
J
JessiejazzLid
01-01-2024, 00:00
#17
sniesnasnatsie zei:
Pep🙂
Klik om te vergroten...
Alleen?
s
sniesnasnatsieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jessiejazz zei:
Alleen?
Klik om te vergroten...
Ja! Maar wel aan het videobellen, met een vriend die ook aan de pep zit🙈
K
Ketamingo23Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirtyhuismus zei:
Alleen met warm water dan
Klik om te vergroten...
Te laat gelezen..

Best wel opgehelderd van de trip nu. Net nog wat 3m genomen en nu klinkt mn neus als een starwars lightsaber
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aangezien er al een soortgelijk topic loopt sluit ik dit topic. Zie
https://drugsforum.nl/threads/wie-is-er-nog-wakker.64208/page-217

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."