#1
Wanneer de mol een frisse neus komt halen.Of wanneer hij tegen het textiel drukt.
Wanneer de mol een frisse neus komt halen.Of wanneer hij tegen het textiel drukt.
Ik heb geen rechtstreeks antwoord op je vraag maar ik neem altijd overal vochtig toiletpapier mee.
Op werk, in mn auto, in de scooter, in mn rugzak ik heb altijd wel een pakkie binnen handbereik.
Zo kan ik alle situaties aan, zelfs na 6 keer pissen uit het verkeerde gat kan ik vegen zonder dat het voelt als korrel 200 van Histor.
Dixie is vies maar paar keer de bril afvegen en een smintje in je bakkes en dan kom je er denk ik levend vanaf.
Heb nog nooit gehoord van loperamide maar ik zou adviseren je niet te generen en gewoon te kleien wanneer er een op de deur klopt.
Edit: mocht je buikpijn krijgen, willemientjes die pepermuntjes zijn best goed in de darmperistaltiek temmen.
Of wanneer hij tegen het textiel drukt.gewoon te kleien wanneer er een op de deur klopt
Dit kan je doen door de rand onder de bril goed schoon te houden en de deksel netjes te sluiten alvorens het doorspoelen.net zo goed m'n toilet kon eren
Mijn voorkeur gaat ook verreweg uit naar de troon thuis.Ben wel een thuispoeper en een propper
Dit kan je doen door de rand onder de bril goed schoon te houden
Je vouwers en proppers met toiletpapier. Ik vouw m'n papier nooit op maar verfrommel het alvorens m'n derrière ermee te kuisen.Maar wat bedoel je met propper.
Oh wauw, nee ik vouw m wel altijd netjes zodat ik een indicatie heb van waar de bruine rakker sporen heeft achter gelaten.Je vouwers en proppers met toiletpapier. Ik vouw m'n papier nooit op maar verfrommel het alvorens m'n derrière ermee te kuisen.
Edit: met proppen moet je natuurlijk jezelf wel verzekeren van een quasi professionele prop. Anders kun je er doorheen prikken ✌️
Dat vindt ik nogal stigmatiseren, ik vouw EN prop😎Je vouwers en proppers met toiletpapier. Ik vouw m'n papier nooit op maar verfrommel het alvorens m'n derrière ermee te kuisen.
Edit: met proppen moet je natuurlijk jezelf wel verzekeren van een quasi professionele prop. Anders kun je er doorheen prikken ✌️
Dat kan, maar dan ben je zo'n kleine minderheid dat we met jou geen rekening kunnen houden. Daarnaast heb je kans dat als je hiermee uit de kast komt, dat er dan velen zijn die jouw bestaan gewoon domweg ontkennen.Dat vindt ik nogal stigmatiseren, ik vouw EN prop😎
Ik vouw m'n papier nooit op maar verfrommel het alvorens m'n derrière ermee te kuisen.
Nu niet meer. Ik heb er èèn keer zo'n slinger aan gegeven dat de brandweer me moest losknippen. Ik had alleen nog maïzena nodig om gemummificeerd te worden, dus dank je de koekoek!Zet jij de rol ook op je duim en geef je dan een ruk aan het velletje zodat 1/4 van de rol af rolt?![]()
Alleen in België! In Nederland begin ik daar niet aan.poepen in een Dixie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."