Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeuke films onder t genot van een lsd trip

Leuke films onder t genot van een lsd trip

19 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#1
In plaats van een film zou ik eerder een concert kijken of joetjoebent wat houseplaatjes. Heb ooit een concert van Anouk gekeken waar ik helemaal in op ging.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vind tv alleen in het begin prettig, als de werking sterker wordt ervaar ik het als eendimensionaal, kan het niet helemaal goed verwoorden..
Dan is het eerder belemmerend, ik wil verder de reis in.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#3
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb vanavond lekker een avondje vrij en hoef morgen pas laat wat te gaan doen dus ik ga een 50-75 microgram tripje doen. Even wat muziek luisteren en lekker 1 of 2 films wegkijken. Ik ben opzoek naar leuke films tijdens een lsd trip. Vandaag ga ik niet al te diep "op reis" dus mocht een film een wat duisterder tintje hebben is dat niet erg. Ik ga over een maand een minimaal 175 maar ik denk gewoon 200mic trip doen. Die wordt heftig. Daar wil ik niks wat ook maar enigzins duister is.

Hebben jullie leuke suggesties? Ik heb HBO en Netflix tot mn beschikking. Ik hou van fantasy, sci-fi, kleurrijk/visueel mooi, goeie audio, niet al te fast-paced. Zag bijvoorbeeld laatst the last knight van batman. Veels te fast-paced. Snapte er niks van en was toen nuchter. Dus laat staan onder invloed.

Leuke films die echt bij mij hoog staan die ik heb gezien zijn: fight club, interstellar, lord of the rings, harry potter om enkele te noemen.


Ben benieuwd!
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#5
[The Wild Robot] en [Predestination] lijken me wel geschikt om op LSD te kijken.

En anders kan je altijd nog naar [2001: A Space odyssey] kijken. Die is voor mij tegenwoordig de traag qua pacing, maar visueel echt een kunstwerk, je kan die film op vrijwel elk moment op pauze zetten en genieten van wat er dan op het beeld staat.


EDIT: Vrienden van mij raden deze Studio Ghibli works aan:

List of Studio Ghibli works - Wikipedia

en.wikipedia.org en.wikipedia.org

En dan hierin [Spirited Away], [Howl's Moving Castle] en [My Neighbor Totoro]


En dan nog een echt pareltje wanneer je LSD op hebt waar iemand mee kwam:

Fehérlófia (Son of the White Mare)
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#6
ReggaeBlaster zei:
dus mocht een film een wat duisterder tintje hebben is dat niet erg
Klik om te vergroten...

www.moviemeter.nl

Lucifer Rising (Film, 1972) - MovieMeter.nl

Fantasy film geregisseerd door Kenneth Anger. Met Myriam Gibril, Donald Cammell en Marianne Faithfull.
www.moviemeter.nl www.moviemeter.nl

Heb ook wel wat met duistere tintjes.
Maar ik begin met bloopers in de beginfase, zo tussen normaal en toch niet normaal voelen en dan rol ik vanzelf de trip in.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
ReggaeBlaster zei:
Ik heb vanavond lekker een avondje vrij en hoef morgen pas laat wat te gaan doen dus ik ga een 50-75 microgram tripje doen. Even wat muziek luisteren en lekker 1 of 2 films wegkijken. Ik ben opzoek naar leuke films tijdens een lsd trip. Vandaag ga ik niet al te diep "op reis" dus mocht een film een wat duisterder tintje hebben is dat niet erg. Ik ga over een maand een minimaal 175 maar ik denk gewoon 200mic trip doen. Die wordt heftig. Daar wil ik niks wat ook maar enigzins duister is.

Hebben jullie leuke suggesties? Ik heb HBO en Netflix tot mn beschikking. Ik hou van fantasy, sci-fi, kleurrijk/visueel mooi, goeie audio, niet al te fast-paced. Zag bijvoorbeeld laatst the last knight van batman. Veels te fast-paced. Snapte er niks van en was toen nuchter. Dus laat staan onder invloed.

