#1
O-DSMT is imo een slechte rc. Ik werd er warm en zweterig van, plus een heel kort lontje. Dit bij uiteindelijk 150 mg O-DSMT.O-DSMT!❤
Met minder dan die 150 mg (3 tabletten van 50 mg) voelde ik helemaal niets.
Let wel, dit was mijn ervaring. Het wil dus niet zeggen dat iedereen er een slechte ervaring mee heeft!