#1
En een hondDas een planeet
En een hondDas een planeet
Vernoemd naar de planeet PlutoEn een hond
Kom op Google (pluto vape thc) dit tegen
![]()
3Chi Delta 8 THC Vape Cartridge with Cannabis Derived Terpenes - Granddaddy Pluto
This spicy, pine flavored Delta-8 (D8) Vape Cartridge contains 1 mL potent hemp-derived Delta-8-THC distillate & is sure to please! Fast, free shipping on orders $100+cannabuddy.com
Maar niet in Nederland.
Vernoemd naar de planeet Pluto![]()
Fuck ik hou ervan soms ernaast te zitten maakt het enkel beter nu hahaPluto (n.)
Roman god of the underworld, early 14c., from Latin Pluto, Pluton, from Greek Ploutōn "god of wealth," from ploutos "wealth, riches," probably originally "overflowing," from PIE root *pleu- "to flow."
😘
Kom op Google (pluto vape thc) dit tegenIs het niet gewoon zo'n vloeistof om te vapen? Zit ook meestal hoge thc waarden in.
Het zou best zoiets kunnen zijn denk ik, maar het kwam wel in een ander flesje en het was een stuk meer dus het is sowieso niet precies dit.Kom op Google (pluto vape thc) dit tegen
![]()
3Chi Delta 8 THC Vape Cartridge with Cannabis Derived Terpenes - Granddaddy Pluto
This spicy, pine flavored Delta-8 (D8) Vape Cartridge contains 1 mL potent hemp-derived Delta-8-THC distillate & is sure to please! Fast, free shipping on orders $100+cannabuddy.com
Maar niet in Nederland.
En, niet te vergeten, veel te potent. Je moet bijna laboratorium handschoenen aan om ermee om te gaan.Er bestaat synthetische wiet, dat is een beetje lijkend op wiet maar over het algemeen is dat troep.
Nou ik denk ghb, zoals je omschrijft!Een vriend van mij liet mij laatst een klein flesje zien met een vloeistof (leek gwn water) en zei dat dit "pluto" heette. Hij zei dat je het in een vape doet. Het effect schijnt een beetje als wiet te zijn maar een stuk erger. Hij zei dat je er kapot stoned van wordt en kan van gaan trippen als je veel neemt. Verder had ik gehoord dat er zo'n 40% THC in zit (weet niet of dit waar is). Die vriend zei ook dat een vriend van hem teveel had genomen en dat hij een soort zombie werd (zei en deed niks meer) en lag een toen een paar uur in t ziekenhuis. Dit is alles wat ik erover weet, hoop dat het genoeg is.
Ik drink en blow soms maar verder doe ik geen drugs. Ik vind wiet echt tof (krijg vaak een lach kick en alles voelt dan een beetje als een droom en de tijd gaat heel snel, en dat vind ik echt lache) en dit schijnt dus nog een stukje erger te zijn. Dus ben opzich wel nieuwsgierig, maar ik ben altijd wel voorzichtig dus doe niks voor ik weet wat het is en wat de risico's zijn, het verhaal over die gast die naar het ziekenhuis moest heeft me wel laten schrikken.
Ik ben dus vooral benieuwd naar:
- Hoe het echt heet en wat het is
- De effecten (als je het een keer hebt gebruikt zou ik het tof vinden als je er wat over kon vertellen, als je dat wilt)
- Of het erg schadelijk en verslavend is
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."