Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs is leuk? Geen serotonine slurpers

Welke drugs is leuk? Geen serotonine slurpers

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
The Curious Cat zei:
O-DSMT!❤
Klik om te vergroten...
O-DSMT is imo een slechte rc. Ik werd er warm en zweterig van, plus een heel kort lontje. Dit bij uiteindelijk 150 mg O-DSMT.
Met minder dan die 150 mg (3 tabletten van 50 mg) voelde ik helemaal niets.
Let wel, dit was mijn ervaring. Het wil dus niet zeggen dat iedereen er een slechte ervaring mee heeft!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
The Curious Cat zei:
O-DSMT!❤
Klik om te vergroten...

Is een acquired taste.

Combi met NEP was heerlijk, maar ook veel te veel van het goede, en het kan niet gezond voor je zijn.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#3
The Curious Cat zei:
O-DSMT!❤
Klik om te vergroten...
Zware troep en zwaar verslavend,ik werd er spichtig van en sliep niet + de tolerantie knalt als een gek omhoog.
Ik ben 2 dagen beroerd geweest en dikke WD wat me bijna liet stuiteren na 2 dagen o-dsmt.
Met 2 dagen Oxy heb ik totaal geen probleem wat ik overigens ook heb laten vallen.
Deze RC is zeer gevaarlijk kan ik je vertellen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind die O- DSMT een slechte rc.
Ik werd er opgefokt van, en zweterig.
Ik zei al eerder..odsmt. exit!
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Porsche69 zei:
Welke drugs of RCs zijn leuk om een avondje thuis met wat vrienden te doen? Ik prefereer RCs omdat dit gemakkelijk te bestellen is.
We houden niet van serotonine slurpers of spul wat een heel lange werkingsduur heeft.

suggesties?
Klik om te vergroten...
Om eerlijk te zijn is het met een vaste groep thuis juist vaak leukste om een drug te nemen, waar je niet hoeft bij te nemen en langdurig samen op avontuur uit te gaan. Er zijn weinig drugs die kort werken en niet serotonine slurpen, dat is juist waarom ze 'kort' lijken te duren, het geluksbuisje loopt leeg.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Regerarding research chemical i would say small dose of Methallylescaline or 1P-LSD. Make sure you all are be able to chill all night, and have no 'things' to do next day, those are best RC imo. For just a 'talky' night maybe 2FMA or 3FA.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."