Leuke films die echt bij mij hoog staan die ik heb gezien zijn: fight club, interstellar, lord of the rings, harry potter om enkele te noemen.


Ben benieuwd!
Klik om te vergroten...
Tijdens trippen kijk ik eigenlijk alleen maar animatie films. Maar dan ook echt alleen maar animatie want met echte mensen kan ik tijdens trippen niet verdragen. De films die je hoog hebt staan kijk ik ook heel graag maar zeker niet tijdens trippen.

Maar met animatie films heb ik meer dan 80% (honderden keren) van al mijn trips mee afgesloten. Vaak ware pracht voor het oog met al die mooie kleuren, vrolijkheid en good vibes. Wel van die animaties waar volwassenen ook een beetje naar kunnen kijken zoals Pixar vaak wel doet. Je kent ze vast...

Dus een
Finding Nemo, How to train your dragon, Shrek, Up, Wreck it ralph, Ice Age, Toy Story, Monster inc, bug life, incredibles, megamind en ga zo maar door. Ik kan zo de hele lijst opnoemen die ik allemaal zal aanraden om te kijken tijdens trippen. En dat beviel iedereen tot nu toe die bij of met mij hebben getript..

Maar als je Wall-E kan kijken...... omg..... Ik kan die honderd keer met trippen zien en blijven lachen en huilen van ontroering.
Book of Life staat hoog op mijn lijst (niet van pixar overigens) en zo nog wel een paar die ik vast niet eens genoemd heb.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mezelf zei:
Tijdens trippen kijk ik eigenlijk alleen maar animatie films. Maar dan ook echt alleen maar animatie want met echte mensen kan ik tijdens trippen niet verdragen. De films die je hoog hebt staan kijk ik ook heel graag maar zeker niet tijdens trippen.

Maar met animatie films heb ik meer dan 80% (honderden keren) van al mijn trips mee afgesloten. Vaak ware pracht voor het oog met al die mooie kleuren, vrolijkheid en good vibes. Wel van die animaties waar volwassenen ook een beetje naar kunnen kijken zoals Pixar vaak wel doet. Je kent ze vast...

Dus een
Finding Nemo, How to train your dragon, Shrek, Up, Wreck it ralph, Ice Age, Toy Story, Monster inc, bug life, incredibles, megamind en ga zo maar door. Ik kan zo de hele lijst opnoemen die ik allemaal zal aanraden om te kijken tijdens trippen. En dat beviel iedereen tot toe die bij mij hebben getript..

Maar als je Wall-E kan kijken...... omg..... Ik kan die honderd keer met trippen zien en blijven lachen en huilen van ontroering.
Book of Life staat hoog op mijn lijst (niet van pixar overigens) en zo nog wel een paar die ik vast niet eens genoemd heb.
Klik om te vergroten...
Wow goeie niet eens aangedacht. Animatie is ook 10 keer beter aangezien echte mensen en gezichten vervormen en enge vormen aan kunnen nemen. Ik ben ontzettend benieuwd naar hoe mijn visuals zullen zijn op die 175-200. Denk dat ik echt mind blown zal zijn. Laatste keer dat ik goed heb getript ging ik rick and morty kijken op ik gok 28mg was t ongeveer. Was ziek echt ziek alleen de piek is zo kort helaas. Dus voor ik t wist was t alweer aan t afzwakken.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#9
ReggaeBlaster zei:
aangezien echte mensen en gezichten vervormen en enge vormen aan kunnen nemen.
Klik om te vergroten...
ja precies ! En dan (voor mij) niet eens zozeer enge vormen maar het lijkt dat wanneer ik aan het trippen ben, ik bij elke acteur veel beter zie dat ze aan het acteren zijn. Oftewel ik vind tijdens trippen elke acteur mega slecht haha... Alsof je dan tegoed lichaamstaal kan lezen waardoor niks natuurlijk aanvoelt in een normale film.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#10
ReggaeBlaster zei:
Laatste keer dat ik goed heb getript ging ik rick and morty kijken op ik gok 28mg was t ongeveer. Was ziek echt ziek alleen de piek is zo kort helaas. Dus voor ik t wist was t alweer aan t afzwakken.
Klik om te vergroten...
Zat een aantal jaar terug in de nasleep van een lsd trip met wiet wat Rick & Morty te kijken in een donkere kamer. Op gegeven moment leek het beeld gewoon 4d uit de tv te komen, leuke ervaring was dat!
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#11
StraffeNeel zei:
In plaats van een film zou ik eerder een concert kijken of joetjoebent wat houseplaatjes. Heb ooit een concert van Anouk gekeken waar ik helemaal in op ging.
Klik om te vergroten...
Yes, heerlijk naar een goed concert kijken op LSD is echt goud!


