#1
In plaats van een film zou ik eerder een concert kijken of joetjoebent wat houseplaatjes. Heb ooit een concert van Anouk gekeken waar ik helemaal in op ging.
dus mocht een film een wat duisterder tintje hebben is dat niet erg
Tijdens trippen kijk ik eigenlijk alleen maar animatie films. Maar dan ook echt alleen maar animatie want met echte mensen kan ik tijdens trippen niet verdragen. De films die je hoog hebt staan kijk ik ook heel graag maar zeker niet tijdens trippen.Ik heb vanavond lekker een avondje vrij en hoef morgen pas laat wat te gaan doen dus ik ga een 50-75 microgram tripje doen. Even wat muziek luisteren en lekker 1 of 2 films wegkijken. Ik ben opzoek naar leuke films tijdens een lsd trip. Vandaag ga ik niet al te diep "op reis" dus mocht een film een wat duisterder tintje hebben is dat niet erg. Ik ga over een maand een minimaal 175 maar ik denk gewoon 200mic trip doen. Die wordt heftig. Daar wil ik niks wat ook maar enigzins duister is.
Hebben jullie leuke suggesties? Ik heb HBO en Netflix tot mn beschikking. Ik hou van fantasy, sci-fi, kleurrijk/visueel mooi, goeie audio, niet al te fast-paced. Zag bijvoorbeeld laatst the last knight van batman. Veels te fast-paced. Snapte er niks van en was toen nuchter. Dus laat staan onder invloed.
Leuke films die echt bij mij hoog staan die ik heb gezien zijn: fight club, interstellar, lord of the rings, harry potter om enkele te noemen.
Ben benieuwd!
Wow goeie niet eens aangedacht. Animatie is ook 10 keer beter aangezien echte mensen en gezichten vervormen en enge vormen aan kunnen nemen. Ik ben ontzettend benieuwd naar hoe mijn visuals zullen zijn op die 175-200. Denk dat ik echt mind blown zal zijn. Laatste keer dat ik goed heb getript ging ik rick and morty kijken op ik gok 28mg was t ongeveer. Was ziek echt ziek alleen de piek is zo kort helaas. Dus voor ik t wist was t alweer aan t afzwakken.Tijdens trippen kijk ik eigenlijk alleen maar animatie films. Maar dan ook echt alleen maar animatie want met echte mensen kan ik tijdens trippen niet verdragen. De films die je hoog hebt staan kijk ik ook heel graag maar zeker niet tijdens trippen.
Maar met animatie films heb ik meer dan 80% (honderden keren) van al mijn trips mee afgesloten. Vaak ware pracht voor het oog met al die mooie kleuren, vrolijkheid en good vibes. Wel van die animaties waar volwassenen ook een beetje naar kunnen kijken zoals Pixar vaak wel doet. Je kent ze vast...
Dus een
Finding Nemo, How to train your dragon, Shrek, Up, Wreck it ralph, Ice Age, Toy Story, Monster inc, bug life, incredibles, megamind en ga zo maar door. Ik kan zo de hele lijst opnoemen die ik allemaal zal aanraden om te kijken tijdens trippen. En dat beviel iedereen tot toe die bij mij hebben getript..
Maar als je Wall-E kan kijken...... omg..... Ik kan die honderd keer met trippen zien en blijven lachen en huilen van ontroering.
Book of Life staat hoog op mijn lijst (niet van pixar overigens) en zo nog wel een paar die ik vast niet eens genoemd heb.
ja precies ! En dan (voor mij) niet eens zozeer enge vormen maar het lijkt dat wanneer ik aan het trippen ben, ik bij elke acteur veel beter zie dat ze aan het acteren zijn. Oftewel ik vind tijdens trippen elke acteur mega slecht haha... Alsof je dan tegoed lichaamstaal kan lezen waardoor niks natuurlijk aanvoelt in een normale film.aangezien echte mensen en gezichten vervormen en enge vormen aan kunnen nemen.
Zat een aantal jaar terug in de nasleep van een lsd trip met wiet wat Rick & Morty te kijken in een donkere kamer. Op gegeven moment leek het beeld gewoon 4d uit de tv te komen, leuke ervaring was dat!Laatste keer dat ik goed heb getript ging ik rick and morty kijken op ik gok 28mg was t ongeveer. Was ziek echt ziek alleen de piek is zo kort helaas. Dus voor ik t wist was t alweer aan t afzwakken.
Yes, heerlijk naar een goed concert kijken op LSD is echt goud!In plaats van een film zou ik eerder een concert kijken of joetjoebent wat houseplaatjes. Heb ooit een concert van Anouk gekeken waar ik helemaal in op ging.
Ik zit dit album te luisteren van the grateful dead. Prachtig gezongen en ik word erin meegezogen. Visuals bij deze dosis kan je niet echt verwachten hooguit wat lichte bewegingen en vervorming van objecten of lichte patroontjes. Muziek daarentegen is wel prachtig.Ik zit nu midden in een 65 microgram dosis. Het is het net niet. Het is leuk maar subtiel. Muziek klinkt helaas niet veel beter als normaal. Uiteraard mooi maar het magische wat psychedelica geeft mis ik toch wel. Desondanks vermaak ik me wel en omarm ik het. Het lijntjespatroon van mijn dekbed die van mijn kussens naar mijn voeten loopt zijn wel leuk een beetje aan t heen en weer dansen.
Mooi![]
leuke opstarter.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."