Mijn favo is denk ik wel Delicate Sound of Thunder van Pink Floyd.

Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Of in het donker met een zaklantaarn door potjes augurken heen schijnen. Wel de zure augurken. Niet zoetzuur. Daar kun je uren zuur mee zijn. Een paprika behandelen alsof het een vaatdoekje is kan ik ook aanraden onder invloed. En als klap op de vuurpijl een aansteker gebruiken. Anders gebeurt er niets.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geen fantasy, wel langzaam en met mooie beelden: The Straight Story

Claymation: Memoir of a Snail

En voor animatie alles van Miyazaki (Studio Ghibli), o.a. Spirited Away, My Neighbour Totoro, Kiki's Delivery Service.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zit nu midden in een 65 microgram dosis. Het is het net niet. Het is leuk maar subtiel. Muziek klinkt helaas niet veel beter als normaal. Uiteraard mooi maar het magische wat psychedelica geeft mis ik toch wel. Desondanks vermaak ik me wel en omarm ik het. Het lijntjespatroon van mijn dekbed die van mijn kussens naar mijn voeten loopt zijn wel leuk een beetje aan t heen en weer dansen.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#15
ReggaeBlaster zei:
Ik zit nu midden in een 65 microgram dosis. Het is het net niet. Het is leuk maar subtiel. Muziek klinkt helaas niet veel beter als normaal. Uiteraard mooi maar het magische wat psychedelica geeft mis ik toch wel. Desondanks vermaak ik me wel en omarm ik het. Het lijntjespatroon van mijn dekbed die van mijn kussens naar mijn voeten loopt zijn wel leuk een beetje aan t heen en weer dansen.
Klik om te vergroten...
Ik zit dit album te luisteren van the grateful dead. Prachtig gezongen en ik word erin meegezogen. Visuals bij deze dosis kan je niet echt verwachten hooguit wat lichte bewegingen en vervorming van objecten of lichte patroontjes. Muziek daarentegen is wel prachtig.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Anime.. Paprika.
Film.. The imagunarum of doctor parnassus.
Franse animatie.. Brandon and the secret of kells.

90's anime is echt mijn favo omte kijken tijdens after glow van een tripmidel.
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Cloud Atlas vond ik vet. Een keer gekeken tijdens een 2cb trip. Was wel een beetje verwarrend door de verschillende verhalen door elkaar heen, maar daardoor ook heel interessant.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#18
Denk dat deze het ook wel goed zou doen. Hele mooie beelden.
Er speelt een vrouw in, de assistente van de robotbouwer, zij doet het erg leuk vind ik. En ze is Nederlands,
Sylvia Hoeks heet ze.

D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#19
[]

leuke opstarter.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#20
DonkeyGonz zei:
[]

leuke opstarter.
Klik om te vergroten...
Mooi!

@Deadwing had laatst een hele indrukwekkende film, maar ik weet niet meer in welk topic die staat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."